RECURS D'ALÇADA

Un relat de: EL NOTARI
Per tot l'exposat,

SOL·LICITO

Que es declari nul·la i sense efecte l'ordre d'expulsió del Parc Natural dictada contra el meu representat.

ATRESSÍ DIC

Que, a banda de l'ordre d'expulsió, s'ha imposat una sanció contra el meu representat i la seva estirp, consistent en haver de guanyar-se el sou amb la suor del seu front.

Aquesta sanció conculca el principi de proporcionalitat en la mesura en què ha estat dictada per a tota l'eternitat; i és contrària, a més a més, al principi de responsabilitat personal del dret sancionador, atès que la infracció no va ser comesa pel meu representat, sinó per una tercera persona.

Per l'exposat,

SOL·LICITO

Que es revoqui la sanció esmentada.


ATRESSÍ DIC SEGON

Que, en el moment en el que el meu representat va venir al Parc Natural a què fa referència aquest escrit va haver de prestar una costella com a fiança, la qual cosa, a banda de molesta, conculca la Declaració de Drets Humans.

Per l'exposat,

SOL·LICITO

Que sigui retornada la fiança-costella al meu representat.

És justícia que demano a Edèn, l'any 4.200 A.C.

Comentaris

  • Sorprenent[Ofensiu]
    marialluïsa | 17-12-2023


    el caire jurídic que li dones a l'aparició d'Adam i Eva al "paradís".
    Un plaer llegir els teus microcontes plens d'ironia. Bones Festes!

  • Bastant bon relat. Felicitats.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 10-12-2023 | Valoració: 8

    Hola El Notari.

    No he entès el sentit complet del teu relat (no sóc ni mai he estat ni estaré un geni), però et poso una bona nota (un notable alt) perquè l'estil del conte (en forma de terminologia legal) m'ha semblat molt bo i inspirador.

    Nul i de ple efecte, retornar la fiança... entre d'altres... molt ben aconseguit.

    Si ho he entès bé, es tracta d'un home que vol treballar i se li ho volen prohibir, pel que reclama una fiança, però després ofereix el retorn de la fiança mateixa; em sembla que no és molt diferent d'això, em sembla.

    Bé, ens veurem, EL NOTARI, fins una altra!!!

  • Resposta a Prou bé.[Ofensiu]
    EL NOTARI | 04-12-2023

    Agraït, Prou bé, com sempre, pels teus animosos comentaris.

    Cordialment,

  • Resposta a versos_perduts[Ofensiu]
    EL NOTARI | 04-12-2023

    Gràcies per comentar, versos perduts.

    Veurem com acaba tot plegat.

    Salutacions cordials.

  • Recursos i recursos i...[Ofensiu]
    Prou bé | 03-12-2023

    ... És van fer els sords!. Mira on som!

    (La justícia, ja ho sabem. Oi?)
    Sort
    Amb total cordialitat

  • A la mida justa.[Ofensiu]
    versos_perduts | 03-12-2023 | Valoració: 10


    Felicitacions.
    El jurat no tindrà més remei, que la d'accedir a la petició i resoldre el cas a favor del demandant.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats