Infeliç

Un relat de: Homo insciens
La va deixar plantada el dia del casament. No puc, ho sento, deia la nota que li va fer arribar el nuvi. I res més. Ella es va enfonsar.

Si el seu promès no l’hagués abandonada, durant uns mesos, li hauria semblat que era feliç. Però després s’hauria adonat que passava ben poca estona a casa i s’hauria sentit ignorada. Més endavant s’hauria quedat prenyada i el nadó li hauria pres el temps i les ganes d’anar sempre rere el marit. Aviat les converses s’haurien convertit en retrets i recriminacions inútils. Ell s’hauria buscat una amant. L’un i l’altra haurien après a conviure anant cadascú a la seva. Ella hauria pensat, dia sí dia també, en separar-se. Llavors ell hauria emmalaltit. Ella s’hauria estovat i n’hauria tingut cura per llàstima. I a les portes de la mort s’hauria penedit d’haver-se casat amb aquell home.

Però com que no sabria mai què hauria passat si el seu promès no l’hagués abandonada va continuar plorant la pèrdua tota la vida.

Comentaris

  • Una vall de llàgrimes[Ofensiu]
    kefas | 21-03-2023


    El món és això, una vall de llàgrimes per tots els infortunis que et poden masegar.
    Sort que quan vas a l’inevitable psicòleg et diu que comencis per positivar-te valorant el millor que tens, un impecable sistema lacrimal.

  • Mons possibles.[Ofensiu]
    SrGarcia | 20-03-2023

    Aquesta és la pregunta: que hauria passat si...?

    Ens resulta difícil passejar pels mons possibles, només en coneixem un.
    Només un escriptor omniscient ens pot fer arribar tot allò que hauria passat, però la núvia no deixarà de plorar.

  • Tot sigui a fi de bé[Ofensiu]
    Atlantis | 20-03-2023

    És una frase que sempre diu una amiga meva quan eles coses no van com ens agradarien. Va bé pensar-les .Perquè si el nuvi no l'hagués deixat plantada..

    Ingeniós el relat.

  • Bona sort i mala sort[Ofensiu]
    Marina i punt | 19-03-2023

    Bona sort o mala sort? De resultes d'alguna cosa que ens sembla dolenta o negativa a la llarga pot tenir conseqüències positives i a l'inrevés també pot passar. Ben explicat amb l'exemple que descrius.

    Salutacions

  • Una ullada...[Ofensiu]
    Cesca | 19-03-2023 | Valoració: 9

    Poder fer una ullada, de tant en tant, pel forat del pany de la porta del futur aniria força bé, oi?
    Bon relat, curt, però hi és tot.
    Enhorabona. Sort

  • Premonició [Ofensiu]
    Prou bé | 19-03-2023

    No en tenim el do! Ens estalviaríem alguns patiments, però en tindríem d'altres...
    Potser ja està bé plorar per un abandonament i no pel que hauria estat ... Bon relat
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Quina decepció[Ofensiu]
    marialluïsa | 19-03-2023 | Valoració: 9


    tot plegat.
    Un personatge molt desafortunat, ja no pel plantejament del relat, sinó per la reacció davant l'abandonament.
    N'has fet un bon retrat transmetent tot el dolor que pot provocar la imaginació. Sort.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància