Incompartible

Un relat de: Magda Garcia
Mentre li embenava els ulls, el botxí només pensava en els interminables minuts que portava sense poder consultar el guatsap, el tictoc, el feisbuc, l'insta, el tuiter i, sobretot, com de difícil li resultaria no poder penjar res relacionat amb aquest encàrrec.

Era un gran professional. Li havien encomanat aquesta feina, pagant-li un bon pessic, a canvi de la seva discreció. Res, ni ningú, els podien vincular a ells. Estava estressat.

El posava més nerviós no poder compartir res de res que el mateix assassinat que havia de cometre. Això ja ho tenia per la mà.

Comentaris

  • Quina llàstima![Ofensiu]
    lgispert | 21-12-2023

    Magda, boníssim. M'ha agradat molt. Una trista realitat quotidiana!
    Laura

  • Acabarà fent-ho[Ofensiu]
    kefas | 10-12-2023

    Som canelons de vanitat.

  • botxi[Ofensiu]
    Atlantis | 10-12-2023

    L'ofici de botxí ha estat ben descrit en algunes pel·lícules. Entre elles "el verdugo". No fa gaire en vaig veure una per la televisió " La vida de los demás" del cineasta Mohammad Rasoulof, iraní.

    M'hi ha fet pensar. Si tens ocasió la busques, és molt bona i fa esgarrifar.

    Molt bon relat.

  • Un botxí que prefereix...[Ofensiu]
    llpages | 08-12-2023 | Valoració: 10

    penjar alguna cosa a internet en lloc de penjar el condemnat no és digne de la feina que fa...XD! Bona pensada, Magda!

  • Un botxí luxuriós. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-12-2023 | Valoració: 10

    Bon relat, Magda. Amb un minut has fet tota una història, en la qual hi ha un botxí molt obsessionat per les xarxes socials.
    M'ha agradat molt.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Pura realitat[Ofensiu]
    Bratislava | 08-12-2023 | Valoració: 9

    Quan de mal han fet les xarxes socials!! Malauradament hii ha moltes persones que només viuen pel mon virtual,
    Molt gráfic!!

  • Pura realitat[Ofensiu]
    Bratislava | 08-12-2023 | Valoració: 9

    Quan de mal han fet les xarxes socials!! Malauradament hii ha moltes persones que només viuen pel mon virtual,
    Molt gráfic!!

  • Ben trobat! [Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 08-12-2023

    De vegades crec que no som conscients fins a quin punt depenem de les xarxes. Aquestes altures, ja no sé si en sabríem viure sense elles.

  • Sàtira.[Ofensiu]
    SrGarcia | 07-12-2023

    Una bona sàtira d'aquesta obsessió per les xarxes socials, et provoca un somriure amarg.

  • Un sicari...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-12-2023

    preocupat per no poder publicar a les xarxes socials el seu assassinat. Déu-n'hi-do aquesta obsessió que acaba prevalent davant una execució. Per ell assassinar és bufar i fer ampolles. Quina crueltat més malaltissa.

    Aquest relat malauradament, no fuig gaire de la realitat.

    Molt dur i inhumà, i valgui el doble sentit, molt ben executat.

    Rosa.




Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Magda  Garcia

Magda Garcia

147 Relats

492 Comentaris

39184 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Vaig néixer i visc actualment a Rubí (Vallès Occidental). Treballo a l'administració pública catalana. He residit a França (Paris, Toulouse) i al Canadà (Vancouver, Montréal). M'agrada escriure per transmetre sensacions creant personatges que mereixen volar per sí mateixos.

He guanyat el primer premi de microrelats de Sant Jordi del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya dos anys consecutius (abril 2023 i 2024) per votació popular del personal de l'administració.

També he obtingut el 1er Premi de Narrativa del Patronat de l'Ermita dels Sants Metges Sant Damià i Sant Cosme de Sarral (Conca de Barberà) dos anys consecutius (2022 i 2023).

Tinc un parell de contes publicats en llibres digitals a l'Argentina, un relat penjat al blog guimera.info i he estat finalista de diferents concursos.