Ens fusionem?

Un relat de: Maria Sanz Llaudet

Si avui tu volguessis ser jo,
jo m'avindria a ser tu.
I així, demà,
quan jo tornés a ser jo
i tu et reconeguessis en tu,
brindaríem per un nou ésser que,
sense ser-hi,
ens pintaria en abstracte
per dreceres i camins coneguts,
esmunyint temps al temps
mentre xuclàvem l'alè d'aquest nou dia.

Comentaris

  • Quedes fusionada![Ofensiu]
    Màndalf | 11-01-2009


    O al menys, enganxadeta

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Petons

  • Concisió i plenitud[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 09-07-2007 | Valoració: 10

    Un poema breu, sí, però amb molt de contingut. Un joc de paraules? Va molt més enllà. La forma té prou simplicitat per poder copsar, des del primer vers, l'essencialitat i la transcendència del missatge que batega de rerefons. La reiteració d'alguns mots no esdevé ferragosa en cap moment, ni molt menys: confereix al poema la nota de sonorita que li cal perquè la lectura fluctui amb placidesa. I si el poema es llegeix sense exabruptes, el lector o la lectora pot concentrar l'atenció en el missatge sense interrupcions, com és el cas.

    Bonica imatge, per tant, però sobretot, molt i molt ben portada.

    Una abraçada, Gessamí_blau, i moltes moltíssimes gràcies pels teus comentaris (per si mai no t'ho havia dit, jeje!)

    Vicenç

  • que bonic![Ofensiu]

    perdre's en L'ALTRE per retrobar-nos.

    i difícil, gairebé impossible?, l'amor fa meravelles, certament. Sabem estimar?,

    però si no, ho provem un i altre cop, en una lluita constant per SORTIR de nosaltres i capbussar-nos en el mar infinit de l'ALTRE, sense ofegar-nos-hi, esclar!

    ho dic mig en broma, eh?, aquest, el de comprendre'ns i estimar-nos, és un exercici que fem constantmnet. Un bon exercici, Gessamí_blau.

    un petó molt dolç (amb un poc de sal de joia!)

  • En coalició per la vida![Ofensiu]
    Unaquimera | 06-03-2007 | Valoració: 10

    Un nou ésser pot arribar a existir!
    Una entitat capaç d'intuir allò que sent l'altre i respectar-ho tant si li sembla encertat com si no, sense intentar comprendre-ho absolutament tot i a pesar d'això, disposat a continuar caminant a prop!

    Si fos tant senzill... provocar el desglaç de les apariències, dels espais freds i buits,... facilitar la construcció de ponts que permeten traspassar la fosa i accedir a la fortalesa sense assetjament ni atacs a les legítimes muralles defensores... Això permet destinar l'alenada a qui decidim que comparteix el nostre trajecte i no a donar passes en contra del corrent!

    Una abraçada llarga per a que t'acompanyi, si tu vols, tot aquest dia i el següent,
    Unaquimera

  • fondre's....[Ofensiu]
    MarBlava | 06-03-2007 | Valoració: 10

    amb l'amor!
    Quina meravella quan ens hi sentim, per un moment, part de l'altre. és una sensació que fins i tot espanta...
    Seria ideal intercanviar cos o ment per coneixer, valorar i entendre moltes coses, que de vegades sen's escapen.
    Et felicito, com sempre saps enganxar-me als teus relats des del titol fins al final.
    Una forta abraçada Gessamí_blau

  • voler fugir[Ofensiu]
    gypsy | 05-03-2007 | Valoració: 10

    d'un mateix, ser l'altre, ser un de sol, intercanviar els papers i experimentar noves sensacions.
    En pocs mots transmets aquesta urgència de guanyar temps al temps i retrobar-nos més autèntics, més fets.

    petons.

    gypsy

  • Estimació[Ofensiu]
    Frida/Núria | 05-03-2007 | Valoració: 9

    comprensió i intercanvi, compromisos d'amor pur.
    M'agrada com plasmes les coses.
    Ens seguim llegint

  • Lilith | 04-03-2007 | Valoració: 10

    Molt bo el què dius. Potser s'arreglarien tots els mals de la humanitat si fóssim capaços de posar-nos en el lloc de l'altra. Chapeau

Valoració mitja: 9.86

l´Autor

Foto de perfil de Maria Sanz Llaudet

Maria Sanz Llaudet

54 Relats

906 Comentaris

106188 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Vaig arribar a aquest món una matinada de ple hivern, un dissabte del mes de gener que em va batejar amb el signe d'aquari, amb ascendent escorpí (ara que ja tenim confiança, us ho puc confessar)
Quan vaig ensenyar-vos el meu primer relat, l'octubre del 2006, us deia que feia pocs anys que havia començat a escriure. Ara ja en fa uns quans més. No sé si en aquest temps he aprés a escriure gaire més del que sabia -que era poc-, però seguiré posant-t'hi tot l'esforç de que sóc capaç i, per fer-ho, rés millor que tenir l'oportunitat de llegir-vos i gaudir d'aquestes històries i vivències que entre tots compartim. Sembla ser que finalment he corregit la meva tendència a posar punts suspensius a tota frase que se'm posava pel davant, però el més important per a mi és que segueixo sentint aquella necessitat que m'empeny a deixar constància escrita de pensaments, vivències, sentiments...
Gràcies a tots, i especialment a aquells que tingueu la paciència de llegir-me. Els que a més tingueu la bona voluntat de comentar-me, doblement agraïda.