Qui espera...

Un relat de: llpages
A la parada del bus, o a l'andana del tren; a l'espai d'arribades de l'aeroport, o al xamfrà dins del cotxe; a l'emprovador, a la consulta del metge, al gimnàs, a la sortida del mercat, a l'entrada del teatre; al passadís de l'hospital, a l'arbreda del parc i... me'n deixo.
En tots aquests llocs t'he esperat. Més estona o menys, però sempre t'he esperat.
I sempre, sempre, amb moltes ganes de veure't.
Perquè ho vull, ho vull molt, i tu ho saps.
I et seguiré esperant, allà on siguis, el temps que calgui.
Fins que..., d'una refotuda vegada, em tornis la meva preuada llibreta d'autògrafs. No s'hi val que em diguis que també és teva perquè vas aconseguir les signatures dels caps de fava d'en Raphael, d'en Toni Cantó o de l'Arrimadas, en aquells fulls hi havia aconseguit immortalitzar la lletra de la inefable Maria del Mar Bonet, de l'inclassificable Chaval de la Peca i del còmic desvergonyit Marc Giró. I és meva perquè jo la vaig encetar, clar i català, al primer Canet Rock plegats, fou idea meva, així que ja me l'estàs tornant, cagumdéu, i tant si me la tornaràs, no em facis parlar malament, mira que quan m'escalfo perdo l'oremus, i tu ho saps, recoi si ho saps... Mentrestant, et juro que et seguiré esperant, allà on siguis, el temps que calgui, fins aconseguir el que és meu.

Comentaris

  • Assignatura....[Ofensiu]
    Magda Garcia | 05-04-2023 | Valoració: 10

    ....pendent. Quan resta un serrell, una assignatura pendent, un parèntesi per tancar en una relació ja acabada, certament, fa molta rabia no poder recuperar quelcom que et sents teu. Sobretot si va costar d'emplenar aquesta llibreta amb autògrafs! Molt bon relat. I gràcies pels teus comentaris Lluís! Cordialment, Magda.

  • ...desespera[Ofensiu]
    Montseblanc | 04-12-2021

    L'error de pensar que l'amor és per sempre, o confondre amor amb altres coses... El cas és que compartir és molt mala idea en algunes ocasions, a la vista està.

  • Bon dia, llpages: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 31-10-2021


    Hola, bon dia, amic llpages, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari sobre el meu poema "A la vespa". Vaja!, m'ha impressionat molt el fet que m'has dit, això de què la "vespa", era la motocicleta que tenia el nom així. Gràcies per dir-me que està molt bé.
    Salutacions.

  • Ho endevino?[Ofensiu]
    kefas | 24-10-2021


    La vols recuperar per arrancar la pàgina d’alguns impresentables a qui agradaria esgarrapar a la Maria del Mar si sabessin que la tenen a tocar. Diguem per on pares que et vindré a ajudar.

  • Quin gir! [Ofensiu]
    capficada | 22-10-2021 | Valoració: 10

    Quin gir tan inesperat! Tot i l'espera ;)

  • m'agrada [Ofensiu]
    Atlantis | 22-10-2021

    cap on desemboca el text, que et fa pensar en una història d'amor i es capgira a la meitat del relat. Ben escrit. M'ha agradat i m'ha fet somriure.

  • Un comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 21-10-2021

    He llegit el teu comentari "ritmes" al meu relat "foc de st Joan". És bonic el que dius i m'anima a seguir escrivint! És veritat que es van perdent pel camí molts costums i tradicions. Els temps canvien i els qui tenim tanta vida viscuda com jo, de canvis n'hem assimilat molts i molt ràpidament. Però, saps?, Jo sempre ho he viscut en positiu. Perquè el que desapareix és substituït i ens en queda el record....una manera de viure-ho...
    Amb total cordialitat

  • Saber esperar[Ofensiu]
    Prou bé | 20-10-2021

    Perseverar en l'espera sabent que tindrà recompensa! O això és el quedes pensa! A vegades no n'hi ha de premi a la paciència.
    Un bon relat que explica i transmet allò que volies...
    Amb total cordialitat

  • Bona vesprada llpages. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-10-2021


    Hola, llpages, gràcies per la teva visita i la teva opinió al meu relat "El clarejat és sublim". Em dius que quan he posat "Deu", en el poema, aquest sobra. Realment el vaig posar per la creença de la divinitat de "Deu".
    Accepto la teva opinió, naturalment.
    Saluts.

  • La llibreta d'autògrafs. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-10-2021 | Valoració: 10

    Realment qui espera... desespera.
    Un relat impressionant, que m'ha fet riure. Vols el que t'han furtat, realment és aquella llibreta amb signatures de persones que són importants per a tu.
    Enhorabona, llpages.
    Et recomano alguns relats últims que han estat recomanats per l'editora de Relats en Català. Aquests són: Clarejar és sublim, El flautista d'Hamelí perseverant, El fruit net i La botella d'anyil.
    Gràcies, company de lletres.

  • Pobre desafortunat i robat pocavergonya.[Ofensiu]

    Ell havia aconseguit aquestes firmes d'una forma èticament correcta, i, ves per on, van i li manlleven la llibreta de firmes", encara que se li emmanlleven".

    A tots ens passa que ens prenen coses nostres descaradament, i que potser seríem capaços de buscar-les a l'altra punta de Catalunya o de quin sigui el país "donde vivimos", "where do we live". A ningú li agrada que li robin, i menys fingint que era només un préstec.

    Si he entès bé el relat, és això.

    Bé, en fi, ens veurem per Relats amic llpages, a reveure.

  • Sicari inexpert.[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-10-2021

    Al començament sembla que hagi de ser un conte romàntic, però aviat desapareix aquesta impressió.
    Veient els individus que feia firmar a la llibreta (especialment els dos últims), no m'estranya que la vulguis recuperar. Potser el narrador s'acabarà convertint en un sicari expert, però encara li falta molt; podria esperar només una vegada i ser molt contundent.
    Molt bo el canvi del que semblava al principi a allò que realment és.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de llpages

llpages

227 Relats

991 Comentaris

294631 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona l'any 1964. Sóc químic i treballo a la indústria farmacèutica catalana. A banda d'escriure, sóc un gran aficionat als escacs, la música clàssica, el jazz i el col·leccionisme de llibres antics de química. Els relats humorístics són els meus preferits, potser perquè són els més difícils d'escriure.