Palmeres vora la mar

Un relat de: Prou bé


Dames solitàries miren mar enllà.
Enyoren la terra que les va infantar?
Són ben arrelades, no les vincla el vent,
dretes i orgulloses veuen passar el temps.
Llueixen al sol que les il·lumina.
Del bell contrallum és suau la claror,
l'estiu ha acabat. Són llums de tardor

Comentaris

  • GRÀCIES....[Ofensiu]
    jomagi | 26-11-2021

    ...gràcies pels teus comentaris. Crec que més o menys som coetanis tant d'etat i com de sensibilitat...
    Et tinc en els meus preferits. Gràcies de veritat. Una abraçada company!...

  • Música.[Ofensiu]
    SrGarcia | 23-11-2021

    Molt bonic el ritme dels versos; la combinació de síl·labes tòniques i àtones fan la poesia molt semblant a una composició musical.

  • bona mètrica[Ofensiu]
    Atlantis | 19-11-2021

    Un poema molt bonic, amb bona mètrica, que li dona molta musicalitat.

    Molt bonic el paisatge i la comparació de les palmeres amb dames vigilants.

    M'ha agradat. .

  • Com a dames les palmeres [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-11-2021 | Valoració: 10

    Ben descrites les palmeres, que semblen que estiguen vivies mirant el mar i així va passant el temps i veuen les llums de la tardor i també el sol que les il·lumina.
    Preciós poema, que m'ha agradat molt, Prou bé.
    He contat les síl·labes de cada vers i m'ha eixit totes amb dotze. Ben perfectes i amb un bon ritme.
    Una abraçada.

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 18-11-2021 | Valoració: 8

    Prou bé

    Molt bonic el poema.

    Gràcies pel teu comentari al meu poema .

    Una abraçada

    Noia Targarina

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

138 Relats

1339 Comentaris

54416 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com