ATRACTIU I SEDUCTOR

Un relat de: Rosa Gubau

ATRACTIU I SEDUCTOR


Esvelt i robust com un roure.
Caminar elegant i provocador.
Bell rostre d’ulls blaus cristal•lins,
de mirada penetrant i encisadora.
Cabell suau i daurat.
Irresistible i temptador.
Seduïda i atreta davant tanta elegància i bellesa,
m’hi apropo anhelant i amorosa...
Gira cua, i fuig esparverat.
Una altra ensarronada!
Tan atractiu i seductor, i tan esquerp i fugisser
aquest punyeter gat.



Rosa Gubau

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 16-03-2023 | Valoració: 10

    Ha anat de poc que no m'ensarrones a mi.
    Molt bé!
    Salutacions, Rosa.
    MariaM

  • Sorprenent![Ofensiu]
    Pallars | 27-02-2023

    Unes descripcions que encaixen bé ja sigui cap a un humà o un felí. En aquest cas el poema va adreçat al segon, per sorpresa del lector.
    I és que ells també s'ho mereixen, per què no?
    Salutacions.

  • seductor[Ofensiu]
    Atlantis | 23-02-2023

    jo que pensava que t'acostaves a un elegant xicot...i és un gat. Molt divertit i ben trobat.

  • Quina ...[Ofensiu]
    Magda Garcia | 21-02-2023 | Valoració: 10

    ...sorpresa que fos un mixet! Jo m'imaginava un mascle de la nostra espècie! Molt divertit! Enhorabona Rosa i gràcies per llegir-me i comentar els meus relats.

  • Gator.[Ofensiu]

    D'antuvi pensava que em descrivies a mi quan jo era jove....ha,ha!,ha! Precisament avui he trobat una foto meva dins un llibre de plantes de quan tenia vint anys i feia de floricultor a la plantació familiar...i resulta que el poema va adreça a un gat....

  • Trompe d'oeil, que diuen a França[Ofensiu]
    llpages | 20-02-2023 | Valoració: 10

    O "trampantojo" en castellà. Imatges que enganyen a qui les mira, com un mural que amaga una porta. Aquests versets estan trenats una mica així, per confondre al lector fins al final, quan es desvetlla el que realment és. A mi m'ha agradat el poema, perquè m'ha tingut intrigat fins al final. Encantat de comentar i de ser comentat!

  • Suggerent...[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 20-02-2023

    Com a amant dels gats, comparteixo aquesta descripció tan suggerent que en fas...
    Un poema amb bon ritme i molt ben portat fins al final!

  • Enlluernar[Ofensiu]
    Mansuba | 19-02-2023

    El poema flueix des del principi i ens atreu i sedueix com fa el gat. I com el gat, ens mostra la seva essència al final. El seu significat: quantes vegades en la vida ens enlluernem i no ens adonem de la naturalesa esquerpa i fugsisera de moltes coses. Enhorabona, Rosa.

  • Sembla ser d'un home...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-02-2023 | Valoració: 10

    Però no ho és. M'ha donat una volta al final del poema, on presentes al punyeter gat, que el descrius amb tan formós i tan seductor. Realment molt original, aquest poema.

    Gràcies per comentar-me L'EPITAFI del meu germà, on em dius que és BELL i per les teues paraules.
    La paraula que hi ha de dalt a baix, en l'Epitafi, és: VIOLETES. Fixa't bé, que les primeres lletres de cada vers. Per això es diu que és UN ACRÒSTIC.

  • Rosa Gubau | 19-02-2023 | Valoració: 10

    i sentit poema dedicat al teu estimat germà, que sempre portaràs al teu cor per anys que passin.
    No he sabut veure el nom de la flor que dius.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Atractiu[Ofensiu]
    Prou bé | 19-02-2023

    És el poema, com ja t'han dit, sedueix. Imaginatiu, ben escrit, i amb un final molt bo!.
    Amb total cordialitat

  • Seducció[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-02-2023

    No només els humans poden ser seductors, aquest gat preciós del teu poema també ens sedueix a tots gràcies a les teves bones lletres.

  • Ensarronada[Ofensiu]
    Marina i punt | 18-02-2023

    Tu també ens sedueixes amb el teu poema i al final... l'ensarronada, en un moment ho capgires i ens sorprens sense esperar-nos-ho. Ben trobat!

    Salutacions

  • Sorpresa [Ofensiu]

    Caram, quina decepció!. Tan bonic i interessant que sembla i de repent..
    Ben portat!

  • Sorpresa [Ofensiu]

    Caram, quina decepció!. Tan bonic i interessant que sembla i de repent..
    Ben portat.!

  • Interessant [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-02-2023 | Valoració: 10

    Bon Relat, Rosa. Sedueix. Llegit vàries vegades. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Molt cordialment,

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

73 Relats

1091 Comentaris

40784 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.