El Caus de l'expressió

Un relat de: Neus Marín Cupull
Les imatges ho diuen tot, no necessiten les paraules, de vegades una imatge va més enllà de les interpretacions. De vegades és un crit en el silenci, una exclamació d’expressar allò que els altres no veuen, que no interpreten, que no entenen.

Ara s’han revelat, potser ho fan fet perquè estan cansades de ser observades. Cansades que les malinterpretin. Cansades que només siguin intuïdes i interpretades per un grup reduït o potser estan cansades de ser vistes com l’exclamació de la vida i escrites sense paraules, per això, i per algun motiu més que desconec, les imatges han dit, prou...

Comentaris

  • Les imatges prenen la paraula...[Ofensiu]
    Pallars | 08-02-2023

    I s'expressen dient "Prou". Un punt de vista ben trobat, donat que les personifiques per acabar prenent la paraula, donant el seu parer.
    Un joc literari que m'ha agradat força, justament per la força que té. Crec que, com tot, cal cercar l'equilibri i adonar-nos que les paraules també són necessàries, ja que, imatges i paraules es complementen les unes amb les altres. Són els caus més profunds de l'expressió humana.
    Salutacions.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-11-2022

    Bona vesprada, Neus:

    Gràcies per dir-me que és preciós el meu poema "El verger de les coses". M'alegre que t'haja agradat molt.
    Cordialment i fins a l'altra.
    PERLA DE VELLUT

  • Hola, Neus Marín: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-11-2022

    Espere que tot et vaja bé. Hui m'he recordat de tu, així que t'invite a l'últim poema editat per mi. Es titula: "El verger de les coses". Ja em diràs alguna cosa al respecte.
    Bona nit...
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Imatges, paraules...[Ofensiu]
    Atlantis | 04-11-2022

    A mi les imatges m'agraden i tal com les paraules , m'agraden més si suggereixen que si diuen obertament. Per això també m'he afeccionat a fer collages...amb trossos de revistes.

  • Entre les imatges. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-11-2022 | Valoració: 10


    Van interpretant-se cada imatge, que vas posant. Estan cansades de ser vistes. Bon relat, Neus. Un plaer de lectura. N'hi ha agrada per la rítmica que té.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-11-2022 | Valoració: 10

    Relat molt sensible. Enhorabona.
    Gràcies pel teu comentari al meu Relat sobre Placidesa.
    Cordialment,

  • Tot té el seu lloc[Ofensiu]
    Prou bé | 02-11-2022 | Valoració: 10

    I el seu moment. Sempre es tracta de sumar. Que res foragiti res.
    Amb tot, les entenc, a vegades també cal dir prou! Bona lectura que, a mi, m'ha fet pensar.
    Amb total cordialitat.

  • Imatges[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 02-11-2022

    que per a mi són pura expressió i interpretació personal. Imatges o paraules? Totes dues són meravelloses. Si ara fan vaga les imatges, aviat també es cansaràn, i tornaràn. Sense cap dubte.

    Bona pensada Neus.

    Salutacions .

    Rosa.

  • Potser caldria[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 02-11-2022 | Valoració: 10

    Pensant-ho bé, potser caldria una vaga d'imatges i un reforçament de les paraules. M'agrada llegir i no distreure'm tant amb imatges que no sempre valen més que mil paraules. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Neus Marín Cupull

Neus Marín Cupull

35 Relats

378 Comentaris

23605 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Nascuda a Barcelona, un dia d'abril.

Ofici: Aprenent
Estudis: Formació continuada de l'aprenentatge.
Neguits: Tots i cap. Només vull deixar-me anar i sobretot no deixar d'aprendre mai
.