Passejar amb tàndem

Un relat de: Magda Garcia
Mentre ells discutien, va passar un ciclista amb el tors a l'aire. Un pit preciós, una mica musculós i sense cap tatuatge. Ella, embadalida davant d'aquesta visió, va cessar en el seu afany de tenir raó. Va somriure deixant el seu marit amb la paraula a la boca.
I mentre se n'allunyava i advertia l'atractiu ciclista esperant tranquil•lament al semàfor en vermell va començar a treure's roba. De cop i volta li sobrava tota. La bufanda, l'abric... I és que passejar amb tàndem segurament era una forma més agradable i excitant d'aprofitar la tarda. Molt més que barallar-se amb el seu marit.

Comentaris

  • Extraordinari![Ofensiu]
    llpages | 24-11-2022 | Valoració: 10

    Extraordinari pel que té de fora del que estem acostumats a veure quant a reaccions humanes davant d'una baralla: crits, cops, etc .. però en cap cas el seguiment sobtat d'una tercera persona i despullar-se seguidament. Extraordinari amb tocs de surrealisme, m'ha agradat molt!

  • A favor del canvi![Ofensiu]
    Marina i punt | 22-11-2022

    M'agrada la idea del teu relat, qualsevol perd el temps discutint, oi?
    Però no em quadra això del nu. Si es desprèn d'abric i bufanda deu ser que fa fred!! o potser aquí està la gràcia del text?

    Salutcions

    Marina

  • Millor opció [Ofensiu]
    Prou bé | 22-11-2022

    Tria la teva protagonista! Nova sensació de festa! Que vagin discutint!
    Ben explicat
    Amb total cordialitat

  • Tàndem[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-11-2022 | Valoració: 10

    Això sí que és saber triar, Canviar una discussió per un passeig amb un ciclista musculat i atractiu. A veure si es farà cua i no podràs arribar la primera, hahaha....

    Bon relat Magda.

    Salutacions.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Magda  Garcia

Magda Garcia

147 Relats

492 Comentaris

38929 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Vaig néixer i visc actualment a Rubí (Vallès Occidental). Treballo a l'administració pública catalana. He residit a França (Paris, Toulouse) i al Canadà (Vancouver, Montréal). M'agrada escriure per transmetre sensacions creant personatges que mereixen volar per sí mateixos.

He guanyat el primer premi de microrelats de Sant Jordi del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya dos anys consecutius (abril 2023 i 2024) per votació popular del personal de l'administració.

També he obtingut el 1er Premi de Narrativa del Patronat de l'Ermita dels Sants Metges Sant Damià i Sant Cosme de Sarral (Conca de Barberà) dos anys consecutius (2022 i 2023).

Tinc un parell de contes publicats en llibres digitals a l'Argentina, un relat penjat al blog guimera.info i he estat finalista de diferents concursos.