Tretze històries en un minut

Un relat de: Homo insciens
Rubor
Li xiuxiueja alguna cosa a l'oïda i es ruboritza.
Imaginant allò que li diu, em ruboritzo.

Avioneta de paper
Vaig viatjar amb la meva avioneta de paper tan lluny com el vent em va permetre...

Núvol
Caminaven amb un núvol de cabòries al cap. En trobar-se xocaren produint una pluja d'idees. Tot d'una s'il·luminaren!

Indiferència
Un adeu sec i el so dels talons de les seves sandàlies allunyant-se, van omplir el silenci de la indiferència.

Perdre el temps
Quan va canviar l’ordre de prioritats va trobar el temps que havia estat buscant.

Inevitable destí
Un sol radiant el sentenciava. Així i tot, lluïa feliç l'elegant barret que li ressaltava el nas de pastanaga.

Viure amb el fetge
Provà amb el cor, amb el cervell, finalment acabà vivint amb el fetge; expulsava les persones tòxiques i es quedava les serenyes.

(Des)embolicar-se
Amb paciència va anar desfent aquells nusos -de la vida- que li impedien fruir.

Verí
M'anava llençant petites dosis de paraules enverinades. Un dia em vaig trobar morta l’autoestima.

Criogenització
Prenia una càpsula deshidratada de pastís d'aniversari mentre mirava fotos antigues. Haver-se criogenitzat ja no li semblava tan bona idea...

Ensenyar amb l'exemple
Volia ensenyar-li al meu fill el valor de la constància, però em va faltar fermesa, continuïtat i perseverança.

Confirmació
El meu sisè sentit em deia que aquell home no em convenia. Uns anys després en podia donar fe.

Tot o res
Cada onada que aixecava la barcassa, l'apropava més a la mort, o a la vida somniada.

Comentaris

  • Bon recull[Ofensiu]
    Fidel Català | 25-05-2022

    Aquí ens demostres que tens bona mà pels microrelats. Ens expliques un seguit d'històries, a quina més bona, que ens obren històries molt més llargues, i jo crec que aquesta és la gràcia dels microrelats, que en condensació extrema, ens expliquen històries molt més llargues. Et felicito per la bona mostra del teu enginy.

    Per cert, en llegir la inicial en fosc dels títols, em pensava que volies enviar-nos un altre microrelat llegint sols les inicials, però no he sabut torbar-hi una lògica, si la té, ja ens la faràs saber.

    Et felicito, el món dels microrelats demanen el teu treball publicat!!

  • genial ![Ofensiu]
    Magdala | 24-05-2022 | Valoració: 10

    Genial!! Hi ha èpoques en les que no tinc gaire temps, i em perdo veritables joies com aquesta. Bonissim, original, com m'agraden les paraules que fan gaudir i pensar.

  • veritats[Ofensiu]
    Amalasunta | 01-10-2021 | Valoració: 10

    Moltes felicitats pel relat, o el recull de microrelats.
    Alguns son grans veritats.

    El meu preferit sens dubte:
    >Perdre el temps
    Quan va canviar l’ordre de prioritats va trobar el temps que havia estat buscant<

    Com en una frase es pot concentrar tanta veritat, amb tanta determinació que arriba a fer mal i tot en adonar-te.

    Felicitats!

  • Sentències[Ofensiu]
    kefas | 01-09-2021

    Magnífic estol de sentències que volen en un cel moral (de mor-moris, costum) que, lluny del camp del concurs, mostra el seu sentit de personal coherència.

  • Agradable de llegir[Ofensiu]
    aleshores | 28-08-2021

    I fa pensar.

  • petits[Ofensiu]
    Atlantis | 25-08-2021

    Cada un d’aquest minirelats em diuen alguna cosa.

  • Sublim[Ofensiu]
    Sol_ixent | 24-08-2021 | Valoració: 10

    Molt original, dels millors poemes/relats que he llegit per aquí.

    M’ha encantat la frase:
    “Un dia em vaig trobar morta l’autoestima.”

    Ens anem llegint!!



  • Molt intel.ligentment...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-08-2021 | Valoració: 10


    Amb tretze històries has fet tota una història, que m'he quedat flipat.
    Vaja amb les tretze que fan un sol, en un minut... etc...
    Molt original, Homo insciens.

  • Enginy[Ofensiu]
    Prou bé | 22-08-2021

    N'hi ha molt en llistar tots aquests nanos i aconseguint un "relat" coherent. Enhorabona! Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32806 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància