NOVA YORK (1r acte)

Un relat de: Nil de Castell-Ruf

Nova York, estiu del 2002. Chelsea, districte gai
per excel·lència. Ara no recordo pas en quin pub d'ambient
ens vàrem conèixer, sols puc dir que una hora després del nostre
flirteig, tots dos ens rebolcàvem nus damunt el llit del seu cèntric
apartament de luxe. Es deia Rayan, nom que vol dir "home formós",
de fet ho era i molt!, a més a més en treia un remunerat profit que
saltava a la vista quan va mostrar-me cofoi el seu book de fotos.
On es podia apreciar la seva brillant trajectòria professional
com a model de passarel·la i revistes de moda.




Flirteig: coqueteig.
Cofoi: satisfet.

Avís: Us avanço que aquest poema tindrà un 2n acte
i no precisament amb un "final feliç...."



Comentaris

  • Molt precís[Ofensiu]
    Ginebreda | 31-12-2023

    Estimat,
    Ja ens fas imaginar que l'afer acabarà malament. En tinc una colla d'aquests afers malgirbats. Això m'ha fet arribar a un escepticisme en les relacions que m'gan tornat un ésser solitari i que gaudeix de la soledat. Ho has descrit tan bé que m'ha posat pell de gallina pensant: què és el que pot fallar?.

  • Brevetat[Ofensiu]
    miguel.fabra | 12-04-2023

    M'agrada molt la teva manera breu de descripció. Has escollit les paraules adequades, ni més ni menys, per donar-nos un context acurat de la situació, creant el tronc de la història, però deixant al lector també la llibertat d'imaginar detalls, com va ser el flirteig, com pujaren a la habitació, etc.

  • AVENTURA [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-03-2023 | Valoració: 10

    Bon relat, suggerent. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions,

  • Flirteig novaiorquès[Ofensiu]
    Pallars | 19-02-2023

    Les bones i dolces expectatives d'aquesta incipient relació gai queden suspeses tan bon punt el lector topa amb la nota final on l'autor assegura que hi haurà un gir de guió.
    Una estratègia literària que pot donar molt de sí.

  • New York[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-02-2023

    Ostres, no sé pas què podrà passar per espatllar una situació tan idíl·lica. Una ciutat única, un noi atractiu, que et desitja, que viu a un lloc luxós, que tots dos esteu gaudint de valent... Ai, ai, ai.

  • aventures[Ofensiu]
    Atlantis | 14-02-2023

    Sempre tens aventures i trobades eròtiques per explicar, però fer-ho a Nova York té un plus.

    Com sempre amb un bon llenguatge molt acurat.

    Esperant la segona part.

  • Bon principi.[Ofensiu]
    SrGarcia | 12-02-2023

    Home, això comença molt bé, però ja avances que acabarà malament.
    La veritat preferiria que s'acabés aquí; ja veig que vau xalar molt, una cosa que sempre s'ha d'agrair.
    Espero i temo el final.

  • Oh yeah![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-02-2023 | Valoració: 10

    La ciutat dels somnis, dels edificis trempats, extraordinàriament trempats, de la llibertat i la misèria, un escenari perfecte per escriure un poema amb punts suspensius. Estarem atents a la segona part. Una forta abraçada i moltes gràcies pels teus comentaris tan ben argumentats i engrescadors.

    Aleix

  • Intriga[Ofensiu]

    Hola, Nil,

    A mi també m'ha intrigat el teu microrelat, ja vull saber com acaba!
    Gràcies pel teu comentari a "Llibre de les dones, o Espill". Si et va de gust, pots llegir els tres microrelats anteriors, que van lligats a aquest.

    Salutacions!

  • Una història [Ofensiu]
    Prou bé | 07-02-2023

    En dos actes. Bo el primer! De segur que també ho serà el segon!
    Amb total cordialitat

  • Introducció ...[Ofensiu]
    llpages | 07-02-2023 | Valoració: 10

    on s'exposen els fets autobiogràfics amb cronologia freda i exacta. Segur que a la segona part trobarem el sentiment i la sensibilitat als quals ens tens acostumats. Mentrestant, gràcies per incitar-nos a imaginar què passarà a Nova York.

  • Professional [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-02-2023


    La rítmica d'aquest poema eròtic és senzilla i a la vegada decorada i embellida fins a un extrem que és d'adulació.
    El book de fotos de Rayan, es va semblar la seva professionalitat. Si dius que es va quedar cofoi, tu també.
    Bon relat, Nil, a pesar de ser en el 2002.
    Enhorabona.



    COMUNICAT D'OLGA MOLERO:

    Estimada família, amb molta pena però també amb esperança i fe, que ens ha transmés Hugo Molero, en tot moment, vos transmet que ell ens ha deixat.
    També vos vull transmetre les seues paraules cada vegada que li deia que aquí la família d’Espanya estaven amb ell, que li acompanyem amb les nostres oracions i els nostres pensaments.
    Reseu tots per la seua ànima, que ell ja ens dona l’esperança de viure una altra vida en el cel.
    És important per a tots aquesta oració.
    Hugo Molero, precisament viuen en Nova York i és allí on se n'ha anat a l'altre món, que patia d'una cama i l'os li ho van posar de titani. I també patia dels pulmons.
    Olga Molero és tia d'aquest xiquet Hugo. Olga és la meua neboda.

    Gràcies a tots.

    Cordialment.

    PERLA DE VELLUT



  • Aprofitem.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-02-2023

    aquest relat, que de moment és d'alegria, de felicitat i desig, ja que ens has posat en alerta que la segona part possiblement no ho serà. Aviat ho sabrem, espero.

    Una abraçada Nil, i sempre moltes gràcies pel teus comentaris.

    Rosa.



  • Això no es fa[Ofensiu]
    kefas | 06-02-2023

    Ara tots neguitosos perquè sabem que, després de la gresca, patireu, tu o en Rayan o tots dos.
    A Nova YorK s'hi va per fer feliç

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Nil de Castell-Ruf

Nil de Castell-Ruf

73 Relats

1135 Comentaris

86681 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Estació Arc de Triomf - BARCELONA - (Catalunya).
Signe zodiacal: VERGE.

(Amb) -Tacte! : nildepoesia@gmail.com

- LA CREATIVITAT ÉS LA INTEL·LIGÈNCIA DIVERTINT-SE
(Albert Einstein).


- Només escric poesia en moments en què em sento de debò vulnerable. Per això,
segurament, de sempre he equiparat la poesia amb el dietari íntim. Escrius i et consoles, destil·les el teu dolor o confusió, i si tens sort també et comprens.

Mariu Chivu (1978-), poeta romanès.


- Escriure és un treball humil: però vull que el meu sigui el més perfecte possible. I és únicament perfecte quan aconsegueixo excitar al meu lector, traient-lo fora de si mateix i del seu món, i portant-lo al meu món, bo i fent que la seva imaginació vegi i olori, oeixi i assaboreixi i senti tot allò que descric.

Lletres de Venècia.

F. Rolfe, (Baron Corvo),
escriptor anglès 1860 -1913.



- El Profeta (que Allāh el beneeixi i li doni pau!) digué: “Certament, hi ha encant en l’eloqüència, i certament, hi ha saviesa en la poesia.” Ṭabaqātu š-Šāfiʕīyati l-kubrà

- Allí on hi ha sensibilitat és més fort el martiri.
La pintura és poesia muda; la poesia és pintura cega. (Leonardo da Vinci)

- Vaig provar d'ésser poeta. I com que sóc un escriptor hàbil, i com que era quaranta vegades més sensitiu que ningú, vaig reeixir una mica. (Rupert Brooke, poeta anglès, considerat per W.B.Yeats, Irlandès i poeta també, com el jove més formós d'Anglaterra. El filòleg i poeta Francis Macdonald Cornford arribà a dir que Rupert Brooke era un jove Apol·lo de cabells d'or.

- La poesia no és cosa de sentiments sinó d'experiències. (Rainer Maria Rilke, poeta austríac)

- Tots els hòmens que primer toquen amb la paraula, després arriben més lluny amb les mans. (Antonio Skármeta, escriptor xilè).

- La poesia té 4 o 5 temes d'ençà fa 5 mil anys, allò que importa no és pas el que dius, sinó com ho dius. (Antonio Cisneros, poeta peruà)

- La poesia és l'evidència de la vida. Si la teva vida crema bé, la poesia només serà cendra. ( Leonard Cohen, poeta canadenc)

- La poesia és el camí per a la supervivència, per arribar a les consciències, per acceptar les derrotes, per saber viure les nostres misèries, per a estar prop d'allò màgic de l'existència. (Niño de Elche).

- La poesia es la musicalitat de les coses que discorren a ones per a recrear amb la paraula imatges visuals. ( Boris Pasternack, poeta rus )

- La poesía no quiere adeptos, quiere amantes. (Federico García Lorca )

- Ara mateix hi ha joves que diuen els seus versos. Per llurs ulls plens de vida passen les seves visions. (...........) ara amb el que ell de la bellesa ha fet veure, es commouen. ( Molt Rarament -fragments) - .Konstandinos P. Kavafis.

- WEBS amigues :

* L'ARMARI OBERT leopoldest.blogspot.com/

* Salvador Jàfer: La Terra d'Enlloc https://salvadorjafer.net/

* En Nil us recomana l'antologia 'Amors sense casa' recull, a cura de Sebastià Portell, més de trenta autors i gairebé cent poemes de temàtica LGTBQ catalana. Video: Entrevista a Sebastià Portell - Àrtic | betevé - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=DHetwvOOndA




L'ARMARI TANCAT (POESIA HOMOERÒTICA CATALANA).

BARCELONA POETRY - HELLO POETRY. L'HOMOEROTISME POÈTIC D'EN

NIL - HOMOEROTIC - EUROPEAN HOMOEROTIC POETRY WITH A CATALAN

ACCENT - POETIC HOMOEROTISM IN EUROPE - HOMOEROTIC POETRY -

GALO-CATALAN HOMOEROTIC POETRY - OCCITAN-CATALAN HOMOEROTIC

POETRY - MEDITERRANEAN-CATALAN HOMOEROTIC POETRY.

HOMOEROTIC POETRY - HISPANO-CATALAN HOMOEROTIC POETRY.

POEMS BY NIL - POESIA HOMOERÒTICA CATALANA - BARCELONA POESIA

HOMOERÒTICA - LA POESIA HOMOSEXUAL D'EN NIL. - BARCELONA GAY

POETRY - HOMOEROTIC AND EUROPEAN POETRY - HOMOEROTIC

POETRY IN CATALAN. - EUROPEAN POETRY IN CATALAN - الشعر المثلي الكتالوني -

CATALANA HOMOEROTIC POETICA - 加泰罗尼亚同性诗歌 - KATALUNIAKO

POESIA HOMOEROTIKOA - ΚΑΤΑΛΑΝ ΟΜΟΡΕΡΟΤΙΚΗ ΠΟΤΕΡΑ - שירה

הומוארוטית קטלנית - KATALANS HOMOEROTISK PÅTRY - カタロニアホモエロティック詩 - CATALAANSE HOMOEROTISCHE POËZIE - KATALAN HOMOEROTİK

ŞİİRİ - KATALANSK HOMOEROTISK POOKER - KATALA HOMOEROTIKA

POETIKO - KATALĀNA HOMOEROTISKĀ POETRIJA - KATALO HOMOEROTINĖ

POEZIJA - KATALAANI HOMOEROTILINE POEETIKA - کیٹلان ہومیٹک پوٹری -

KATALÁN HOMOEROTIKAI KÖZÖSSÉG - ԿԱԹԱԼԱՆ ՀՈՄՈԵՐՈՏԱԿԱՆ ՊՈՂԻԿ

- КАТАЛАН ГОМЕРОТИК ПОЕТРИЯ - IPHAKATHI LESAKHATHAZI

HOMOEROTIC - КАТАЛАНСКА ХОМОЕРОТСКА ПОЕЗИЈА - KATALANISCHE

HOMOEROTISCHE POESIE - POÉSIE HOMOÉROTIQUE CATALANE -

KATALANSK HOMOEROTISK Poesi - CATALAN HOMOEROTIC POETRY.