La revisió del gas

Un relat de: Ramon Grau
02/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei de manteniment.
Benvolguts senyors, els escric perquè aquest vespre, en arribar a casa, m'he trobat una notificació conforme el servei tècnic de la companyia havia passat a fer la revisió obligatòria de la instal·lació de gas i no hi havia ningú a l'habitatge. En ella, m'adverteixen que, si no passo la revisió en el termini d'un mes, es procedirà al tall del subministrament. Agraeixo la seva atenció.Per tal de resoldre aquesta situació, els pregaria que em comuniquin dia i hora de la nova visita del tècnic. Rebin una salutació. Cordialment.

09/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei de manteniment.
Benvolguts senyors, la setmana passada els vaig enviar un correu, informant-los de la infructuosa visita del seu tècnic per realitzar la revisió obligatòria de la instal·lació, visita de la que, tot sigui dit, no en tenia cap coneixement. Com m'advertien que si no passava la revisió en un mes em tallarien el subministrament, que, sense cap mena de dubte, és una mesura una mica extrema, i ja ha passat una setmana, agrairia que planifiquessin una nova cita. També agrairia resposta al meu correu. Cordialment.

15/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei de manteniment.
Bon dia, poso en còpia al servei d'atenció al client. Fa quinze dies que reclamo que em programin una data per a la revisió de la instal·lació del gas. Esperava una mica més de competència per atendre les sol·licituds dels clients, tampoc és tan difícil. Espero la seva resposta.

16/04/2024 DEL Servei d'atenció al client AL Sr. Mercader.
Estimat client, disculpi el malentès, però els correus als quals es refereix, els ha enviat al servei de manteniment i hauria d'haver-los enviat al servei de revisions. Des del servei d'atenció al client hem esmenat la seva errada i hem donat el pertinent avís perquè es programi una nova data de revisió de la seva instal·lació. Atentament.

20/04/2024 DEL Servei de revisions AL Sr. Mercader.
Estimat client, hem rebut notificació interna del servei d’atenció al client conforme sol·licita una revisió de la instal·lació del gas. Necessitem que ens enviï la següent documentació: còpia del contracte de subministrament, factura del darrer mes, DNI del titular i número de compte corrent on domicilia els pagaments. Atentament.

20/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei de revisions.
Escoltin, tot el que em demanen ja ho tenen vostès, els hi vaig enviar quan vam formalitzar el contracte amb la seva companyia i són vostès qui emeten la factura, o no? Facin la seva feina i programin una data per a la revisió, ja!

24/04/2024 DEL Servei de revisions AL Sr. Mercader.
Estimat client, des del servei de revisions, degut a la llei de protecció de dades, no tenim accés a aquesta documentació raó per la qual és indispensable que ens la faciliti vostè, si és que persisteix en la demanda de revisió de la instal·lació. Si no l'hem rebut en el termini de 7 dies, procedirem a tancar el cas. Atentament.

25/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei de revisions.
Però si sou vosaltres qui m'obligueu a fer la revisió. Aquest tema ja fa caguera. Aquí teniu el que em demaneu, estaria bé una mica de competència, cony d'empresa. Quan vindreu a fer la punyetera revisió?

26/04/2024 DEL Servei de revisions al Sr. Mercader.
Estimat client, hem programat la revisió de la instal·lació de gas del seu domicili pel proper 6 de maig, entre les 9 i les 15 hores. És important que hi hagi algú que permeti l'accés a l’habitatge, cas contrari perjudicarà el funcionament del servei i, indirectament, a d'altres clients. Atentament.

26/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei de revisions.
Collons, que vindreu el 6 de maig? Si l'avís que em vau deixar m'advertia del tancament del subministrament al cap d'un mes, això és el dia 2 de maig, no em tancareu el gas, no? Ineptes! Com voleu que el país funcioni, cago'n l'ou! Com hagi d'anar a menjar al "xino", em sentireu, bandarres!

30/04/2024 DEL Servei d'atenció al client AL Sr. Mercader.
Estimat client, A dia 30 d'abril no ens consta que s'hagi fet la revisió obligatòria de la instal·lació de gas, per la qual cosa el proper dia 2 de maig es procedirà al tancament del servei. Per a més informació, contacti amb el servei d'atenció al client. Missatge generat automàticament, no responguin.

30/04/2024 DEL Sr. Mercader AL Servei d'atenció al client.
Incompetents de merda, cago'n la mare que us va parir als de manteniment, als de revisió, als d’atenció al client i als que netegen els vidres, em passo la puta revisió per l’entrecuixa, hòstia, aneu a cagar a la vinya!

02/05/2024 Restaurant El niu blau
Posi'm dos rotllets primavera, un chop suey de vedella i un pa xinès.

Comentaris

  • Esplèndid ![Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 26-09-2024 | Valoració: 10

    És inevitable emprar un llenguatge escatològic quan et comuniques amb aquestes “ empreses “

  • Funcionaris[Ofensiu]
    SrGarcia | 26-09-2024

    Molt bona aquesta progressió en el to de les paraules del senyor Mercader.
    Quina santa paciència s'ha de tenir. Abans aquestes coses se solien dir dels funcionaris, ara les grans empreses ja tenen una burocràcia semblant a la de l'estat, per la seva magnitud.
    Excel·lent el final, ja sense gas a dinar al restaurant xinès s'ha dit.

  • Molt bo[Ofensiu]
    Montseblanc | 26-09-2024

    M'ha fet somriure, veure com el protagonista van canviant el to dels seus escrits, "degenerant" podríem dir, davant el mur impenetrable que són aquestes empreses. Podria semblar exagerat, però és ben real i més d'un ha perdut els nervis així.

  • Incompetents de merda! [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-09-2024

    Un relat que m'ha fet llegir-lo d'una tirada i està molt bé. M'ha fet sentir dins de la pell de l'escriptor.
    Entretingut i amé i a la vegada amb una situació que és molt original.
    Com amb fregit al Sr. Mercader!

    Molt bé, Ramon.

    Cordialment.

    (Si has de donar-me les gràcies, ho fas en la meua pàgina. Gràcies!)



  • Comentari[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-09-2024

    Si et ve de gust, pots llegir el meu relat de pit i collons, o L'abc de la sexualitat. Els trobaràs entrant al meu perfil, tot i no hi ha punt de comparació amb els teus, que són realment fantàstics.

  • Riure o plorar?[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-09-2024 | Valoració: 10

    Em decanto per riure, què és que no he parat de fer mentre llegia el relat. Cagon deu! quin relat més real, més ben escrit, i super divertit.
    Fantàstic Ramón.
    Rosa.

  • ELS SEUS ESCRITS...[Ofensiu]
    jomagi | 25-09-2024

    ... son d'una finor i d'un fresc i subtil humor que fan de molt bon llegir. M'agraden tots, de veritat!...
    El tinc als meus preferits.
    Salut.