Estat Sicalíptic. La melmelada

Un relat de: Prou bé

Ep!... Escolta'm!... No cal pas que et digui quina és la que més m'agrada, oi?! Quants anys fa que vivim junts? I, quants en fa que esmorzem junts!, cada dia?
Em llevo més aviat que tu. Et preparo les torrades amb oli i el cafè amb llet. Tot ben disposat, amb gust, a la safata. També un tovalló, ah! I un suc acabat d'esprémer!
I jo, avui, només et demano que em passis la melmelada... i em dones la de llimona!... Si saps que no la suporto! És clar que com que estàs adduït pel Paraulògic… Mòbil damunt la taula i mirada fixa... Ja entenc, ja, que no sàpigues què fas!
Mira, saps què?, t'explico que jo ara em trobo en un estat totalment sicalíptic. Què vols que et digui? Que no ho veus com faig anar el ganivet amunt i avall de la meva torrada? No paro de posar-hi mantega, esperant que "tornis" del viatge de buscar paraules i m'acostis la melmelada que vull, la meva melmelada!
I, ara que hi penso... a tu prou que t'agrada també quan forma part del teu àpat particular! Un bon gastrònom estàs fet tu, quan juguem sota els llençols sicalípticament!
Au! Va! Dóna'm la melmelada que, així, no acabaré mai...

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 02-05-2022 | Valoració: 10

    Molt bon relat! Actual i prou habitual.
    Sortosament, sempre hi quedaran els jocs sota els llençols!

    MariaM

  • Erotisme casolà.[Ofensiu]
    SrGarcia | 20-04-2022

    Una situació ben casolana. Un home distret i una dona queixant-se del poc cas. Tot això deriva cap a una inesperada situació d'erotisme matrimonial.
    Un relat senzill, distret i original.

  • Esmorzar.[Ofensiu]

    Amb això del mòbil quan esmorzem, sobretot les persones que vivim soles, fa que no estiguem per l'acció de menjar.es d'un cop m'he empassat una closca o m'he mossegat la llengua. El teu relat és entretingut i retrata l'influencia inseparable dels mòbils en la nostra vida diària. Molt ben trenat el relat. Nil.

  • Original[Ofensiu]
    Ness | 15-04-2022 | Valoració: 10

    A mi també m'has fet buscar al diccionari aquest mot de Sicalíptic... Relat divertit, dinàmic i clar. M'has fet riure!
    I ja n'he après una altra!

  • Sicalípticament...[Ofensiu]
    Magda Garcia | 14-04-2022 | Valoració: 10

    ...divertit! Després de cercar al diccionari el mot sicalíptic, i de rellegir el vostre relat encara l'he trobat més divertit! Moltes gràcies també pel vostre comentari al meu relat "Tranquil.lament al tren". Cordialment.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-04-2022

    Bona nit. Prou bé. Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu darrer relat "El vint-i-cinc de desembre". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Melmelada de llimona[Ofensiu]
    Manelfoo | 12-04-2022

    He passat una bona estona llegint el teu relat. És fresc i divertit! Enhorabona!

  • Molt bo![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 11-04-2022 | Valoració: 10

    Boníssim, divertit, entretingut. Aquest relat crec que té tots els elements per gaudir-lo. Enhorabona, m'ha agradat molt.
    Fins aviat,
    Neus

  • Bona, aquesta![Ofensiu]
    llpages | 08-04-2022 | Valoració: 10

    Quin poder tenen les paraules per capgirar una situació del tot banal! M'ha fet somriure! Busqueu, busqueu al diccionari i ja em direu! Bona feina, Prou bé!

  • Gastronomia. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-04-2022 | Valoració: 10

    Un relat molt entretingut! De bona gastronomia molt ben redactada, on expliques els detalls esmorzant junts, amb la melmelada, torrada, oli, llet. M'ha fet molta gràcia, com ho afirmes.
    Perquè no hi ha un 100.
    Cordialment.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

52967 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com