TAROT

Un relat de: kefas

Estava content. L'Helena m'havia tirat el tarot i la carta de la fortuna havia sortit al final de la tirada. Això indicava que jo estava a punt de tancar el cicle. M'havia assenyalat el rei de la dreta, el que indica que s'ha consumat el regnat, de cap per avall i amb els peus vora la cara del rei que regna, mentre comentava que em calia evitar aquesta postura inestable per tal d'aconseguir el meu propòsit.

Amb el cor ple d'alegria vaig anar a trobar l'Assumpta. Després de molts dies de rondar-la, d'enlluernar-la amb la pirotècnia de les meves paraules, d'estovar-li el cor amb els meus somnis, que també són els seus, de captivar-la amb la llum de la meva mirada, sentia que estàvem a punt de realitzar el que feia dies desitjava, embolcallar-nos amb les nostres espiritualitats mentre ens fonem en un sol cos.

Ho tenia tot a punt. El pis preparat, els meus ànims enlairats i ella ben disposada. Ho vaig tenir clar en veure el seu somriure, més lluminós i seductor que mai. Quan m'hi vaig atansar per fer-li dos petons vaig haver de fer un esforç de contenció perquè els meus llavis no s'estampessin contra els seus. Hauria estat un error.

Vàrem arribar a casa meva, contents i xerraires. Quan li vaig indicar que es posés còmoda per prendre el licor oriental de benvinguda, es va treure la jaqueta i em va mirar. Jo estava a l'altre cantó de l'habitació, assegut i embadalit. Em vaig treure les botes mentre ella s'acostava amb un somriure de complicitat. Em vaig aixecar mentre obria els braços per acollir-la. Inesperadament, ella es va aturar, es va posar seriosa i movent el cap, va fer un gest de desaprovació mentre expulsava aire pel nas.

Ha marxat. Ja ni recordo l'excusa que m'ha donat. I jo en sé la causa. L'oloro. M'ho diu sovint ma mare, "Nen, tens els peus de la teva àvia. Cuida'ls, renta'ls i cada dia canvia't els mitjons. Si no ho fas, algun dia tindràs un disgust"

Comentaris

  • Egoista [Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-03-2023

    Un relat molt ben trenat que ens porta cap a un final que sorprèn i desinfla al protagonista. Ell ha pensat sempre en ell i no pas en la noia i així per molt que tingui la fortuna del seu costat, acabarà fracassant, Felicitacions i sort!

  • Barreres[Ofensiu]
    Montseblanc | 22-03-2023

    Un relat àgil, que és llegeix a bon ritme, perquè ja veus a venir que alguna cosa no rutllarà. El teu llenguatge fa volar el cor junt amb el del protagonista, fins que al final també el lector queda desinflat com la dona. Hi ha "olors" que són barreres insuperables. Ja ho va dir l'Helena, que calia evitar els peus vora la cara hahaha.

  • Un relat...[Ofensiu]
    Prou bé | 19-03-2023

    ... amb molta fortuna pel lector!
    No calen més reflexions, però rentat el mitjons, i els peus ben nets i amb desodorant!
    Amb total cordialitat

  • Els deures[Ofensiu]
    Mansuba | 18-03-2023

    De vegades, sembla que la fortuna somriu. Cal estar preparat i haver fet els deures que depenen d’un mateix.

  • Tarotista[Ofensiu]

    Jo he estat més o menys adicte als tarot i les mèdiums i vidents. Per mi han estat com spicologues, confidents amigues... Però si voleu que us digui la veritat només un mateix pot saber allò que més li convé. El futur el creem en cada decisió que prenem. Has tocat un tema molt original i endemés ho has fet en un relat que té un bon regal s humorístic.

  • Tuf a ..,[Ofensiu]

    Hi ha coses pitjors com ara una ferramenta (dentadura) folrada de sarro o el pardal empastifat de mel ]i mató. Però ves a saber si els teus mitjons pudents li va fer recordar llurs calcetes brutes...

  • Tuf a ..,[Ofensiu]

    Hi ha coses pitjors com ara una ferramenta (dentadura) folrada de sarro o el pardal empastifat de mel ]i mató. Però ves a saber si els teus mitjons pudents li va fer recordar llurs calcetes brutes...

  • Consells de mare[Ofensiu]
    Marina i punt | 17-03-2023

    Quan et penses que t'endinses en una bonica i romàntica història d'amor, sorpresa! Tot i que de la forma que descrius al personatge tan sensible i curós amb els detalls, poc es podia esperar que fos tan deixat en l'aspecte personal. M'has fet riure.

    Salutacions

  • Inspirador.[Ofensiu]
    SrGarcia | 17-03-2023

    Home, tot té una cara bona: els pagesos hortolans estan desesperats amb les destrosses que els fan els senglars i cabirols, l'únic que els allunya és l'olor de colònia o de roba humana usada.
    Potser podries fer la primera pela llogant els teus mitjons als hortolans.

    És veritat que s'ha de fer cas les mares, però has pensat que el problema podria venir de beure licors orientals? Una possibilitat que s'hauria de tenir en compte.

    Un relat inspirador.

  • Aiii, les botes[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 17-03-2023

    Un final que m'ha fet riure.
    Relat ben portat, Kefas.

  • llàstima [Ofensiu]
    Atlantis | 17-03-2023

    de no fer cas a la teva mare. Amb coses com aquestes acostumen a tenir raó.

  • I encara creieu en el tarot?[Ofensiu]
    llpages | 17-03-2023 | Valoració: 10

    Un text on el clímax arriba quan estan a punt d'abraçar-se i, sobtadament, tota la il·lusió d'ell s'enfonsa en un instant. El lector s'anima amb les intencions del protagonista masculí, fins que tot se'n va en orris, i aleshores... una riallada esclata per un final insospitat. Voleu millor relat per animar el dia? Enhorabona, kefas!

  • Hahahaha[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-03-2023

    Quin relat més picaresc. Mira que una cosa tan bàsica li passés per alt, no té perdó amb tot el que s'ho havia preparat tot. Encara ric, què bé!

    Ets únic Kefas

    Salutacions.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats