Memòries des del terrat

Un relat de: SrGarcia
L'energia no es crea ni es destrueix, només es transforma. Per què creieu tan poc en el nacionalsocialisme?

Amb set anys li deia a la mare: mamà, compra’m aquests avions del tercer reich que venen en aquest quiosc, mamà, a vint-i-cinc pessetes. Ella em deia, que és el tercer reich? I jo li deia que era un partit polític, mare, que lluitava en contra dels jueus.
Eren uns sobres que venien en cada sobre avions de la Luftwaffe, en un altre venien soldats, en altres submarins, però aquests sobres de cinc duros eren dedicats al tercer reich.

Jo sé que a mi poca gent m'entendrà, ja que jo no pertanyo a aquest univers, Creieu que sóc humà? Sóc un extraterrestre i puc viatjar de galàxia en galàxia en mil•lèsimes de segon. Quan la guàrdia civil ha vingut a buscar-me estava ja a un quilòmetre saltant parets com un bon ninja. Però recordeu, fills de puta, la veritat té un camí.

Em sento orgullós de no ser un esclau dels il•luminati i de la Guàrdia Civil.

Hi som tots conjuntament. Entrepans de tonyina i aigua calenta; però que som una altra vegada a la puta guerra civil?, aneu a la frontera a matar immigrants, fills de puta.

Estem rebent el que algunes persones en diuen les freqüències més altes d'informació que s'aboquen des dels regnes superiors. Podria semblar que alguna cosa s'està activant i pots experimentar una espècie d’“espurna de coneixement o consciència elevada”.

- Introdueix-te profundament els dits a l'anus, treu la sonda que et van posar els aliens i canvia la pila que sembla que comença a fallar.

Les piles de les sondes anals no són com les que venen al Mercadona, tenen compostos químics complexos que et poden implicar seriosos problemes, entre altres: extrema dilatació de l’esfínter anal, intolerància a la fructosa, caiguda de la cigala, calvície, peritonitis, morenes i el que és pitjor, mort per explosió múltiple dels budells
.
- Fill de puta fanfarró. On quedem per a comprovar qui queda viu abans, pallasso de merda, fill d’una gossa. Visc al carrer Sevilla, vols venir a visitar-me? O et falten collons? Si no, digues-me on vius tu que et demostraré qui sóc, comunista de merda. Si la guàrdia civil i la justícia me les passo pels collons, imagina’t els teus estúpids comentaris.

Així va quedar l’espurna de coneixement, la consciència elevada.

Comentaris

  • Des del terrat[Ofensiu]
    Montseblanc | 26-03-2023

    SrGarcia, aviat farà un any que no publica. Trobo a faltar els seus relats sense filtre, el desconcert que de vegades em provoquen, l'humor amargant, els seus coneixements d'història, la mala llet, la ironia... Va, a veure si s'hi posa ara que ha arribat la primavera i tot floreix.

  • Hi ha moments del relat...[Ofensiu]
    llpages | 21-03-2022 | Valoració: 10

    que dubtes de si estàs llegint una lletra de les cançons d'Antònia Font, pel nivell de surrealisme que transmet. Els terrícoles no hi queden gaire ben parats, i ho trobo encertat. Me'l rellegiré, m'agrada que sovint hi hagis de buscar els tres peus al gat a un text que no té ni cap ni peus. Et seguiré llegint, SrGarcia!

  • Està bastant bé.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 24-03-2021 | Valoració: 8

    No és un article per a la reflexió ni amb intencions anti-racistes, crec jo, però com a entreteniment serveix molt.

    És original la idea de l'extraterrestre.

    Quin noi amb unes idees més extranyes sobre la vida i la llibertat... i els sentiments racials.

    Bé, ens veurem, SrGarcia, fins una altra!!!

  • Bocabadada[Ofensiu]
    MariaM | 19-12-2020 | Valoració: 10

    Quin nivell, Sr. Garcia!
    M'has deixat bocabadada.
    Malgrat no saber que dir, t'he llegit amb interès.
    Fins la propera.
    MariaM

  • divertit[Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2020

    Com sempre, especial, divertit, grotesc i amb un punt de retratar la realitat. Per sort no sé gairebé ni què és Forocoches, però amb sembla que no m'interessa pas gens. De bajanades ja en miro a vegades per la tele, però aquesta encara no...Ja en tinc plou en la realitat.

    Un plaer llegir-te

  • Les forces del mal són aquí[Ofensiu]
    aleshores | 19-11-2020

    “Estem rebent el que algunes persones en diuen les freqüències més altes d'informació que s'aboquen des dels regnes superiors” (per no referir-me a altres passatges més crus)

    Segur que hi deu haver algun expert tertulià científic que ho defensa!

    Per què, com pot ser sinó que manin abusos i trumps?

    Ara!, aquells tebeos on els nazis eren un grapat de bons nois que perdien front als fanàtics comunistes russoides, sí que els recordo.

    Salut i força al llapis.

  • Memòries[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-11-2020

    Doncs no sé pas què hi fa un extraterrestre aturat en aquest planeta habitat per una raça fastigosa que a mig termini deixarà l'esfera com una bola de billar. Suposo que és la fascinació de lo grotesc. Per cert, vaig entrar una vegada a Forocoches buscant la solució a un problema de bricolatge, eren altes hores de la nit, em vaig trobar una guineu dissecada i la paraula "demigrante", mai més m'ho trauré del cap...

  • REALISME TOTAL [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-11-2020 | Valoració: 10


    Si aquest relat és biogràfic, em sembla que té una situació molt bon trobada i també amb molta imaginació i emoció. Si no ets capaç de dir tantes animales, je je, si t'hagueres posat la borra el terrat... seria una altre cantar... je je..
    Saluts i cuida't.

  • Animalades[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-11-2020

    Moltes gràcies, Kefas. Aquest és un relat bastant realista. La majoria de frases estan inspirades en aportacions de fòrums com ara Forocoches i Burbuja.info i cosotes per l'estil. Pel meu compte em sembla que seria incapaç d'inventar tantes animalades.

  • Insolació[Ofensiu]
    kefas | 18-11-2020


    Ja veus què passa per pujar al terrat, sense barret i en un dia assolellat. I, sobretot, no hi tornis a pujar amb la sonda posada.

Valoració mitja: 9.5