Per poder marcar un comentari com ofensiu has d'estar registrat, si ja ho estàs valida't

Detall intervenció

SOBRE RELATS MONOSIL·LÀBICS

Intervenció de: Galzeran (homefosc) | 31-08-2026

Estic d'acord amb RelatairesValidadors que fer autocomentaris és una mica innecessari (com a molt) moltes vegades. I en aquestes moltes vegades hi trobo comentaris que si es fessin en el fòrum, com els VR (escurço, ja sabeu qui vull dir) diuen més avall, hi hauria més gent disposada a visitar a l'autor dels comentaris.

Avui he entrat per curiositat a un relat que parla de monosil·làbics, i en un autocomentari, l'autor diu que li agradaria veure un relat antic que li menciona un altre relataire, que recorda haver llegit a RC un relat similar.

Jo afegiria que fins i tot es va fer un repte, entre el 2009 i el 2010, on jo vaig participar, però que no vaig publicar mai al meu perfil. O bé l'he esborrat. El tinc a l'ordinador, si un dia el cerco i el trobo, el penjaré al fòrum, o ja veurem.

La cosa és que un relataire del tot consolidat i perepunyetes (ell m'ho acceptarà) com el Calderer va publicar en un mateix relats, dos relats monosil·làbics que haurien d'estar a l'índex de la pàgina.

Us en deixo l'enllaç: a Dos relats monosil·làbics i gaudiu de l'art del mestre Calderer!


Respostes

  • RE: SOBRE RELATS MONOSIL·LÀBICS
    Galzeran (homefosc) | 31/08/2026 a les 12:00
    Ara he parat compte que un dels relats és del relataire copernic, i l'altre del calderer. Ambdós són genials, però.
  • RE: SOBRE RELATS MONOSIL·LÀBICS
    Juan Palomo | 31/08/2026 a les 15:31

    Em trec el barret, Galceran, davant dels textos monosil·labics que esmentes. El de Calderer "Dos contes monosil·làbics" (06/04/2009, tot i que el primer sigui de Copèrnic), però sobretot el de Iu Bohigas "Plet, per un rat, d'un gos i un gat" (17/06/2004), que és una passada. Si no arriba a ser per aquesta intervenció teva al fòrum, no m'hauria fixat que al meu "Relat monosil·làbic per commemorar les 120.000 lectures" (13/08/2026) hi havia un últim comentari de tres dies abans, "Un precedent" (28/08/2026); de Miquel Bohigas Costavella, facilitant-me l'adreça del llarg poema monosil·làbic de qui suposo que es/era el seu pare/avi.
  • RE: SOBRE RELATS MONOSIL·LÀBICS
    kefas | 31/08/2026 a les 17:49
    Se'n podrien fer versos semi-iàmbics estrepitosos perquè totes les sil·labes serien tòniques.

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.