Al Desert

Un relat de: Prou bé

Damunt l'arena gelada,
que de dia era ardent,
contemplo embadalida
aquest immens firmament.

En són milers els diamants
cosits en un mantell negre.
Il·luminen els meus somnis
de tenir-te al meu costat.

Fa molts dies que camino
esperant aquest instant.
Mirant lluny, a l'infinit
més enlloc t'he entrellucat.

Comentaris

  • Imatges solitàries[Ofensiu]
    Endevina'm | 27-10-2021

    El desert és una imatge que sempre atrau, potser la seva màgia és aquesta,t'atrau, t'atrapa, i moltes vegades et captura i no et deixa marxar, és un amant gelós, el desert, i l'arena la seva companya fidel.

    Bones imatges, descrites amb paraules clares que fan reviure moments d'un passat, potser imaginat, somiat, però que, n'estic segur, he viscut. Camins fets pel desert.

    Gràcies pels teus comentaris als meus petits i senzills poemes d'aprenent.

  • Métrica[Ofensiu]
    aleshores | 24-10-2021

    Que ens ajuda. I ens permet evocar Penelop.

  • Métrica[Ofensiu]
    aleshores | 24-10-2021

    Que ens ajuda. I ens permet evocar Penelop.

  • Secret de Juliette Chatron[Ofensiu]
    Magda Garcia | 23-10-2021

    Us agraeixo moltíssim els vostres comentaris en relació a la meva primera novel·la curta. M'anima molt saber que us ha interessat i espero anar millorant poc a poc. Una abraçada. Cordialment.

  • Entre el desert, el teu amor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-10-2021 | Valoració: 10

    Un poema senzill i a la vegada amb l'enyorança del teu amor. Té un bon ritme que dona un bon sentit als versos. Preciós.
    Respecte al poema de "Records d'infantesa", que m'has llegit, això que em dius dels xiquets devastats per les guerres, això sí que és horrorós. Gràcies per la teva opinió sobre aquest.
    Salutacions.

  • Bonica[Ofensiu]
    Atlantis | 22-10-2021

    Bonica poesia. Amb ritme i bones imatges. Tampoc he trepitjat els desert de sorra, però sempre et porta la idea de solitud i de recerca.

  • Desert[Ofensiu]
    Magda Garcia | 21-10-2021 | Valoració: 10

    El teu text m'ha fet pensar en la solitud i l'enyor d'una persona estimada amb qui voldríem compartir el que veiem i experimentem. M'ha agradat que sigui en el desert, un lloc que desconec. Aprofito per agrair-te, novament, la lectura del secret de la Juliette Chartron. He enviat tots els capítols o sigui que el desenllaç és imminent. Moltes gràcies. Cordialment.

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1326 Comentaris

52146 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com