GRÀCIES A TU

Un relat de: Rosa Gubau

GRÀCIES A TU



Gràcies al cant dels ocells per la pau que m’inspiren,
a l’alegria de les flors, per les seves aromes i colors,
a l’aigua que em refresca, al sol que m’escalfa,
a la immensitat de la natura que m’empara.

Gràcies als amics que em fan costat,
a la família que m’estima,
a les mans que m’acaronen,
a les tendres paraules de cors amorosos,
a les reconfortants i entranyables abraçades.

Gràcies a tu estimada vida,
per proveir-me de valors, de saviesa,
de fortalesa i esperança.
Gràcies eternes per permetre’m gaudir
de tantes emocions i bellesa infinita.




Rosa Gubau



Comentaris

  • Saladina | 04-02-2023 | Valoració: 10

    Un poema que permet percebre agradables sensacions quotidianes mitjançant la lectura, m'ha transmès molt de sentiment. Has plasmat molt bé les coses que per a mi, també són les més essencials a la vida.

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 31-01-2023 | Valoració: 10

    Total agraiment és el que sura en les teves paraules.
    Molt bonic i sentit, Rosa.
    Que no el perdessim!
    MariaM

  • Positivisme[Ofensiu]
    Pallars | 28-01-2023

    Cal ser positiu i agraït per tal de fer-nos la vida una mica més agradable. En el teu poema ho mostres i demostres perfectament. Una bona injecció de positivisme provinents de la natura, l'amor cap a l'ésser humà, els valors, etc.
    En resum, un cant a la vida.
    Salutacions.

  • Agraïment [Ofensiu]

    No ho fem mai o quasi mai això d'agrair. Ni tan sols el fet de que la natura ens hagi donat els element necesarris per a que el nostre esperit es pugui manifestar en carn aquí la terra. El teu poema és d'una lucidesa i saviesa que m'ha tocat l'ànima. Llegint-lo puc endevinar molt de tu i de la teva sensibilitat a flor de pell. M'ha commogut, de debó.... gràcies!

  • Cesca | 16-01-2023

    Gràcies a tu per fer-nos arribar aquets versos tan bonics.
    Són com un bàlsam per calmar neguits i un cant a la vida.
    Un plaer.

    (gràcies pels teus comentaris)

  • Gràcies[Ofensiu]
    TerricheT | 14-01-2023

    Certament, cal donar les gràcies a la vida per tot allò que ens ha donat, i tot allò que ens dona. I cal agrair-ho mentre estem aquí, i deixar-ne petja escrita. I sense fer-ne sentimentalismes ensucrats, amb senzillesa, com tu ho fas en aquest escrit teu. Enhorabona!

    Un poema que cal expressar en veu alta.


    I gràcies per les teves visites als meus relats, i els teus amables comentaris. Ens anem llegint!

    Ferran

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-01-2023

    Bona vesprada, Rosa: Gràcies per la teua opinió al meu relat Perfil d'abril. M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Agraïment[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 11-01-2023

    Sembla que les abraçades estan per ser celebrades i agraïdes i tu també les lloes! Un bell poema d'agraïment, que és un exercici ben necessari.

    Moltes gràcies pel teu comentari a la meva abraçada.

  • Gràcies a tu també![Ofensiu]
    Slim Sherman | 09-01-2023

    Benvolguda Rosa, moltes gràcies pel comentari i reflexió que has deixat al meu relat, és precísament el que pretenia transmetre… i deixa’m dir-te que m’ha cridat l’atenció aquest teu poema perquè transmet els mateixos valors i fins i tot hi apareix algun element en comú! Visca la vida, i que res ens ho espatlli! Abraçada

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-01-2023

    COMUNICAT D’OLGA MOLERO:


    Estic passant Nadal en el monestir de les dominiques de Bormujos, aquí a Sevilla, i com faig vida monacal, a penes tinc moments per a veure el mòbil. D'aquí que haja tardat a contestar-te.

    De com està Hugo Molero: Ara no hi ha grans canvis. El dia a dia va succeint i l'important és tenir-lo controlat el dolor que té, tenir-lo molt acompanyat i proporcionar-li bons moments en família. Gràcies a Déu està un poc millor, però està patint.

    Els meus germans Patrici i Xavier han estat uns dies amb ell, així com el fill major del meu germà, Guillem, que és un poc major que Hugo.

    També han estat els seus altres oncles, i ara segueixen allí, els seus avis. Així que continueu resant, perquè gràcies a Déu està molt acompanyat.
    Això és el que necessita, més oracions.

    Gràcies tots.


    Cordialment.

  • Gaudir: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-01-2023 | Valoració: 10

    Vaja! Impressionant!
    M'ho he llegit tres vegades i he gaudit de les teues gràcies que dient pas a pas, vas donant les gràcies.
    Una poesia molt bonica i fins i tot excelsa.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • gràcies a la vida[Ofensiu]
    Atlantis | 08-01-2023

    A mi m'ha recordat la cançó de Violeta parra "Gracias a la vida". Ens queixem i no valorem el què tenim.

  • gràcies a la vida[Ofensiu]
    Atlantis | 08-01-2023

    A mi m'ha recordat la cançó de Violeta parra "Gracias a la vida". Ens queixem i no valorem el què tenim.

  • Un cant[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-01-2023 | Valoració: 10

    Molt bonic i positiu, aquest Relat, Rosa.
    L'he llegit i m'ha sonat com un cant a la persona i a l'entorn. Enhorabona.
    Gràcies pel teu comentari al meu Relat.
    Salutacions,

  • Saber agrair...[Ofensiu]
    Prou bé | 07-01-2023

    I saber posar en versos l'agraïment a allò que tenim més valuós: la vida.
    Un poema molt bonic que m'ha recordat que no sempre agraeixo el què tinc! Gràcies.
    Amb total cordialitat

  • Error al comentari de proubé[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-01-2023

    Hola proubé. No sé què he fet al comentar el teu poema, però se m'ha enviat sense adonarme'n 5 vegades, i practicament sense dir res. No m'atreveixo a dir-t'ho en el teu escrit un altre cop per no embolicar-ho més. Simplement afegir que m'ha agradat moltísim.
    Una abraçada.

  • M'ha recordat, salvant les...[Ofensiu]
    llpages | 07-01-2023 | Valoració: 10

    distàncies, el "Càntic al germà Sol" de Francesc d'Assís. Retreiem i ens queixem massa, cal agrair molt més sovint. Gràcies, Rosa, per recordar-nos-ho!

  • Agraïment[Ofensiu]
    Marina i punt | 07-01-2023

    Quantes coses que podem agrair a la vida, només ens cal adonar-nos de la sort que tenim i valorar-ho suficient. Ho expresses amb sensibilitat i senzillesa. Molt bonic!

    Salutacions

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

73 Relats

1099 Comentaris

41252 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.