Penetra'm

Un relat de: Gemma34

Oooh... un altre desafortunat!. Sou uns marranots! Veieu el títol eròtic, i apa! Ja hi sou... caieu de quatre potes. Que us voleu posar calents amb la lectura? He, he, he... Doncs mira per on, avui tu has tingut un desengany... has caigut a la trampa i descendeixes...

A
a
a
a
a
h
h
.
.
.

Ara estàs dins d'un altre món, castigat! En un món on no hi ha emocions. Ni impulsos. No tens dret a sentir res. Ni fred, ni calent. Res de res... ara és passejarà davant teu una persona nua i no t'immutaràs. Ooh... És un càstig molt cruel, ho sé, ho sé... però no t'amoïnis tant, que els efectes desapareixeran al cap de deu anys. De moment reflexiona amb el que has fet. Fa estona que indagues per la web en busca d'erotisme. Si, sí... no em miris així. Que t'ha fet entrar en aquest relat sinó??. Amb aquest títol no devies buscar pas poesia, oi?. Que t'he enxampat!. Ho sento. Però no puc fer-hi res. Durant deu anys el sexe esdevindrà indiferent per tu... aaah la vida, que cruel què és!.


Comentaris

  • Alba Martínez Quer | 05-12-2008 | Valoració: 5

    Què hi ha de dolent buscar plaer en la lectura?
    Què hi ha de dolent buscar plaer?
    Res, així que res de càstics, que el sexe és el sexe i de dolent no en té RES!

  • he caigut[Ofensiu]
    Sergi_Casals | 23-12-2005

    al teu parany. Ho reconec, tinc debilitats.

  • He caigut[Ofensiu]
    Cursiva | 11-10-2005

    Molt original!

  • He caigut en el pecat de la luxúria[Ofensiu]
    copernic | 05-09-2005

    I en el pou de la indiferència sexual al que tu m'has abocat. No estic segur de que el càstig que m'imposes sigui tan cruel: A vegades el sexe pot arribar a ésser una obsessió i llavors és quan tot s'espatlla. Només viscut d'una manera natural es pot arribar a tenir una vida sexual satisfactòria. I pensa una cosa: El sexe no és un dels millors plaers de la vida, ja que dura molt poc. Llegir un llibre interessant en el llit esperant que t'arribi la son pot arribar a ésser una cosa que t'empleni, per exemple.

  • Molts ho fem[Ofensiu]

    Això d'enganyar el lector amb el títol, mira sinó:
    M'agrada el seixanta-noub
    Per a mi no és enganyar, és un joc. Diferent seria si el lector hagués pagat per veure el text. però és un dels avantatges de la literatura lliure, es pot fer més joc autor lector.

  • Home...[Ofensiu]
    pivotatomic | 05-09-2005

    Bé, bé, bé...

    Després d'haver-te llegit uns quants relats, crec poder afirmar que una de les coses que més t'agraden es quedar-te amb el lector. De fet, als lectors també ens agrada que es quedin amb nosaltres. O sigui que, per aquest camí, tot són flors i violes.

    Però... (sí, sempre hi ha un però)

    ... una cosa és quedar-se amb el lector i l'altre, estafar-lo (i això t'ho dic amb tot el carinyu, eh?). I, a més, de passada, podria coincidir amb algun relataire que, més avall, es queixa de que adoptis, potser de forma inconscient, una posició moral per sobre dels que entrem en aquest relat i ens castiguis amb deu anys (collons, 10 anys!!!) de misèria sexual.

    De totes maneres, què dimonis, no es pot negar que el relat te la seva gràcia. I, sobretot, que has conseguit el que buscaves... o sigui, un munt de comentaris i una pila de lectures. En resum, doncs, em descobreixo davant teu!

    Ara... no m'ho tornis a fer, això! (collons, 10 anys!!! Sort que m'he comprat la PSP...)

