El rellotge del temps

Un relat de: Prou bé


Quin temps ensorro a l'arena?
El que darrere he deixat?
O és aquell que sense pena
em trobaré al meu davant?

El passat el tinc molt ple
de records, dolents i bons.
El futur és camí incert…
On durà? Per quant de temps?

Jo bé voldria saber
el que em queda d'avenir.
No ho he vist a cap rellotge,
però s'escurça... rabent!










Presentat al RPV Temps

Comentaris

  • el teu temps[Ofensiu]
    magalo | 13-05-2023


    El temps és incert tan si el rellotge és d'arena com si és qualsevol altre. Però el temps que ha de venir encara és mès misteriós que el passat o el present. Gràcies per oferir-nos el teu temps per compartir aquest poema.

    Agraida també pel teu darrer comentari a un meu poema.

  • Per aturar-s'hi...[Ofensiu]
    Slim Sherman | 25-04-2023

    Un poema lleuger i molt ben traçat que fa reflexionar...i aturar-t'hi un temps! Molt bona feina i moltes gràcies per comentar també! ;)

  • molta rima[Ofensiu]
    Atlantis | 22-04-2023

    un poema que es llegeix molt rítmic, malgrat el tema sigui els pas dels temps, personificat en aquest rellotge colgat a l'arena.

  • Agraïment[Ofensiu]
    Nua Dedins | 21-04-2023 | Valoració: 10

    Moltes gràcies per les teves paraules del relat de la setmana passada. Agraïda! I bonic també aquest poema i aquests versos sobre el rellotge del temps... sempre endavant i a viure conscientment tots els moments! Bona diada.

  • No hi ha res de nou sota el sol. [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 21-04-2023 | Valoració: 10

    En primer lloc gràcies pels teus ànims.

    La sorra del temps cau sense aturador.

    Les preguntes NO TENEN RESPOSTA, o tenen una resposta que no ens agrada.

    No hi ha cap conclusió, fins on sigui possible, per nosaltres i pels que ens estimen hem d'intentar continuar amb la màxima normalitat.

  • D'arena del temps.[Ofensiu]

    Un poema breu però ple de significança. Paraules que fan posar dins l'ànima i preguntar-se mil i una vegades el sentit de l'existència. Els rellotges d'arena sempre m'han captivat. Grans d'arena som i grans d'arena ens hi tornarem. Nil.

  • BONA PREGUNTA [Ofensiu]

    "Quin temps ensorro a l'arena?"

    Cert, parlem molt del temps sense precisar gaire a quin ens referim.
    La teva pregunta m'ha fet pensar, la qual cosa és una de les fites de la poesia, al meu entendre.

    En qualsevol cas, no vull (no volem, i no m'equivoco) que pensis en aquest demà que pressents rabent.

    Bona feina, PROU BÉ!

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

    PD
    Vull palesar, un cop més, el meu agraïment pels teus comentaris, puntuals i generosos.

  • El pas del temps [Ofensiu]
    joandemataro | 20-04-2023

    és com una cinta transportadora que no s'atura, el passat i el futur no existeixen ( tot i que sempre pensem en ells) , només existeix el present.

    Gràcies per llegir, comentar i compartir
    Una salutació des de Mataró
    Joan

  • Preciós[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-04-2023 | Valoració: 10

    Quin poema més colpidor. El temps no el podem aturar i s'escurça rabent. Paraules i versos exquisits. T'estàs convertint en una gran poetessa.

    M'ha encantat!

    Salutacions.

    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1328 Comentaris

53336 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com