JO ACUSO

Un relat de: EL NOTARI
És el meu deure i és per això que m’adreço a vosaltres, cridant la veritat amb tota la força de la meva convicció.

Jo us acuso d’haver promogut l'ús de la llengua catalana durant disset anys.

Jo us acuso d’animar la gent a escriure i llegir en català. Hom s’ha preguntat amb estupor quins eren els motius, amb quina causa? Però, resulta que ni tan sols teníeu ànim de lucre. Tot ho heu fet per amor a l’art!

Jo us acuso d’haver provocat la creació d’un munt de relats que ens han fet emocionar, i riure, i pensar! En sou conscients del que heu fet?

Jo us acuso d’haver creat un espai de trobada per a un munt de gent que comparteix el seu amor per a la llengua i la narrativa catalana.

I per últim: jo us acuso d’haver fomentar la creativitat de gent d’arreu, d’haver emprat hores i hores en recopilar els relats que la gent us ha anat enviant durant tots aquests anys, en llegir-los, en valorar-los i en editar i publicar llibres on heu recopilat molts d’aquells relats.

Oh, Justícia! No hi ha paraules per descriure-us. Sou unes persones realment inefables!

Però qui la fa, la paga, i hom se’n recordarà de tot això que heu fet.

Membres de la Junta Directiva de l’Associació de Relataires en Català i organitzadors del concurs “ARC a la ràdio”, mai us oblidaré.

Comentaris

  • GRÀCIES![Ofensiu]
    Cesca | 22-04-2024 | Valoració: 10

    Molt ben expressat, Notari, aquest relat és un bon homenatge. Un tribut d’agraïment a tota la feina (tan ben feta) de la junta.
    Gràcies per posar veu al pensament de tots els que gaudim de les lletres. De tots els que tenim, en aquest espai, l’oportunitat de compartir, de ser llegits i sentir-nos acompanyats.
    Enhorabona. Un plaer.

  • Bon reconeixement [Ofensiu]
    llpages | 20-04-2024 | Valoració: 10

    Paraules sinceres que tots aprovem. Agraït pel recordatori, no en sóm prou conscients del que gaudim en aquesta fantàstica pàgina web.

  • Jo també...[Ofensiu]
    Magda Garcia | 20-04-2024 | Valoració: 10

    ...vull agrair a El Notari aquest encertat relat. No sabia que la junta plega i em sumo als agraïments perquè aquesta pàgina web s'ha convertit en un espai creatiu i també insubstituïble per persones que gaudim llegint relats i publicant-ne. Esperem que hi hagi continuïtat! Cordialment, Magda.

  • Reconeixement...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-04-2024 | Valoració: 10

    i agraïment ben merescuts. No ho sabria explicar millor. Completament d'acord amb tot el que dius. Sempre estaré agraïda d'aquesta junta directiva i de tota la fantàstica feina altruista que han fet. Per a mi, ha estat un regal molt valuós.
    Un relat molt encertat i alhora sensible.
    Rosa.

  • Bon relat[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 20-04-2024

    I per la part que em toca, moltes gràcies pel teu relat.

    Si no ets finalista, et proposo per fer l'epíleg del recull, que també serà l'epíleg del concurs, fins a aquest any. Qui sap si algú ens farà un relleu amb dignitat i voldrà seguir, de zero o amb el número quinze a l'enunciat. Els qui ara hi som, pleguem.

    Gràcies, El Notari!

    Ferran

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10