PRIMAVERA DE LLUM

Un relat de: PERLA DE VELLUT
PRIMAVERA DE LLUM



En aquella vesprada plena de llum de primavera hi havia un desig inaudit i innat fins assaborir els teus besos. Estàvem apressats d’un amor sense fi i ens envolupaven entre els llençols.
Tu tenies alenades d’aire fresc i sensitiu sobre la meua pell i quan acariciava la teua galta blanca i suau ressaltaven els meus sentits. La voluptat de la teua pell m’alimentava com un raig de sol de primavera, o tal volta com el d’un estiu que anuncia cada sensació. Cada alè era tendre, suau i precís dins del meu pit.
Em parlaves a cau d’orella a poc a poc i sentia els teus llavis flamejant sobre la meua oïda. Jo, amb els meus, et besava pam a pam la cara, tota la cintura i els pits.
Quin clima de calidesa, sense parar en el nostre llit! Cada exhalació de la meua boca era teua i sempre ho serà.
No sé quantes hores vam romandre així. Tu em feies l’amor amb tot el teu cor. Jo et toquejava les natges i sentia tota la teua natura que penetrava dins de mi.
Quin èxtasi de vesprada fins al vèrtex de l’horabaixa!
Havia estat caminant per la vida sense trobar el meu camí i quan vaig besar els teus llavis, vaig pensar que tu eres per a mi. Vaig saber que caminava pel teu destí. És per això que escric aquestes paraules hui que estan en la meua memòria.
“Era feliç” i continue sent-ho! Pensava amb tu sempre i ara que han passat els anys, vull continuar tenint en mi la teua alegria i els teus besos.
Sí, tot el que he dit en aquestes paraules escrites ara, volen dir que, des que et vaig conèixer, estàs en el meu present. Ets el consol que m’entra fluït en el meu ser. Aquesta llum de primavera està dins del meu cor i sempre la portaré perquè va ser el dèsset del mes d’abril del mil nou-centes setanta-set.

Comentaris

  • Llum sense foscor [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-05-2021 | Valoració: 9

    Bona vesprada, Proubé, gràcies per la teua visita i el teu comentari, on em dius que és magnífica recreació.
    Que tingues bona nit.
    PERLA DE VELLUT

  • Llum sense foscor[Ofensiu]
    Proubé | 16-05-2021 | Valoració: 9

    Llum que fa claror, que acompanya, que desvetlla tenebres i sobretot llum incandescent que perdura a través dels anys, de la vida...magnífica recreació!

  • Tan explicit [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-05-2021

    Bona tarda, Identitat Inedita, gràcies per la teua amabilitat de dir-me que el meu realt és "Molt versamblant!". M'alegre que t'haja agradat.
    Salut i una abraçada.

  • Un gran cor [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-04-2021

    Hola, bona nit, Layla: Gràcies per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expresses que tinc "un gran cor" i sensibilitat. M'alegre que t'haja agradat.
    Salutacions.

  • Un gran cor[Ofensiu]
    Laila | 01-04-2021

    Hola, Perla de vellut,
    Volia agrair-te el comentari tan amable que has fet al meu relat.
    Ja havia llegit algun dels teus i les teves participacions al Forum i ets un dels autors més destacats de la pàgina, pel meu gust.
    Aquest relat penso que mostra la gran sensibilitat que guardes dins del teu cor. És molt tendre.
    Una abraçada,
    Layla

  • Romanticisme [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-03-2021

    Hola, bona vesprada Canela fina, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que el trobes com a "Pur romanticisme". M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i una abraçada.

  • Romanticisme[Ofensiu]
    Canela fina | 18-03-2021

    No trobo cap més paraula per descriure'l, pur romanticisme.
    Quan l'amor et troba i tu el trobes i us acaroneu la pell, quan penetra pels porus i el sents just allà, en els batecs, és això, si, el més meravellós.
    Visca la primavera!

  • Amor [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-03-2021

    Hola Homo inciens, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que el meu relat "Irradia llum i tendresa". M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i fins a l'altra.

  • Homo insciens | 17-03-2021

    El teu relat de prosa poètica irradia la llum de l'amor i la tendresa. Perla, quan escrius poesia, ens obres la porta a un món idíl·lic en el qual les sensacions s'intensifiquen i s'alliberen i l'únic que existeix, dins i fora, és amor. Sempre me n'emporto una mica per a mi!

  • Dins d'un núvol de cotó. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-03-2021

    Gràcies Kefas, per la teua visita i el teu amable comentari "Dins d'un núvol de cotó", en el qual em fas un poema que m'he quedat bocabat, doncs ets molt original a l'hora de comentar-me el meu relat.
    M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i a reveure.

  • Cúmul de sesancions [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-03-2021

    Hola Helena, m'alegre de que t'haja agradat el meu relat, en el qual em dius que és "Un cúmul de sensacions". Gràcies per la teua amabilitat.
    Saluts i fins a l'altra.
    PERLA DE VELLUT

  • Dins d'un núvol de cotó[Ofensiu]
    kefas | 17-03-2021


    Dins d'un núvol de cotó
    i amb una ploma de lli
    expliques la passió
    que el setanta-set nasquí
    per un bes tant primorós
    que va cobrir el núbil llit
    amb els pètals de les flors
    que sortien del teu pit
    extasiat per l'amor
    fet de tendre alè precís
    que amb la seva suau bavor
    us omplia tot el pis
    d'una boira d'escalfor
    amb olor de gessamí
    que va inundar ben a fons
    tots els plecs del teu desig
    i penetrà en el teu cor
    i ja mai més en sortí

  • Cúmul de sensacions[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 17-03-2021 | Valoració: 10

    M'ha encantat aquesta manera de descriure que tens on hi poses ànima i sentits.

    Destaco la frase: "Era feliç” i continue sent-ho!".

    Espero que et duri aquesta felicitat, poeta.

    Un plaer llegir-te, com sempre.


    Que la lluminositat de la primavera que s'acosta et continuii donant inpiració.

    Una forta abraçada

  • Referint-me ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-03-2021

    ... al comentari que m'has fet... doncs sí, pot parlar d'un país llunyà que s'esvaeix i de moltes altres coses, hi pot haver moltes interpretacions diferents, pel que crec jo. Però jo el vaig escriure pensant en la mort com aquesta mena de gent endimoniada com són, per exemple, els genocides i demés, ja m'entens, gent que no sé què hi deu tenir dins el cap que es dedica a corrompre el món de manera brutal. Però qualsevol interpretació és bona, per descomptat.


    Sergi

  • Si ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-03-2021 | Valoració: 10

    ... vols que et sigui sincer, doncs et dic: tot el món en la seva totalitat és una completa bogeria.

    Merci per dir-me que el poema és original.


    Pel que fa al teu relat, m'inspira nostàlgia, doncs avui en dia sembla que fer l'amor hagi perdut la connexió amb aquest mateix amor.

    Tal com ho descrius tu, doncs així és com agraden les coses de veritat com aquesta.


    Sergi

  • Sempre tan tendre! aissss[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-03-2021

    Gràcies Miquel Seguí Cases, per la teva visita i el teu amable comentari, on m'expliques que "els sentiments afloren".
    M'alegre de que t'haja agradat, amic Miquel.
    Saluts.

  • Sempre tan tendre! aissss[Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 11-03-2021 | Valoració: 10

    Hola, Rafel! Perdona la meva tardança a contestar!

    Dons, hi ha sentiments que afloren i amb aquest poema, es veu que m´he escarrufat!

    Sempre tan tendre!

    Segueix aixì!

    I sí... ara ve la primavera, els amors, els aucells i alguns records!

    gràcies

  • Té molt de sentiment. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-03-2021

    Gràcies Helena Bonals, per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que "És molt maco..." i que realment el meu pseudònim s'esdevé com tarannà als meus relats.
    M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i una abraçada...
    PERLA DE VELLUT

  • Realment escel.lent [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-03-2021

    Gràcies Unicor_blanc_del_ bosc, per la teua visita i el teu amable comentri on em dius que és excel.lent el meu relat de Primavera de llum. M'alegre de que t'haja agradat.
    Saluts i rebolicat...
    Perla de vellut

  • Té molt de sentiment![Ofensiu]
    helenabonals | 10-03-2021 | Valoració: 10

    És molt maco aquest text, a mi no m'ha passat mai res de semblant. El pseudònim de Perla de Vellut se t'escau, per aquesta sensibilitat.

  • Realment excel.lent!![Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 10-03-2021 | Valoració: 10

    Un magnífic relat on expliques, per enèssima vegada en el món de la literatura, tot i que per això no deixa de ser, que és, un molt bon relat.

    Sentir-se estimat i voler estimar són sensacions meravelloses. Tant de bo jo ho tingués. Jo vull una companya fidel a mi tota la vida, amb respecte pels seus beneficis i exigències naturals. Llàstima que sigui complicat d'aconseguir.

    Canviant de tema, m'agrada el teu relat i espero que en facis més com aquest, tot i que l'amor no és tampoc tot lo bo en aquesta vida.

    Ah, i gràcies per comentar-me el meu relat sobre els dos atracadors, bon company meu.

    Fins després!!

  • Adam i Eva.[Ofensiu]
    SrGarcia | 07-03-2021

    Vaig llegir una novel·la d'en Mark Twain: Els diaris d'Adam i Eva.
    Un sorprenent final: On és el paradís? No és aquí o allà, a un lloc o altre; on sigui l'Eva, allí hi ha el paradís.
    Sovint la felicitat no depèn de nosaltres, depèn de les nostres circumstàncies. L'Eva és la principal de les nostres circumstàncies.

  • fi erotisme[Ofensiu]
    Atlantis | 03-03-2021

    Un relat molt poètic i amb un fi erotisme.
    Veig que te l’han admès perquè de fet es un text més poètic que narratiu.
    Molt bé!!!

  • Sensibilitat amorosa amb un erotisme tendre i suau [Ofensiu]
    brins | 03-03-2021 | Valoració: 10

    En aquest relat deixes ben palès que la prosa poètica pot formar part de qualsevol tema i tipus de narració. Potser sí que hauries d'incidir una mica més amb el que és la introducció, el cos i la conclusió, però cada vegada escrius millor.

    brins

  • Tendresa[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 03-03-2021 | Valoració: 10

    Tendresa en la màxima expressió. El que més m'agrada dels teus relats/poesies és que saps combina la tendresa amb la passió pertinent.
    Com sempre, felicitats pel teu relat.
    Una abraçada,
    Neus

  • emotiu i poètic [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-03-2021

    Gràcies Laura Serradell Meler, per la teva visita i el teu amable comentari. M'alegre de que t'haja agradat.
    Salutacions.

  • excels amor[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 02-03-2021 | Valoració: 10

    Com ens tens habituat, remaligant tendresa mot per mot, vers per vers. Merces

  • emotiu i poètic[Ofensiu]

    Una descripció molt bonica i poètica de l'acte d'amor, amb una prosa molt acurada.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    NOTA:
    Malgrat que aquesta prosa poètica no la podem considerar formalment un microrelat, com ja hem fet en altres ocasions i amb altres relats no formals, l'acceptem a concurs perquè el jurat valori la seva adequació.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

  • Passat i present [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 01-03-2021 | Valoració: 10

    Magnífic escrit de prosa poètica romàntica sensitiva explícita. Uneixes perfectament el present amb el passat i de nou el passat amb el present. Molt bones sensacions que duren malgrat el pas dels anys. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 9.82

l´Autor

Foto de perfil de PERLA DE VELLUT

PERLA DE VELLUT

144 Relats

2638 Comentaris

112068 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Soc Rafael Molero Cruz. Vaig nàixer a Cuevas de San Marcos (Màlaga), el dia 22 d'agost de 1953.
M'ha agradat sempre llegir molt i compondre poesia.

llamprmc@gmail.com


Rafael