Voler-te, però poquet

Un relat de: Maria Sanz Llaudet

Aquella primavera, d'aquell any, vaig saber que existies...

De l'endemà, guardo un apunt, escrit en un bocí de paper
- Et voldré, però poquet -deia-
com si així, anunciant-m'ho sense veu i amb poca força,
fos capaç de trencar l'encanteri.

Poc després, i envoltats d'una quasi penombra,
vaig dibuixar-te el primer T'estimo sobre la pell,
mentre et veia llepar-lo amb tristesa.
No sabies, encara, que no es pot esborrar un sentiment
pintat amb color de permanència.

I el temps, company silenciós de vivències,
ens va resseguint amb el dit i ens escolta,
ara a tu,
ara a mi,
i, a voltes, a nosaltres.

Comentaris

  • Voler-te... però bastant! Felicitats![Ofensiu]

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • a vegades...[Ofensiu]
    ATZAVARA | 15-10-2007

    aniria bé voler, però poquet.
    m'agradat!
    una airejada!!
    atzavara.

  • Hi ha qui prova[Ofensiu]
    RATUIX | 15-10-2007 | Valoració: 9

    d'acotar els sentiments: No tant... No massa... No per sempre...
    Amb por, segurament, perquè tots som ferits d'una manera o una altra.
    Mentre no s'estimi en soledat tot val...
    M'ha agradat molt.

  • Poquetes paraules damunt el paper[Ofensiu]
    Unaquimera | 11-03-2007 | Valoració: 10

    El color de la permanència, en plena primavera, pot ser verd, com diuen les llengües sàvies que és l'esperança... A ple estiu, segur que és groc, com el sol i el calor... A la tardor, diria que potser és daurat, amb aquell to de l'or vell, ... i a l'hivern, segurament és blanc, d'un blanc d'acer, de neu i de glaç, com el fred, com el gel, com el vent que s'escola per qualsevol escletxa. Però, sigui el que sigui el color triat per a fer el tatuatge sentimental damunt la pell, segur que quan el temps el cobreix d'instants inoblidables, de minuts per oblidar, d'hores immortals i dies i nits que lluiten per sobreviure, qualsevol disseny es torna blau, com els cops que deixen senyal: d'un blau fort com el mar, o d'un blau com el cel quan es va aclarint cap a l'horitzó,...

    Em sembla que l'apunt el vas escriure amb tots els colors, encara que s'hagi tornat blau allà sobre el paper... i que el temps, però, és transparent!

    T'envio una abraçada de les que no s'esborren fàcilment
    Unaquimera

  • nostàlgies passades[Ofensiu]
    gypsy | 25-11-2006 | Valoració: 10

    que de fet, com bé dius, sempre ens retornen en forma de record i d'imatge a la memòria.
    Guardem els bons moments per seguir endavant amb aquesta heroïcitat, que és sobreviure.

    M'ha agradat molt descobrir-te arran d'un teu comentari que t'agraeixo moltíssim!!

    petons, et llegeixo!

    gypsy

    PD: el títol el trobo sublim.

  • Capdelin | 18-11-2006 | Valoració: 10

    genial, bestial!
    Tant curt l'escrit, tan senzill i bàsic, però tan humà...
    Has escrit les paraules justes, no en sobra cap, deixant un misteri melangiós a l'aire...
    i queda aquest aroma d'innocència, ingenuïtat, tendresa, prudència i fidelitat.
    Un dels teus millors escrits per a mi!!! i escrit amb aquest llenguatge teu, mig naïf, mig adult.
    El títol, escandalosament natural, diminutiu, encantador...
    Petons i una abraçada, però poquet... je je

  • diesi | 11-11-2006 | Valoració: 10

    molt bonic aquest relat...

    Una cosa, m'has comentat el relat de "Demà serà un altre dia" i bé, el teu comentari no m'explica perquè m'has posat un 1...

    b#NaT#b

  • no em deixa posar-te el 10[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 11-11-2006 | Valoració: 10

    a veure ara!

  • me n'oblidava!!![Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 11-11-2006

    no ho vull deixar sense valorar!

  • però.......................[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 11-11-2006

    que extremadament bonic!!!! Enhorabona!!!

    i...gràcies!!!

  • Profund[Ofensiu]
    Frèdia | 10-11-2006 | Valoració: 10

    Cada cop que llegeixo un relat teu, m'adono que m'agrada més aquesta subtilesa que tens per despullar l'ànima. Relats curts i contundents i sobretot profunds.

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Maria Sanz Llaudet

Maria Sanz Llaudet

54 Relats

906 Comentaris

106233 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Vaig arribar a aquest món una matinada de ple hivern, un dissabte del mes de gener que em va batejar amb el signe d'aquari, amb ascendent escorpí (ara que ja tenim confiança, us ho puc confessar)
Quan vaig ensenyar-vos el meu primer relat, l'octubre del 2006, us deia que feia pocs anys que havia començat a escriure. Ara ja en fa uns quans més. No sé si en aquest temps he aprés a escriure gaire més del que sabia -que era poc-, però seguiré posant-t'hi tot l'esforç de que sóc capaç i, per fer-ho, rés millor que tenir l'oportunitat de llegir-vos i gaudir d'aquestes històries i vivències que entre tots compartim. Sembla ser que finalment he corregit la meva tendència a posar punts suspensius a tota frase que se'm posava pel davant, però el més important per a mi és que segueixo sentint aquella necessitat que m'empeny a deixar constància escrita de pensaments, vivències, sentiments...
Gràcies a tots, i especialment a aquells que tingueu la paciència de llegir-me. Els que a més tingueu la bona voluntat de comentar-me, doblement agraïda.