  • I si...[Ofensiu]
    ainona | 18-07-2005

    Dona, es títol crida s'atenció... però inconcientment potser si que cercava alguna cosa eròtica... m'has fet pensar, ara.
    De totes maneres, es relat, és original, i m'agrada.

    Una abraçada.

  • has aconseguit el que buscaves!!![Ofensiu]
    titina | 18-07-2005 | Valoració: 10

    realment, quan vols que caiguem, ho aconsegueixes; quan vols que patim, ho aconsegueixes; quan vols que ens excitem, ho aconseguixes; quan vols que plorem, ho aconsegueixes.... i no continuo pero saps escriure de tal manera que aconsegueixes el que busques!! se que ho he dit més cops, però és que m'encanta l'estil teu d'escriure!!!!!
    titina

  • jo també i vaig caure de 4 potes ..[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 15-07-2005

    i això que no sol llegir poemes ni erotics ni ensucrats, però el titol tan directa em va cridar l'atenció, filla meva el càstig no em preocupa, ja no ve d'aquí ... t'haig de dir que he trobat molt divertida l'idea ... m'hagués agradat veure la cara de moltes i molts ...

    Una aferrada

    Conxa

  • potser sí que m'ho vaig llegir amb poc humor...[Ofensiu]
    nani | 14-07-2005

    disculpes...

    potser per no haver-te llegit més no vaig detectar l'humor que s'hi amaga,
    potser per no coneixe't l'humor

    potser perque em va sonar a discurs conservador de personeta santa que vol alliçonar a tothom a qui pugui...
    potser per haver-me trobat amb massa "alliçonadors sants", em vaig escandalitzar

    potser...

    en qualsevol cas ho he rellegit en clau r'humor i m'ha satisfet, no extremadament, però sí satisfet.
    i si el que vols és emprenyar al lector...
    felicitats, amb mi o vas aconseguir ;)

  • has usat la trampa...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-07-2005 | Valoració: 9

    de sorprendre al lector suggerint-li pel títol un suposat contingut... excel·lent maniobra poètica...
    però referent a la protagonista del relat (no a l'autora) gosaria dir-li que demostra certa fossilitat d'opinió referent a l'erotisme... que és un element natural, vital, necessari i magnífic... i que TOT està ple d'erotisme en el nostre entorn...
    hi ha element més eròtic que un boli que es passa la vida ejaculant semen de mil colors i engendrant bells poemes...?
    ànims ... una abraçada!!!

  • Bon joc[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 13-07-2005

    Crees un bon joc amb el lector mque convida a lelgir des d'el títol i que després el fas partícep del relat. Es clar.. que hom pot endevinar que hi ha gat amagat...

  • I si fos a l'apartat de les biografies...[Ofensiu]
    nani | 13-07-2005 | Valoració: 3


    jaja
    estas castigat
    a partir d'ara la teva vida no tindrà sentit i tampoc podràs refugiar-te de la tevba realitat en una vida escrita, segurament fictícia, que és el que venies buscant.
    T'avorriràs, tot et semblarà pesat, no tindras ganes de viure però tampoc esma per suicidar-te...
    viuras una vida de merda...
    però tranquil, aquest conjur durarà tansols 10 anys.

    XD jejje

    bé...
    primer de tot que jo personalment no venia buscant excitació a sac, sinó poesia i literatura eròtica, que és un tipus de literatura com un altre, oi? si hagués buscat pornografia literària encomptes de literatura eròtica no hagués pas vingut per aci...
    i després, que no veig què hi ha de dolent en buscar literatura eròtica o pornografia literària... i què?! tot són relats, relats en català, i...
    potser que anessim acceptant que la nostra societat ens sobreexcita a tots mitjançant la prohibició, i que acceptessim la nostra sexualitat oberta i tot plegat... que els humans encara som animals (i per molts anys, espero) ... i la realitat pornogràfica és un fet i s'ha d'acceptar...
    i si la vols combatre, et convido a buscar les causes i no les conseqüències, a fer un atac frontal a allò que genera això que no t'agrada.

    no sé si he anat massa lluny...
    en cas afirmatiu, perdona

  • Mon Pons | 12-07-2005

    M'ha agradat. És fresc i divertit i, d'alguna manera o altra, jugues amb la curiositat que tots tenim, amb el contingut del relat. Ja que, finalment, ens sorprens que "res és el que sembla". En el camp de les il·lusions òptiques, en diríem un "trompe oeil".

