A l'escalfor de la barra

Un relat de: Olga Cervantes

Un focus de llum blanca delimita el perímetre al voltant d’una barra, on la Mariona es prepara per la seva exhibició.
Apareix dolçament abraçada al ferro com un bomber valent que sap que apagarà les flames. Però al seu voltant tot és obscuritat, menys alguns espurnejos d’argent, dringadissa de copes i el propi cos de la Mariona que llueix blanc com la escuma de les onades.
Quan descalça toca el sòl, obre una mica les cames i molt els dits de les mans, abraçant l’espai que l’envolta i creant una brisa càlida. Els genolls s’ajunten i sobresurt el cul accentuant les puntes de les calces. Les mans s’aturen als malucs i pels braços ragen les mànigues acampanades.
Sona una música sensual, amable, llunyana i comença la dansa al voltant de la barra; sempre mantenint un punt de contacte que escalfa el metall i les ments concentrades.

Se sent un clic i s’eleva lentament un llit rodó, cobert amb una flassada daurada i a sobre el seu company de ball, l’Arnau, que l’acull enigmàtic i nu, amb les mans calentes i el penis erecte.

S’escolta una bonior en acabar la funció, uns aplaudiments càlids i una veu metàl•lica que anuncia indiferent: “propera parada... Passeig de Gràcia”.
En obrir els ulls la Mariona veu que la gent del vagó ha fet un cercle al seu voltant. Es deixa anar de la barra i en agraïment als seus aplaudiments fa una elegant genuflexió, pròpia d’una ballarina clàssica.
Busca a l’Arnau, el seu company de dansa contemporània, i comprova que hagi complert la seva par, portar les malles de classe al metro mentre ella ballava.
El veu i no pot apartar la mirada de la forma que dibuixa el sexe en les seves mitges clares. Acalorada es fa vent amb la mà, tot dissimulant el fogot que li ha provocat la seva fantasia, esperant que no s’hagi notat gaire.

Comentaris

  • M'agrada bastant.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 07-05-2014 | Valoració: 9

    Crec que és un relat bastant bo, tot i que potser una mica massa abreviat (només una mica massa). El tema és molt bo i està bastant ben relatat. Saps explicar-te bé i posar al lector en la situació apropiada.

    Moltes gràcies pel teu comentari a la meva poesia de Rajoy.

    El teu nom de ploma de Pinya de Rosa m'agrada, ¿podria saber d'on se t'ha acut? M'ho pots dir en privat a través d'un email si vols.

    Ens llegirem per aquí, amiga meva (espero poder-te dir amiga meva, amiga internàutica meva... no series ni de lluny la primera!!).

    Salut i molta sort!!

  • Molt aconseguit[Ofensiu]
    Naiade | 18-02-2014 | Valoració: 10

    Un bon relat eròtic que et porta a imaginar un club...la noia que s’exhibeix despullada... pujant de to...i al final t’emportes la sorpresa ben inesperada.
    Una forta abraçada

  • Engany[Ofensiu]
    Josep Ventura | 26-01-2014 | Valoració: 10


    i jo que creia que la barra era en un altre lloc...
    Molt be.
    J

  • Puja la temperatura[Ofensiu]
    Atlantis | 25-01-2014

    Això que el tema del relat sigui L'eròtic i que hi hagi un concurs de poesia eròtica...fa pujar la temperatura. Molt ben descrit el relat...Una fantasia tan ben explicada que em pensava que descrivies un espectacle.


    Una abraçada

  • Un relat provocador.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 24-01-2014

    L’havia perdut, no vaig poder comentar-lo quan es va publicar i el tenia oblidat, i de sobte Chan!, s’encén un focus al meu cervell i m’apareix la Mariona ballant, encisadora i sensual.
    No sé si no és una autodefensa davant la provocació, que un no és de pedra!.

  • La imaginació...[Ofensiu]
    AVERROIS | 19-01-2014 | Valoració: 10

    ...ens pot portar a indrets que en la realitat potser mai hi aniríem. Indrets a on el sexe, la sensualitat, l'amor i el desitj enlairen el pensament cap els estels.
    Un relat molt sensual, tendre i amb molt de caliu.
    Mercés pels teus comentaris.
    Una abraçada.

  • Molt bé![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 15-01-2014

    Una fantasia eròtica molt ben trobada! El joc ficció-realitat ha estat molt ben portat. Em sembla que tots plegats acabarem aquest mes ben sufocats i acalorats amb aquest affaire d'apagar tants focs, haha!
    La meva enhorabona, Pinya de rosa, m'encanta com escrius!
    Una abraçada i molt bon any!

  • Com en un somni[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 14-01-2014

    costa diferenciar el que és real del que no.

    Molt ben explicat.

  • Fantasia dins la realitat...[Ofensiu]
    Annalls | 14-01-2014 | Valoració: 10

    Una poètica descripció de la ballarina i els seu entorn...
    Original barreja de sensualitat , fantasia i final inesperat !

    Anna

  • Sensualitat poètica i imaginació[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-01-2014 | Valoració: 10

    Ostres, quin relat més original! Una noia fent l'espectacle eròtic al metro, un somni i una realitat que traspassa les malles dels dos joves protagonistes. Un estil deliciós, poètic cent per cent i eròtic seixanta-nou per seixanta-nou. D'on treus aquesta imaginació? Felicitats i una abraçada ben forta!

    Aleix

  • Ooohhhh[Ofensiu]
    allan lee | 12-01-2014

    quina fantasia tan ben embastada. Si volies provocar mmmm una gran sensualitat- i més també- ho has aconsseguit. Els límits entre l'imaginari i la relitat es confonen i s'omplen de boira. Magnífic!
    Molts petons, Pinya de rosa

    a

  • fogot[Ofensiu]
    DomusSilvestre | 12-01-2014

    he acabat també amb un fogot, no sé si perquè m'he empassat l'atmòsfera que em descrivies i m'has ben enganyat. El que m'has fet imaginar Pinya de Rosa! gràcies per aquest relat tant ben ballat!

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de Olga Cervantes

Olga Cervantes

43 Relats

250 Comentaris

35473 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Nascuda a Barcelona fa uns anys, he viscut gairebé sempre a l'Hospitalet de Llobregat, però la meva etapa literària va començar al Poblenou. Es veu que el mar m'inspira. Potser, algun dia faré arribar el mar fins la muntanya.