Joc de nens

Un relat de: Prou bé
Era asseguda al banc del parc. Duia els auriculars i escoltava aquella música que tan m'agrada. No l'he vist venir, ni tampoc arribar. Tant sols l'impacte al bell mig de la galta dreta. El cap m'ha voltat en rodó. He notat el gir de 360⁰. Què? no pots ser?... bé doncs uns quants menys. Ara no discutirem per uns quants graus. Segueixo : he quedat estacada al banc. Esmaperduda. L'ensurt "del però què passa?" ha superat el mal que m'ha fet.
Uns moments i de mica en mica he anat obrint els ulls. Hi veia, tèrbol, però hi veia! Primera bona notícia.
He mirat de bellugar cap-i-coll. Endavant i endarrere, de costat a costat. He pogut, amb doloriment però no semblava pas que res "molt gros" hagués passat ! Segona bona notícia.
Davant meu s'ha plantat un vailet molt espantat i acalorat de venir rabent. Amb els ulls esbatanats m'ha demanat perdó! Tercera bona notícia.
De seguida han arribat més nens, companys de joc, i mares, pares, avis i àvies. Em demanaven impacients si estava bé. Encara no ho sabia. Necessitava uns minuts més. M'he posat d'empeus i he començat a caminar, també molt bona notícia!
En acomiadar-me els he dit que estessin tranquils, que seguissin jugant, però que havien de vigilar més.
Anant cap a casa pensava, ara em faré una tassa d'herbes i prendré un analgèsic. Per precaució. I demà quan vagi al parc m'asseuré lluny de jocs de pilota. Per precaució!


p.s, fet real transcrit aquí amb el permís de qui va rebre el cop de pilota

Comentaris

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 22-06-2021 | Valoració: 10

    M' agradat molt el teu relat.

    Continua escribint així, val la pena llegir-te

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Ness | 20-06-2021

    La cleca fa mal només llegint-la! M'ha agradat com l'has explicat.

  • I no tant nens![Ofensiu]
    kefas | 17-06-2021

    Si no, fixa't en els ganàpies que fan art a cop de cossa.

  • Ai els nens![Ofensiu]
    Solsona Bot | 17-06-2021

    Hi ha una dita que diu "si no vols pols, no vagis a l'era" que podem aplicar en aquest cas. M'agrada el sentit d'humor del relat; entomar una mala experiència amb ironia i per què no, amb una infusió.

  • Gracies[Ofensiu]
    Prou bé | 16-06-2021

    No em va passar a mi, però va passar! I no sé si es va prendre cap analgèsic!

  • La precaució, sí![Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-06-2021 | Valoració: 10


    Vaja impressió que vas tindre en aquell parc, amb els nens jugant amb a la pilota.
    Segur que l'analgèsic el vas prendre's...
    M'has ensenyat una nova paraula, que per aquí a València, no es diu: "vailet", que significa: Xiquet, (chiquillo, chico)

    Gràcies pel teu comentari al meu poema "Es ven".
    Amb cordialitat.

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53291 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com