Les hores bruixes

Un relat de: Marta Aubà Salvadó
Diuen de les hores bruixes que porten escombra, i al voltant d'un foc roent deixen la vergonya, que la màgia sempre hi és present
si aquesta és cridada, i normalment, si la llengua no és muda, fins i tot s'ensordeix l'ànima.
Diuen que es pot perdre el sentit, i et surten ales a l'esquena d'aquelles que et porten al cel sense ni tan sols alçar-te del terra,
només necessiten mirar-te als ulls, i sense pronunciar cap paraula
dir-te que t'estimen.

Comentaris

  • les bruixes com àngels[Ofensiu]
    Atlantis | 21-10-2022

    Conforme et fas gran canvies el significat de les paraules. Així les bruixes prestades en els contes com dones dolentes, esdevenen dones sàvies i màgiques...

    M'agrada tal com ho has escrit. Així veig les bruixes jo, avui.

  • Aleix de Ferrater | 17-10-2022 | Valoració: 10

    Quin poemàs! Escrius amb una prosa poètica fantàstica, plena de colors, dibuixos i fantasia. Les bruixes i el que escrius em fa pensar en el món dels nens. Veig una bruixa i veig un nen al seu costat. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Màgia[Ofensiu]
    Marina i punt | 16-10-2022

    Les bruixes i les escombres, sempre relacionades amb aspectes tenebrosos. No és el cas del teu relat que et porta a desitjar trobar-te'n alguna que et miri profunda i misteriosament als ulls per fer-te volat. Molt bonic.

    Salutacions

    Marina

  • Màgia....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-10-2022 | Valoració: 10

    de les hores bruixes que pots perdre el sentit... Gairebé que m´he trobat envoltada de bruixes i màgia.

    Fascinant poema Marta. Gràcies per escriure tan bé i compartir-ho

    Una abraçada.

    Rosa.

  • Inquietant [Ofensiu]
    llpages | 16-10-2022 | Valoració: 10

    Caure en el parany de les hores bruixes té un punt d'inquietant que l'autora del relat sap transmetre d'una manera mestrívola. El text et captiva, et manté en un estat de quasi fascinació, talment com si estiguessis llegint un encanteri. M'ha agradat molt!

  • Bruixes[Ofensiu]
    Prou bé | 16-10-2022

    ...que la màgia sempre hi és present, si aquesta és cridada...
    Un relat per gaudir-ne la lectura i per pensar.
    La màgia que tants cops desitgem i no sabem que si la cridéssim... podria fer meravelles!
    Amb total cordialitat

  • Màgica i tradicional[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 16-10-2022 | Valoració: 10

    Bona tarda, Marta:

    Un plaer ha estat començar a llegir-te amb aquestes paraules de prosa poètica. Mescles tradició amb imaginació pròpia, cosa que trobo bastant interessant.

    El final és absolutament impressionant i m'ha sorprés gratament. Malgrat em fa qüestionar si realment vull topar-me algun cop a la vida amb les hores bruixes, que et diguin que t'estimin amb una sola mirada i que et faci perdre el sentit.

    De moment, prefeixo quedar-me amb els peus ben aferrats a la terra.

    Abraçades múltiples,

Valoració mitja: 10