No puc dormir

Un relat de: Gemma34

Fa estona que volto per casa descalça i a les fosques. Obro les habitacions, son buides. Però tot i que ho sé, necessito fer-ho de totes maneres.
Quan giro el pany de la porta del meu dormitori ho faig una mica temorosa. M'apropo al llit, i miro en silenci. Un cos adormit reposa serenament. Sóc jo!
Amb la mà toco l'espatlla i sacsejo aquest cos que en realitat és meu.
-Desperta't! Són les quatre de la matinada -dic a cau d'orella-. Ja és l'hora.
Veig com es mou. I abans que adverteixi la meva presència reculo unes passes perquè no em senti la respiració. No marxo fins que es desperta del tot, i després, just abans de que obri els ulls em fonc en la foscor.
M'alço amb una estranya sensació. Miro el despertador i em pregunto com aconsegueixo despertar-me sempre a la mateixa hora. No intento tornar a dormir, sé que no ho aconseguiré.
Omplo un got d'aigua i me'n vaig fins a l'escriptori. Obro l'ordinador portàtil i començo a fer allò que més m'agrada: escriure!



Gemma34



Comentaris

  • woOo![Ofensiu]
    jOaneTa | 01-12-2006 | Valoració: 10

    M'encanta!! sempre m'he demanat com puc despertarme sempre sense sentir lalarma i tu li trobes una resposta molt dolça i interessant. M'agrada noia, m'agrada.


    jOaneTa

  • Gemma[Ofensiu]
    Melcior | 30-08-2006

    Fa temps que segueixo els teus relats, no els
    he llegit tots, però uns quants sí ,son fascinants!
    Hi ha màgia, misteri, encís, bellesa.imaginació,
    joc,i tantes maravelles més que els fan del tot
    imprescindibles.
    Endavant.

  • Comentari a part del relat: m'encanta la teva foto.[Ofensiu]
    Ligeia | 13-08-2006

    Molt original! Curtet però no hi falta res.
    Jo també m'he preguntat moltes vegades com pot ser que em desperti sempre a la mateixa hora i ara, gràcies a tu, tinc una possible resposta.

  • saps?...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 17-06-2006

    qui et crida, és la teva inspiració. Ho dic per experiència, molt sovint he sentit aquesta sensació, llavors et despertes i has d'escriure perquè dormir, sembla que ja no podrà ser, així, que el millor és posar-se a escriure i gauidir d'aquest plaer, que és sens dubte, el millor que tenim en solitud.
    M'ha agradat molt el relat perquè m'hi he sentit realment identificada...quantes nits sense dormir portaré!.
    1abraçada. ESPIRAL.

  • de matinada...[Ofensiu]
    jacobè | 17-06-2006

    Estimada matinera,

    per molts anys a RC!

    Aquesta sensació que tan bé descrius crec que no és insomni, sinó les ganes de viure i, sobretot escriure, que té la teva ànima.

    Endavant Gemma! Sé que mai t'adormiràs.

  • el neguit !!![Ofensiu]
    jmgg | 03-04-2006 | Valoració: 10

    El neguit, el neguit de fer allò que tant ens agrada, fa que el nostre cos, actuí de forma autònoma, com si tingues pròpia voluntat,
    No hi ha insomni, hi ha ganes de fer allò. I fins i tot aquesta sensació serveix per tots les coses d'aquesta vida, inclòs aquelles que volem fer i que de vegades no podem fer

    Un petó gemma

    Josep Mª

  • Insomni...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 02-04-2006

    No saps com odio tenir-ne! No saps com odio haver de descansar per llevar-me d'hora al dia següent i que no pugui dormir... i pensar-hi i capficar-me, i que la son no arrivi...

    Bon relat. Una abraçada!


    Sol_ixent

  • Moltes coses per explicar[Ofensiu]
    angie | 02-04-2006

    Això és el que no et deixa dormir! (t'entenc perfectament)

    Un relat curt i amb molt de suc.

    petons, maca

    angie

  • Ai, xicona![Ofensiu]
    rnbonet | 01-04-2006

    El 'desdoblament' cos-ànima no l'he experimentat jo encara. De totes maneres, ho tinc difícil. Pensant.ho bé, no crec que puga, perquè això de l'ànima no ho tinc gens clar...
    Com sempre : Salut i rebolica!

  • Poden més...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-04-2006 | Valoració: 10

    ...les teves ganes d'escriure què no pas la son. El teu esperit creador és el que et despertat cada nit, treu-li profit. Una abraçada.

Valoració mitja: 10