L’estel petit i llunyà

Un relat de: aleshores
La vida és aquell instant

de la matinada estival

en què despert pel sobtat ventijol

veus l’estel petit i llunyà aparèixer

i fondre’s tot seguit  en el firmament.

Bonic i lleuger a ulls del que marxa,

invisible per a qui abraça.

Comentaris

  • Sant Llorenç[Ofensiu]
    SrGarcia | 11-08-2024

    Potser et refereixes a les llàgrimes de sant Llorenç, pròpies d'aquesta època de l'any.
    Aquests estels fugissers, els converteixes en una metàfora de la brevetat de la vida, la vida és com un d'aquests estels, amb prou feines un sospir. Qui se'n va la veu així, l'únic antídot és l'abraçada, estar pendents d'allò que val la pena; la vida és breu, però es pot veure plena de goig.
    Magnífica la metàfora i la idea que expressa.

  • Bonic[Ofensiu]
    Atlantis | 10-08-2024

    mirar el cel i veure un estel que neix i se'n va.Com la vida.

  • La vida[Ofensiu]
    Prou bé | 07-08-2024

    La vida és curulla de petits instants que li donen sentit.
    Amb total cordialitat

  • Correcció[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-08-2024

    Ara m'he adonat que havia escrit "acoren" en lloc de "acaronen". Errors que sovint em passen per alt, quan escric en el mòbil.

  • La vida entre el firmament. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-08-2024 | Valoració: 10

    Un poema molt ben reeixit, que té vida des del principi fins al final. Es veu en ell, l'estel que vola pel firmament.
    M'ha agradat com el planteges.

    Gràcies per comentar-me el meu poema ABECEDARI, on em dius "Passional com sempre".

    Cordialment.

  • Moments...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 05-08-2024

    que els estels acoren la matinada, instants fugissers i entranyables per encetar un nou dia.


    Rosa.

  • Poema petit i proper[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-08-2024 | Valoració: 10

    Un poema fresc, d'aquestes nits càlides. Breu i proper, un instant del dia on poder gaudir d'un cert airet i la poesia. Una abraçada.

    Aleix