T'he vist

Un relat de: Sol_ixent
Aquesta tarda t'he vist, després de molts anys. Sé que vas ser pare perquè m'ho va comentar algun amic comú, i si no, me n'hagués assabentat avui en veure't amb la teva filla de la mà.

No entenc per què el cor m'ha fet un salt i a la panxa se m'hi ha posat un nus que m'ha durat fins a l'hora de sopar, que amb tant d’amor m’ha cuinat la mare.
Han estat uns pocs segons i ni m'has reconegut perquè anaves atabalat amb la teva nova vida de progenitor.

No ho entenc perquè jo ara tinc una altra vida en una ciutat diferent, una altra relació i gaudeixo dels moments íntims com mai ho havia fet abans, després de molt de temps pensant que no seria possible, això de passar-ho bé i d'estimar perquè em van fer creure que era una dona frígida.

No entenc per què just després de veure’t m’ha vingut a la ment el nostre primer petó: tendre, però inexpert, al banc d’aquell parc on ara hi ha blocs de pisos. I m'ha envaït la nostàlgia, enyor de temps passats que semblaven eterns. Penso en aquell futur plegats que construïa mentalment, però que amb el temps es va anar esvaint i convertint en angoixa i patiment.

No entenc per què si vaig ser jo qui va trencar la relació i es va allunyar, reafirmant-me en la bona decisió que havia pres durant tots aquells anys posteriors en què, tenint tu altres companyes, m’enviaves missatges de tant en tant dient que no m’havies oblidat i que encara m’esperaves. I jo més aviat me’n reia, de la ridiculesa de la situació.

Aquesta tarda t’he vist, però abans d’anar a dormir tot ha canviat quan he rebut un missatge del meu número preferit dient-me que m’enyorava molt. I jo compto les hores per tornar a casa i quedar-me abraçada a ell tota la nit.

Comentaris

  • Records[Ofensiu]
    Saladina | 16-11-2022 | Valoració: 10

    Ho expliques molt bé, els records, les persones... de vegades tornen i ens remouen unes hores... Però al cap i a la fi veim que les coses s'han d'acabar perquè n'arribin d'altres a regalar-nos meravellosos moments.

  • El pas del temps no s'atura. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-09-2022 | Valoració: 10

    Recordes des de fa molts anys al teu amor, el qual et va ser un bon amic.
    Bon record amb bones paraules.
    Enhorabona, Sol_ixent.
    Cordialment.

  • Passat[Ofensiu]
    Atlantis | 18-08-2022

    El passat torna de vegades i mai saps ben bé si vas agafar el camí adequat.

    Un manyoc de pensaments i sensacions que tots hem tingut alguna vegada.

    M'ha agradat.

  • Dubtes vitals[Ofensiu]
    TerricheT | 06-08-2022

    Aquests dubtes que tan bé ens expliques en el teu relat, són fets que ens ocorren a més d'una persona. És un fet natural, ser conscients de quin camí triem i que el triem correctament, ja que enyorem les absències de la persona triada en aquest moment vital per seguir el nostre camí, i per això mateix, també enyorem els camins que no hem triat; és natural l'enyor.
    Un relat molt ben escrit, fas pensar, detalles un fet vital que emociona, i fas arribar al cor dels lectors els sentiments que ens narres.
    Bona feina sol_ixent, ens anem llegint!

    Ferran

  • Autonomia del pensament[Ofensiu]
    aleshores | 05-08-2022

    El nostre cap de vegades no segueix la lògica convencional, o actua sense saber-ho nosaltres o demanar-nos permís per pensar.

  • Tocat per sempre[Ofensiu]
    Marina i punt | 05-08-2022

    Quan algú t'ha tocat el cor de veritat, ja quedes tocat per sempre.
    Ben explicat.

    Salutacions

  • Tot torna[Ofensiu]
    Prou bé | 05-08-2022

    I es converteix en un nus a la panxa. És clar que és momentani i natural que els records...
    Bon relat intimista i que posa fàcilment en situació. Potser més d'un ha viscut situacions similars...
    Amb total cordialitat

  • Contradiccions mentals[Ofensiu]

    Bon dia!

    Amb l'excusa de tornar a veure una parella del passat, escrius aquest breu relat.
    Bones reflexions, que flueixen de l'interior, plenes de contradiccions.

    Una abraçada i fins la propera lectura,

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

142 Relats

444 Comentaris

129366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)