Erupció (segona part)

Un relat de: Montseblanc
Miro els meus fills amb tendresa. El Pau menja una magdalena i la Maria beu el cafè amb llet a glopets petits. A fora continua plovent. Jo també m'empasso un glop de cafè. Somric. Fa quinze minuts era allà a aquella riera, tenia fred i plorava. I ara soc a casa, amb les dues persones que estimo, tranquil·la, a punt de portar-los a l'estació, com cada dia. El soroll del meu mòbil em sobresalta, l'he deixat damunt la taula, entre els tres, a la pantalla hi diu "Alfons". Em quedo paralitzada. El meu fill em diu si no l'agafo, que és el papa.

Comentaris

  • Ai, senyor![Ofensiu]
    kefas | 18-12-2021


    Hi ha gent que sempre fan el contrari del que han de fer. Si no s'han d'embolicar amb la secretària, s'hi emboliquen. Si s'han de morir, no els dóna la gana de fer-ho. A veure si serà d'aquests! Sort que la Rosa és la ma ferma del destí.

  • Dona de gel[Ofensiu]
    Prou bé | 15-12-2021 | Valoració: 10

    El gel s'esquerda per la por! Que ben plantejat i descrit! He tornat a llegir el primer i ara ho faré amb el tercer que ja hi és!
    Que bé!

  • Dona de gel[Ofensiu]
    Prou bé | 15-12-2021 | Valoració: 10

    El gel d'esquerda per la por! Que ben plantejat i descrit! He tornat a llegir el primer i ara ho faré amb el tercer que ja hi és!
    Que bé!

  • El fill no vol agafar-ho...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-12-2021 | Valoració: 10


    per un per si de cas, era l'Alfons. A qui anava aquella trucada. Si no l'agafa la dona, ni el fill, aleshores qui serà?
    M'ha fet pensar tota una història en quatre frases.
    Enhorabona, Montseblanc.

  • L'ai al cor.[Ofensiu]
    SrGarcia | 12-12-2021

    Tenint en compte com va ser la primera erupció, la cosa és francament inquietant. El pitjor és que l'Alfons hagi sobreviscut; el millor que hagin trobat el seu mòbil i truquin al primer número.
    La seva fredor, tantes vegades mostrada, s'haurà de posar a prova amb aquesta trucada que et deixa amb l'ai al cor.

  • Hi ha una primera part?[Ofensiu]
    llpages | 12-12-2021

    Potser respondre a l'encapçalament d'aquest comentari ajudaria a confeccionar-lo.
    Estic una mica despistat, m'encomano a l'autora i a la resta de comentaris.

Valoració mitja: 10