    Salutacions!

  • AH! el tiitol[Ofensiu]
    Jordi Chinaski | 12-07-2005 | Valoració: 5

    Vols que et sigui sincer?

    Jo he entrat a veure el darrers eròtics a veure si sortia el meu i he vist

    Gemma 34... i esto.... doncs aixo, no?

  • Més indiferent encara?[Ofensiu]
    OhCapità | 12-07-2005

    Mmm, ostres, ostres, ... així que indiferent a la sexualitat pels propers anys podré dedicar-me a la luxuria de la lectura, mmm, ... on s'ha de signar?

    Et seguiré llegint, i penetraré en el teu món, que de fet és el què m'ha suggerit el títol.

    Ah, enginyós i ben escrit.

    OhCapità.

  • Jo sí. I no.[Ofensiu]
    SenyorTu | 12-07-2005

    Tens raó. Només veure el títol, el ratolí ha corregut a fer click damunt. Semblava la promesa d'un orgasme intens sense haver de suar gens.... Però res, només una mentida (no és un relat eròtic com l'has classificat) i una ironia (potser). Ara sembla que m'esperen 10 anys de pau sexual. Però no sé. No sé si funciona. En veure, a la dreta del relat, la imatge d'una noia amb barret a la platja (com somriu!), sento cert impuls que jo diria que és molt sensual............Ja t'explicaré.

  • alça!![Ofensiu]
    Lavínia | 12-07-2005

    que bo, Gemma34!!
    Així m'agrada, m'ha recordat que quan era petita hi havia un forat en la tanca d'un hort que tothom hi mirava, fins que un dia el pagès, amo de l'hort, hi va posar un rètol que hi deia, més o menys,:

    Ja que hi has mirat
    mira el que hi has trobat...


    Hi havia un dibuix d'un ninot fent-nos pam i pipa .

    Recordo que vaig riure, tenia uns nou anys, llavors!!

    Una abraçada

  • com els títols de les pel.lícules...[Ofensiu]
    JakpaT | 12-07-2005 | Valoració: 10

    ens has ben enganyat... com ho fat al traduir títuls de pel.lícules però has sabut donar en el clau per que et llegeixin i criticar a la vegada... molt sutilment.. m'agradat.

    una abraçada.

  • és boníssim...[Ofensiu]
    AnNna | 12-07-2005 | Valoració: 9

    jeje m'encanten aquests relats on l'autor es queda amb el públic tan descaradament... ;)

  • Herotisme?[Ofensiu]
    brumari | 12-07-2005

    Doncs mira, sí

    M'agrada l'herotisme. Què hi farem! Però el reclam principal per a entrar en aquest relat ha sigut el nom de l'autora. I m'has ben fotut, Gemma. Sobretot perquè si a mi em castigues deu anys sense fred ni calor, ja podem plegar!
    Petons i fins demà!

  • en el fons és veritat[Ofensiu]
    Isidre | 11-07-2005

    Tens raó. Però no vull aquest càstic... snif, snif...

  • No sta mal![Ofensiu]
    incert1 | 11-07-2005

    Però per voler unir poesia i sexe ens castigues?
    Per voler veure com la sexualitat és expresada tendrament sense busca la bestialitat del sexe sense miraments?
    Potser no hi ha plaer en el sexe d'enamorats?

    Els càstigs són per quan alguna cosa està mal feta, creus doncs que pots castigar la gent per voler-se satisfer llegint i a la vegada creant una escena tan bonica com ho és l'amor?

    Un petó molt fort, wapo el text!

Valoració mitja: 7.29