Sortir de l'armari

Un relat de: Magda Garcia
He de cuinar una mica pitjor o ho arruïnaré tot. Fa dies que el noto pletòric. Comparteix constantment les receptes a les xarxes socials. Se sent satisfet amb els comentaris i les felicitacions que rep. Fins i tot li fan proposicions deshonestes per donar curs al seu instint culinari. De moment no ha gosat confessar que qui cuina en realitat sóc jo quan ha declinat les invitacions. Que qui dóna un sabor excepcional als seus guisats sóc jo. Però crec que aviat sortiré de l'armari. Ja estic cansada de ser una cassola utilitzada sense cap mena de reconeixement. Tot el mèrit se l'emporta sempre ell.

Comentaris

  • Necessites el reconeixement...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-01-2022 | Valoració: 10

    ... perquè qui cuina ets tu, i no ell. Un relat molt bo i molt bonic. Té un bon sentit això de sortir de l'armari. M'ha agradat molt.
    Salutacions...

  • En té dret[Ofensiu]
    Prou bé | 18-01-2022 | Valoració: 10

    ... Al reconeixement! O al menys això pensa!
    Original, imaginatiu...m'ha agradat molt
    Amb total cordialitat

  • No te'n sortiràs[Ofensiu]
    kefas | 18-01-2022

    La base del vostre èxit és la divisió del treball. Tothom fa la feina que li pertoca. Tu ets Einstein i ell, Marilyn. Ves amb compte de girar els papers.

  • La cassola.[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-01-2022

    Enginyosa aquesta nova accepció de l'expressió "sortir de l'armari". No cal que faci plats dolents, cal que es faci propaganda i s'endugui el mèrit que mereix. La lluita pel reconeixement sol ser aferrissada, però ella té tots els trumfos a la mà. Mai més ha de ser una cassola.
    Un relat original i bonic.

  • molt bo[Ofensiu]
    Atlantis | 18-01-2022

    M'ha agradat molt. Bon micro-relat.

l´Autor

Foto de perfil de Magda  Garcia

Magda Garcia

147 Relats

487 Comentaris

38622 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer i visc actualment a Rubí (Vallès Occidental). Treballo a l'administració pública catalana. He residit a França (Paris, Toulouse) i al Canadà (Vancouver, Montréal). M'agrada escriure per transmetre sensacions creant personatges que mereixen volar per sí mateixos.

He guanyat el primer premi de microrelats de Sant Jordi del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya dos anys consecutius (abril 2023 i 2024) per votació popular del personal de l'administració.

També he obtingut el 1er Premi de Narrativa del Patronat de l'Ermita dels Sants Metges Sant Damià i Sant Cosme de Sarral (Conca de Barberà) dos anys consecutius (2022 i 2023).

Tinc un parell de contes publicats en llibres digitals a l'Argentina, un relat penjat al blog guimera.info i he estat finalista de diferents concursos.