Directe al cor

Un relat de: Gemma34

Saps?
T'estimo
com mai abans
havia estimat ningú
i cada dia que passa t'estimo
més i més. No puc fer cap altra cosa
que deixar-me arrossegar per aquest corrent
que ets tu...
T'estimo...!!!
cada dia més.
Quan no hi ets
la teva absència
es converteix en
un gran buit que
es crea dins meu
i enyorar-te em fa
mal. Em fas tanta
falta, saps? Haver-te
conegut ha estat el
millor que m'ha passat.
I si segueixes aquesta
fletxa veuràs cap
a on em porta.
Cap a tu...!!




Comentaris

  • Alguns en dirien poesia...[Ofensiu]
    pivotatomic | 23-07-2006

    ...jo no n'estic tan segur que ho sigui. En tot cas, em sembla un ext que transpira sentiment i honestedat. Bellesa i emoció. I crec que aquest era el seu objectiu.

    Per tant... missió acomplerta!

    Per cert... feliç del que sigui blanc d'una fletxa tan dolça...


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena

  • wuola !!!m'ha costat eh !!![Ofensiu]
    Angel Negre | 08-07-2006 | Valoració: 10

    Per mi es dels millors relats que t'he vist mai, ja saps el perquè, només dir.t'he que quina llàstima, com t'ho vaig dir la primera vegada que el vaig llegir.
    Un PVAGPS per tu gemma

    L'angelet amb ales voladores cap allà on sia,


    (llàstima eh….!!!!!)

  • Hola gemma34![Ofensiu]

    ei, la forma que li has donat al poema com a signe de direcció està molt bé! Drecte al cor, fletxa en moviment pel batec dels teus sentiments.
    Mots clars i directes!

    Fins un altra veïna. Petons.
    mjesus

  • .....[Ofensiu]
    titina | 25-05-2006

    ....se m'ha posat la pell de gallina... (preciós!!)

  • Ualaaaaaaaa[Ofensiu]
    Yuna | 23-05-2006 | Valoració: 10

    Preciós, tota una declaració de sentiments !!!

    Com l'hi vaig dir a algú, es pot dir més alt però no mes clar !!!


    Molt macooooooo!


    Txell

  • felicitats!![Ofensiu]
    Ona33 | 22-05-2006 | Valoració: 8

    eis Gemma! veig q ja has trobat la resposta de la pregunta q portava per títol un altre relat teu, me'n he lleegit uns quants dels teus relats, i realment m'encanta com transmets els sentiments i els pensaments que la majoria de vegades són dificils de saber expressar. sobretot l relat de "toca'm aqui", semblava com si l'altre dia haguessis estat asseguda a la cadira del costat d'una terrassa i haguesis descrit la situació!

    felicitats i endavant!

    t'agrairia que et llegisis el meu poema titolat: "una altra vegada (bis)" i m diguessis que t sembla! spero k no t sigui d'una gran molestia!

    somriureees!

  • felicitats!![Ofensiu]
    Ona33 | 22-05-2006 | Valoració: 8

    eis Gemma! veig q ja has trobat la resposta de la pregunta q portava per títol un altre relat teu, me'n he lleegit uns quants dels teus relats, i realment m'encanta com transmets els sentiments i els pensaments que la majoria de vegades són dificils de saber expressar. sobretot l relat de <>, semblava com si l'altre dia haguessis estat asseguda a la cadira del costat d'una terrassa i haguesis descrit la situació!

    felicitats i endavant!

    t'agrairia que et llegisis el meu poema titolat: <> i m diguessis que t sembla! spero k no t sigui d'una gran molestia!

    somriureees!

  • El teu poema...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 22-05-2006 | Valoració: 9

    ...m'ha agradat força. No sóc experta en poesia, ni molt menys, simplement dir-te que, suposo que fas com jo, que escrius breument els pensaments que t'assalten, i els poses en forma de poema.
    En fi, que si que havia llegit alguna cosa teva, però en prosa, i diria que no t'havia comentat mai.

    Bé, una abraçada i continua llegint!

    Sol_ixent

Valoració mitja: 8.83