Batega

Un relat de: Homo insciens


Bum-bum, bum-bum, bum-bum.

Els pares d’en Cai abandonen desolats l’habitació de l’hospital. El seu gest ha transformat la mort, en vida —mes no és la del seu fill—.

Uns dies després, la Gina, deixa enrere el mateix hospital amb un somriure envidat. Algú li ha regalat un cor que ja no li era útil, en canvi, per a ella, és imprescindible.

Bum-bum, bum-bum, bum-bum.


Comentaris

  • Bum-bum.[Ofensiu]
    Joan Colom | 25-08-2022

    Tot i saber que la situació és un coma irreversible, és dur autoritzar que li retirin a una persona la respiració assistida, i ho dic per pròpia experiència: fa cinc anys, la meva dona, i fa nou mesos, un amic.

    Anant al relat, em sembla enginyós això d'utilitzar la grandària de la lletra —augmentant-la i empetitint-la— per representar un cor que s'apaga i que torna a reviure per donar vida.

  • Bona vesprada Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-05-2022

    Espere que et vaja bé la vida. No sé, però últimament no tens temps per a llegir-me alguna cosa. Et comente que els dos últims poemes editats, encara no me l'has llegits i són molt interessants. Quan pugues ja em diràs alguna cosa.
    A més hui edite el relat per al concurs d'aquest mes de A. R. C.
    Gràcies per ser una bona amiga relataire.
    Cordialment.

  • Sentiments[Ofensiu]
    Bonhomia | 29-04-2022 | Valoració: 10

    És molt complicat acceptar certes coses de la vida quan fan mal. I molt revitalitzant i lluent trobar en la vida una nova esperança feta realitat. Són dos pols oposats que transformes molt bé en poesia, una poesia que permet enfocar moltes perspectives.

    Sergi

  • Bona vesprada Homo insciens...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-04-2022

    Hola, em sembla que t'han passat per alt alguns relats meus. No sé què et passarà. A la millor que no tens massa temps per a llegir. Gràcies per ser una bona relataire i que passes bona nit.
    Cordialment.

  • Un bon cor[Ofensiu]
    Manelfoo | 12-04-2022

    És un relat tan curt com intens! Enhorabona!

  • El cor no té vida pròpia, però la dona[Ofensiu]
    Solsona Bot | 12-04-2022

    Un relat ben curt que juga amb la grandària de les paraules per a transmetre'ns quan el batec del cor s'apaga o torna a funcionar. Molt enginyós! Tinc un dubte: és ell qui dona els òrgans o és una decisió dels seus pares?

  • Molt bo![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 12-04-2022 | Valoració: 10

    Curt, planer, però ho diu tot , no cal afegir res més , és evident que el seu cor és imprescindible per viure.
    Molt bo,
    fins aviat ,
    Neus

  • Trasplant de cor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-04-2022 | Valoració: 10

    A la Gina li han salvat la vida, però a d'en Cai ha estat mort. Per a la Gina li era imprescindible el cor.
    Enhorabona i sort, Homo insciens. Un relat molt important que m'ha fet pensar.
    Cordialment.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32793 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància