Algú altre

Un relat de: Homo insciens


En mirar-se al mirall no es va reconèixer. Havien passat tants anys de l’última vegada que es va deturar a observar que no va aconseguir identificar qui tenia davant.

Tenia els ulls enfonsats i sota les parpelles inferiors una taca moradenca delatava el cansament acumulat. Les arrugues eren profundes, com si les penes s’aferrissessin als plecs de la seva faç.

S’assemblava a ella, però no era pas la dona que recordava. Per això va creure que el seu mirall, confós, li havia retornat el reflex d’algú altre.

Comentaris

  • Alzheimer. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-12-2022 | Valoració: 10

    Un relat que incita a pensar i reflexionar. No reconéixer, en el transcurs del temps en el mirall, el resultat és l'alzheimer.
    Gràcies per compartir, el teu tarannà, tan exacte.
    En tinc un poema nou, quan pugues i tingues temps, ja em diràs alguna cosa.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Crec que[Ofensiu]
    Prou bé | 12-11-2022

    És més encertat anar mirant-te cada dia. Així la sorpresa no es ensurt.
    Perquè va estar tants anys sense fer-ho. És més inquietant això que la imatge del mirall. M'agraden els escrits quan em fan pensar.
    Amb total cordialitat

  • el mirall que ens diu?[Ofensiu]
    Atlantis | 12-11-2022

    El mirall ens porta imatges que som nosaltres o no.A vegades em recorda a la meva mare quan em miro.

    Sé d'un cas d'una dona que quan va començar a envellir va decidir no mirar-se mai més al mirall. Un dia en un vídeo d'una festa va exclamar: qui és aquesta vella que va amunt i avall?

    Molt encertat parlar del mirall i de la pregunta: qui és? qui soc?

  • El mirall.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 10-11-2022

    no enganya, les penes o bé el temps li han passat factura i penso que li costa acceptar-ho.

    Una bona reflexió.

    Cordialment.

    Rosa.

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32803 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància