SI SE’N SENT A PARLAR, ALGUNA COSA HI HA

Un relat de: EL NOTARI
Com a president de l’Associació Nacional de Gats Negres vull denunciar la persecució i les calúmnies a què hem estat sotmesos els de la nostra espècie, d’ençà que, allà pel Segle XIII, un alt representant de l’Església Catòlica va patir una reacció al·lèrgica als pèls d’un nostre antecessor.

La creença de la mala sort que se’ns atribueix és, doncs, una falsedat roïna, creada, mantinguda i alimentada secularment per gatòfobs sense escrúpols, de la mateixa manera que s’ha estigmatitzat injustament guenyos, pèl-rojos, albins i esquerrans, àdhuc. Aprofito aquest micròfon per expressar la nostra solidaritat amb aquests col·lectius de malastrucs, amb els que ens uneixen tristos llaços de mentida, difamació i persecució.

Abans d’acabar, comparteixo amb tots vosaltres una informació que m’acaben de transmetre: La trobada anual dels nostres associats al Passeig de Lluis Companys de Barcelona s’ha hagut de suspendre a causa de l’esfondrament de l’Arc del Triomf sobre la gent allí congregada. Des de la web de l’Associació seguirem informant de l’evolució de les desenes de ferits que el dissortat i incomprensible accident ha provocat.

Comentaris

  • Bon dia, notari![Ofensiu]

    En aquesta pàgina relataire si respons en el teu propi relat o poema, l'interlocutor no s'adona de la teva resposta.
    Solem intercanviar comentaris en l'espai del relataire que t'ha comentat (o en el fòrum si vols fer-ho extensiu a diversos relataires), per fomentar l'intercanvi d'opinions i també com resposta, per enriquir la nostra experiència relataire.
    De moment funciona així, els auto-comentaris en l'espai propi no són públics ni es redirigeixen a l'autor de l'anterior comentari, i no pots demanar-li que torni al teu relat per veure si has respost. Esperem que aquesta situació es modifiqui en la nova pàgina que renovarem l'estiu vinent, si tot va bé.
    Ara com ara estem així, ja veus!
    Ets, però, lliure de respondre com millor et sembli, tot i que si vols arribar als teus interlocutors, en el teu espai no sol ser la millor manera d'arribar sempre.
    Comenta als companys que et comentin, o a aquells que aniràs descobrint en la teva navegació, no et tanquis en el teu espai, navega!

    Gràcies per la teva comprensió. I a interactuar amb els nous companys!

    ARC

  • RESPOSTA A SOLSONA BOT[Ofensiu]
    EL NOTARI | 15-11-2022

    Moltes gràcies, Solsona Bot. Me n'alegro de veres que t'hagis divertit llegint el relat. Bona senyal!

    Salutacions cordials.

  • Divertit i ben escrit[Ofensiu]
    Solsona Bot | 14-11-2022

    Un relat divertit construït com un manifest de denúncia, amb un final inesperat que ens fa riure i dubtar del manifest. Bon lèxic. Felicitacions i sort!

  • RESPOSTA A MARIA LLUÏSA[Ofensiu]
    EL NOTARI | 11-11-2022

    Moltes gràcies, Maria Lluïsa, pel comentari. A mi també em sembla que els gats negres són molt bonics, però si em creuo amb algun, ai!, m'agafa un neguit.

  • evolució?[Ofensiu]
    marialluïsa | 09-11-2022


    Un relat molt ben construït però que porta a una segona lectura per entendre bé com ens mostra el final.
    Sembla que malgrat la persecució els gats negres han sobreviscut al gènere humà? potser que ens portem bé i ens deixen conviure amb ells. Fantàstic.

  • RESPOSTA A PROU BÉ[Ofensiu]
    EL NOTARI | 07-11-2022

    Gràcies, Prou bé. Me n'alegro que t'hagi agradat.

    Cordialment,

    El Notari

  • Segurament...[Ofensiu]
    Prou bé | 07-11-2022

    ...sigui veritat el poder atribuït a un gat negre i si hi ha una gran reunió de felins del color de la nit sense lluna...
    Bon relat en to d'humor...negre,des clar!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • resposta a atlantis[Ofensiu]
    EL NOTARI | 04-11-2022

    Gràcies per comentar, Atlantis i, mira, si t'ha fet somriure, ja dono el relat per amortitzat.

  • Associació [Ofensiu]
    Atlantis | 04-11-2022

    Des de que hi ha llibertat de reunió son molts els grups reivindicatius de diferents causes...M'ha fet sinó riure..somriure. Al final, bé, deixa un interrogant.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat i dades personals rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats