Cercador
Les hores bruixes
Un relat de: Marta Aubà Salvadósi aquesta és cridada, i normalment, si la llengua no és muda, fins i tot s'ensordeix l'ànima.
Diuen que es pot perdre el sentit, i et surten ales a l'esquena d'aquelles que et porten al cel sense ni tan sols alçar-te del terra,
només necessiten mirar-te als ulls, i sense pronunciar cap paraula
dir-te que t'estimen.
Comentaris
-
les bruixes com àngels[Ofensiu]Atlantis | 21-10-2022
Conforme et fas gran canvies el significat de les paraules. Així les bruixes prestades en els contes com dones dolentes, esdevenen dones sàvies i màgiques...
M'agrada tal com ho has escrit. Així veig les bruixes jo, avui. -
Nens[Ofensiu]Aleix Ferrater | 17-10-2022 | Valoració: 10
Quin poemàs! Escrius amb una prosa poètica fantàstica, plena de colors, dibuixos i fantasia. Les bruixes i el que escrius em fa pensar en el món dels nens. Veig una bruixa i veig un nen al seu costat. Una forta abraçada.
Aleix
-
Màgia....[Ofensiu]Rosa Gubau | 16-10-2022 | Valoració: 10
de les hores bruixes que pots perdre el sentit... Gairebé que m´he trobat envoltada de bruixes i màgia.
Fascinant poema Marta. Gràcies per escriure tan bé i compartir-ho
Una abraçada.
Rosa. -
Inquietant [Ofensiu]llpages | 16-10-2022 | Valoració: 10
Caure en el parany de les hores bruixes té un punt d'inquietant que l'autora del relat sap transmetre d'una manera mestrívola. El text et captiva, et manté en un estat de quasi fascinació, talment com si estiguessis llegint un encanteri. M'ha agradat molt!
-
Màgica i tradicional[Ofensiu]Helena Sauras Matheu | 16-10-2022 | Valoració: 10
Bona tarda, Marta:
Un plaer ha estat començar a llegir-te amb aquestes paraules de prosa poètica. Mescles tradició amb imaginació pròpia, cosa que trobo bastant interessant.
El final és absolutament impressionant i m'ha sorprés gratament. Malgrat em fa qüestionar si realment vull topar-me algun cop a la vida amb les hores bruixes, que et diguin que t'estimin amb una sola mirada i que et faci perdre el sentit.
De moment, prefeixo quedar-me amb els peus ben aferrats a la terra.
Abraçades múltiples,
Valoració mitja: 10
l´Autor
Últims relats de l'autor
- JO, SEMPRE
- Les hores bruixes
- Em vaig oblidar de viure
- AIXI VA SER COM VA COMENÇAR LA PAU
- No en dubtis, no sé quan, però et trauré
- En un atac de luxúria
- Fins a la propera vegada
- Motius i causes
- Comencem pel principi?
- Sense pronunciar paraula
- Ara ja no és mai
- De pell coberta cirera
- Amb la gana de tenir-te
- Intens
- Digues en silenci


