LA TEVA VEU

Un relat de: Rosa Gubau

LA TEVA VEU


Xiuxiueja’m a cau d’orella
paraules tendres i sensuals,
canta’m cançons amoroses,
parla’m dolçament.
Amb l’escalf de la teva veu,
els meus llavis exhalen sospirs,
m’embolcalla la passió,
i amb l’encís, s’obre el cel.



Rosa Gubau.

Comentaris

  • Paraules Tendres [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-03-2024 | Valoració: 10

    La tendresa en les paraules són com una abraçada verbal, molt gratament especial. Relat molt sensible. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions molt cordials i bona Pasqua.

  • Confesso la meva incompetència[Ofensiu]
    Joan Colom | 07-03-2024

    Agraeixo els comentaris als meu relats, però no em veig amb cor de comentar els teus poemes perque sóc un negat per a la poesia, tant per interpretar-la com per fer-ne, i si des de fa un temps participo en els NipoReptes del Fòrum és perque allò dels haikus m'ho planteixo com un simple exercici d'habilitat: encabir una idea en un patró mètric.

    Sóc el primer a lamentar aquesta incompetència, perquè intueixo que m'hauré perdut, a la vida, una important font de plaer.

  • Intens [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-03-2024 | Valoració: 10

    Moltes vegades, les expressions curtes dinamitzen una connexió intensa, plena de sentiment.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat. La connexió, com molt bé dius Rosa, amb les mans, arriba molt endins.
    Salutacions molt cordials.
    ....................

  • AMOR I DESAMOR[Ofensiu]
    Bonhomia | 06-03-2024

    Hola, Rosa. Et responc al comentari que em vas fer el vint-i-quatre de novembre del passat any dos-mil vint-i-tres al meu relat 'ESCAPADA A RISC' (24--11-23).

    Crec que és cert que un altre amor pot omplir més, però la veritat és que en el meu camí m'hi entrebanco molt. Tens molta de raó amb el que dius sobre l'enyorança i la frustració, a parer meu. El meu dol pot arribar a ser molt fosc, sóc extremadament romàntic, la veritat. També anoto que la meva felicitat és força tremolosa i et donc les gràcies per dir-me que vaig plantejar bé el relat.


    Sergi

  • SUBLIM I DOLÇ AMOR[Ofensiu]
    Bonhomia | 03-03-2024

    Tot un cant profund a l'exaltació de la virtut amorosa. Entre paraules dolces i cançó, l'escalfor, el plaer, entre d'altres... i l'obertura cap al sorprenent embolcall de la sensual i extrovertida sortida a l'alliberació d'una dolça companyia, diria que més que això.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-03-2024

    Hola, Rosa: Gràcies per la teua opinió sobre el meu poema "Vas aplegar i et vas quedar" i gràcies per dir-me que és preciós.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Comunicació [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-03-2024 | Valoració: 10

    El xiu xiu..... to de comunicació íntima, que arriba molt a dins.
    Dolç Relat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions molt cordials.

  • Ritme sensual[Ofensiu]
    SrGarcia | 01-03-2024

    Un ritme molt ben trobat, ni massa lent ni massa ràpid, perfecte per a expressar la sensualitat que inspira tota la poesia.

  • Estic...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 28-02-2024

    tan agraïda a tots els que em llegiu i comenteu que no sé ni com expressar-ho. Les vostres paraules m'alimenten el cor, i això per a mi és molt enriquidor. Haver trobat aquest espai i poder compartir els meus sentiments i les meves cabòries és un regal.

  • A cau d'orella.[Ofensiu]

    Un poema concís, bell, insinuant, delicat, melòdic, ben trobat, refinat, acariciador, voluptuós, madur, joiós, i tantes altres coses més que defineixen la teva particular manera de veure la vida i que tant ens delecta als teus fidels lectors de sempre. Ah! Un xiuxiueig a cau d'orella, a voltes, pot ésser tan o més excitant que una mòrbida actuació sexual....Amb efecte, Nil.
    ...

