El raspall daurat

Un relat de: Sol_ixent
Hi havia una vegada una rateta molt presumida que escombrava l’escaleta, i es va trobar un raspall daurat on hi havia enganxats cabells rossos i arrissats.
―De qui deuen ser? ―va pensar― No són ni del ruc, ni de l’ànec, ni del gos, ni del gall, ni del gat. Són cabells humans!
Se'l va guardar a la butxaca del davantal i va continuar escombrant, fins que al portal no hi va quedar cap brutícia.

L'endemà va tornar a escombrar l'escaleta amb el raspall a la butxaca del davantal. De sobte va sentir una veu dolça cantant "Un, dos, tres, són tres ossets..." que s'anava apropant. En tenir-la a davant va sobresaltar-se. Mai havia vist una noia tan bonica! Tenia els cabells molt rinxolats i molt, molt rossos.

―Disculpa, rateta! Ahir vaig perdre el meu raspall, no l'has pas trobat per aquí?
―Ah! No deu ser aquest? ―I en treure'l de la butxaca i mostrar-li els seus ulls blaus enormes es van il·luminar.
―Com t'ho podria agrair? Té un valor incalculable, no es pot explicar en paraules!

Després de pensar uns segons va dir:
― Ja ho tinc! Et convidaré a dinar a casa meva!

***

Amb l'ajuda del Google Maps la Rateta va poder arribar a aquella caseta de fusta aïllada enmig del bosc més proper. S'havia posat el vestit més nou i el llaç més elegant.

―Rateta! Has arribat molt puntual! ―Va dir, tota emocionada, abraçant-la.

Després d'acabar-se totes dues la deliciosa sopa, la Rínxols, sense dir res, va treure's el vestit i va descobrir la llenceria sexi que s'havia comprat per l'ocasió a l’estupefacta Rateta.

El que ve a continuació ja us ho podeu imaginar, però no ens hi podem estendre perquè el repte ens obliga a deixar-ho aquí. Rodolí!

Comentaris

  • Bona vesprada, Sol_ixent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 31-10-2021


    Espero que et vagi bé i que portes una vida ordenada.
    Bé, està, que ara et recomano un bon poema, original meu titulat: A la vespa.
    Gràcies per ser una bona amiga virtual.
    Salutacions i bona nit.
    PERLA DE VELLUT

  • Bona nit, Sol_ixent...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-09-2021


    Espere que et vaja bé. Ara t'invite a un nou relat meu que ja està editat, quan pugues i tingues temps, naturalment. Gràcies per tot i per ser una bona relataire...
    Saluts.

  • Puc imaginar la continuació..[Ofensiu]
    kefas | 04-09-2021


    Oh quines calces més maques
    quins bonics cistells als pits!
    Però què fas, perquè m’agafes
    i em remenes amb els dits!
    Que no t’ha ensenyat ta mare
    que cal demanar permís
    abans de fer com un lladre
    i burxar-li a algú el palpís?
    Ui, ui, ui, veig que t’exclames
    perquè t’he fet un incís
    a aquesta ma eixelebrada
    que m’ha pres per un pastís.
    Au, me’n vaig i altra vegada
    estalvia el fregadís.


  • Recompensa bona...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-09-2021 | Valoració: 10

    Un relat molt entretingut i divertit. Que conteta es va quedar la Rateta, per trobar el raspall daurat. I així va ser com li van convidar a dinar...
    Saluts

  • Simpàtic. Està bé.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 02-09-2021 | Valoració: 8

    No està malament aquest relat, i és entretingut. No és tampoc molt del meu gust però he passat una estona entretinguda llegint-lo. Val prou la pena.

    Espero seguir llegint-te més relats.

    Salutacions!!!

  • M'ha agradat...[Ofensiu]
    Homo insciens | 02-09-2021

    Reescriure un conte clàssic és en si mateix crear-n'hi un de nou. Per sort o per desgràcia, l'antic ple d'estereotips no desapareixerà, però ens serveix per adonar-nos de com ens hi veiem representats pel que fa al gènere, a la condició sexual, a la raça... Per sort, cada cop més, els contes expliquen històries en les quals ens podem veure reflectides (i reflectits) de moltes maneres diferents...

  • La innocent rínxols d'or[Ofensiu]
    Prou bé | 01-09-2021

    Molt ben trobat el rebolic de contes! M'he divertit molt i no esperava el final! Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

142 Relats

444 Comentaris

129556 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)