Desig

Un relat de: Prou bé
Tot aniria bé, amor.
Aniria bé si fossis aquí.

Et miraria a prop
A dins dels teus ulls
Verds com un estany
Com l'aigua del fons

Et prendria les mans
I les teves carícies
Em farien reviure
Guaririen mes mals

Amb molta dolçor
Et besaria els llavis
Tancaria els ulls
Sentint ta escalfor

Abraçada per tu
Em sabria preciosa
Em tornaria el riure
Que havia perdut

Tot aniria bé, amor
Si fossis amb mi.

Comentaris

  • SIGUI COM SIGUI[Ofensiu]

    Prou bé,

    No sé si aquest poema és història real pròpia o és ficció (només el poeta sap on posa la ratlla entre una cosa i l'altra). Sigui el que sigui, em sembla excel·lent.

    I si té un destinatari/a concret, deu sentir -des d'on sigui- l'emoció de sentir-se profundament estimat/ada. Una emoció que, d'altra banda, tu encomanes al lector.

    Ben cordialment

  • La presència del record[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-02-2023 | Valoració: 10

    El tens ben present, el tens aquí, dins la teva mà, sota les paraules que dibuixes sobre el paper, les paraules que ningú podrà esborrar, les teves paraules. Una forta abraçada.

    _Aleix

  • Amb un desig d'amor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-02-2023 | Valoració: 10


    Un poema amb molta rítmica i amb un amor que va bé amb el teu amor. És una meravella de poema, que m'ha agradat. Prou bé.
    (No està bé que publiques un altre relat darrere d'aquest en dos dies, perquè ara mateix estava llegint-te el relat de Les tribulacions d'un escriptor novell). Espere que no et sàpia mal la situació, de publicar tan prompte. Deus d'ajornar més els relats un de l'altre, dic jo. Almenys de set dies o més, perquè puguen llegir-te més i comentar-te més. Jo encara tinc l'últim poema, per a veure si em comenta algú més.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Preciós[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 16-02-2023

    Quan hi posem paraules, l'enyor fa menys mal. Un poema preciós!

  • Preciós[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 16-02-2023

    Quan hi posem paraules, l'enyor fa menys mal... Un poema preciós!

  • Enyorança[Ofensiu]
    Marina i punt | 14-02-2023

    Enyorança explicada amb sensibilitat i dolçor. Bonic poema.

    Salutacions

  • Error[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-02-2023

    Volia dir l'he gaudit

  • EMOTIU[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-02-2023 | Valoració: 10

    Bellesa pura aquest poema tan dolç i sentit. M'he emocionat molt i le gaudit encara més.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Ai, el batec del Cor![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-02-2023 | Valoració: 10

    Que seria dels poetes sense l’amor? El gran tema i el gran motiu d’escriptura de grans poetes. Aquest poema teu n’és un gran exemple. Desig, enyorança, el batec del Cor. Una forta abraçada.
    Aleix

  • què bonic[Ofensiu]
    Atlantis | 14-02-2023

    Molt bonic i amb molt ritme. he gaudit del poema i me l'he fet meu.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1328 Comentaris

53340 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com