  • Felicitacions[Ofensiu]
    Elisa Martínez i Alcaina | 27-02-2024 | Valoració: 10

    Felicitacions pels teus poemes, Rosa. Aquest en concret m'ha transportat a fa vint anys. M'has fet reviure, per un instant, moments molt dolços i emotius. Un plaer llegir-te. Per cert, l'endevinalla de les formiguetes m'ha semblat genial!

    Moltes gràcies pel teu comentari, sempre és grat rebre bones valoracions, i em plau que el meu microrelat t'hagi agradat.

    Salutacions!

  • molt bonic i molt tendra i molt especial[Ofensiu]
    Noia Targarina | 26-02-2024 | Valoració: 10

    Bona vesprada,

    Un relat molt bonic i molt tendra,
    i a la vegada especial ,
    M' encantat el teu relat.
    He gaudit llegint-lo!

    Espero el teu pròxim relat em farà molt il.lusió lllegir-lo!

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Una sonoritat preciosa[Ofensiu]
    Marta | 25-02-2024 | Valoració: 10

    Hola Rosa, m'ha encantat la sonoritat que té aquest poema.
    Gràcies per compartir-lo.

  • Emocions, també[Ofensiu]
    Endevina'm | 25-02-2024

    Són tantes les emocions que ens fan més o menys humans!

    Bell poema, sensual i amable, ben construit i de lectura agradable. Com allò que descrius. La bellesa rau en tantes coses, com les que vulguem viure. Aquest és un punt d'observació magnífic, fem-lo possible!

    Gràcies per la teva visita a les meves emocions amb el net.

  • Tendresa [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 25-02-2024 | Valoració: 10

    He tornat a llegir aquest Relat.
    Assaboreixo emocionalment la seva tendresa, molt dins el meu cor.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions molt cordials i feliç diumenge.
    ............

  • Reivindiquem el so[Ofensiu]
    llpages | 24-02-2024 | Valoració: 10

    No tot són mirades i palpar-se mútuament, la paraula hi juga un paper cabdal si volem manifestar passió. Aquest preciós poema ho recorda de la millor manera, amb senzillesa i l'acurada tria de les paraules. Enhorabona, Rosa!

  • Xiuxiuejant paraules. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-02-2024 | Valoració: 10


    Un poema, senzill i ple de sentiments que omplin els meus sentits dins de mi quan estic llegint, aquests versos. Magnífic.
    Que passes un bon cap setmana. Una abraçada.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Cada vers[Ofensiu]
    Prou bé | 23-02-2024

    És suficient en ell mateix. Un darrere l'altra encadenen un bell poema.
    Amb total cordialitat

  • Preciós[Ofensiu]
    Cesca | 22-02-2024 | Valoració: 10

    Les paraules són testimoni de sentiments. La veu els hi dona vida.

    Un plaer. Ens llegim!

  • REGALS[Ofensiu]
    Marina i punt | 22-02-2024

    La teva veu la fas sentir regalant-nos boniques paraules que esdevenen poesia.

    Salutacions

  • A CAU D'ORELLA [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-02-2024 | Valoració: 10

    Molt sensible el teu Relat. Curtet però amb molta força.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions molt cordials.

  • La màgia[Ofensiu]
    Nua Dedins | 22-02-2024 | Valoració: 10

    ... de la veu... de l'entonació, de la melodia, del sentiment, del color... Certament, un instrument preuat que ens ve regalat i que permet expressar tant! De dins cap a fora pels qui escolten amb atenció. Bonic poema Rosa Gubau. I boniques també les teves paraules escrites que em deixes en el relat 'La revelació d'un esclat de llum' que t'invito si et ve de gust a escoltar-lo recitat per mi mateixa al poadcast de Spotify 'Cuinant relats sentits'. Perquè a través de la veu, també podem expressar molt.

    Seguim llegint-nos i escoltant-nos, seguim sentit i compartint! Bon final de setmana!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

74 Relats

1106 Comentaris

41387 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.