Una llum esmorteïda

Un relat de: Montseblanc
No m'agrada llevar-me la primera. La casa sembla que no sigui la meva sense els moviments dels altres membres de la família. Però no tenia més son, estava intranquil·la. He fet una ullada als dormitoris de la canalla i tots dormen.
Baixo les escales, entro a la cuina, una llum groguenca i esmorteïda s'esmuny entre les làmines de la cortina, potser hi ha núvols prims d'aquells que diuen els del temps. Obro la nevera i agafo un iogurt. Ara me n'adono del silenci sepulcral. Els altres dies a aquesta hora ja se senten clàxons, alguna sirena, els jardiners segant la gespa del parc...
Em vaig empassant cullerades de iogurt mentre hi penso. De sobte ja no tinc la cullera a la ma, el iogurt també desapareix! Parpellejo, tanco i obro la boca, semblo un peix agonitzant. On han anat a parar? Bocabadada, observo que la nevera ja no hi és, ni la taula! M'ofego, m'agradaria tant que fos un malson d'aquells que et despertes alleugerida... Corro cap el passadís, despertaré al Miquel, potser soc jo que estic patint un ictus o alguna cosa semblant. Però l'escala ja no hi és, les parets es van esborrant totes, les sabatilles que porto, les mans, Déu meu, els bra...

Comentaris

  • Un mal som?[Ofensiu]
    MariaM | 18-01-2022 | Valoració: 10

    Comença plàcidament i la emoció va in crescendo. Al final m'ha fet patir.
    Molt bon relat.
    MariaM

  • Malaltia negra.[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-01-2022

    Un ritme molt ben portat; com si fos un relat negre, però amb malaltia en comptes d'assassinat.

  • VISCA[Ofensiu]
    Ravegal | 17-01-2022

    Per fi ha arribat el desglaç.
    No puc afegir gran cosa més al que ja han dit els companys. Descripció acurada de la situació. Cap on vol anar? tensió creixent i sorpresa perquè rumiïs.
    Un plaer i una enveja, sana, això sí.

  • Intranquil.lat...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-01-2022 | Valoració: 10

    Al final no està clar que estàs patint si despertes al Miquel o no. Molt inquietant des del principi... i al final sorpresa.
    Una abraçada.
    T'invite al meu darrer relat, que ja està editat. Gràcies.
    Que tingues un bon cap de setmana.
    Abraçada...
    (-) (-)

  • Ja m'hi veia[Ofensiu]
    Prou bé | 15-01-2022

    ... de tan ben transmès el que va passant! Quina angoixa fruit de la incomprensió ...
    Molt bon relat!
    Amb total cordialitat

  • A mi també m'agrada![Ofensiu]
    llpages | 14-01-2022 | Valoració: 10

    Quina atmosfera de misteri! Quina situació més inquietant! Quin "crescendo" en la tensió del relat! Una escriptura mestrívola, marca de la casa. Enhorabona, Montseblanc!

  • Sorprenent[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 14-01-2022

    Un relat molt bo! M'ha agradat l'atmosfera que hi crees i com l'acció va increscendo fins a un final sorprenent! Molt ben escrit! Enhorabona!

Valoració mitja: 10