Ells

Un relat de: Canela fina
Ell estava sol pensant en ella, ella també, sola pensant en ell. Distanciats per les circumstàncies, no havien pogut continuar junts però n'estaven, buscant-se encara, sempre, pensant-se, estimant-se en silenci. Tots dos immersos en la selva vital de trobar algú, cap dels dos ho aconseguia, era tan senzill com entendre que es buscaven l'un a l'altre i no es trobaven. De vegades hi ha realitats que fan tan mal d'acceptar que se n'ha de fugir, però fugir no fa oblidar, només és fugir.

Comentaris

  • Física i naturalesa humana[Ofensiu]
    aleshores | 12-02-2022

    Em vaig sorprendre que Isaac Newton hagués escrit sobre els principis matemàtics de la filosofia natural, fent-nos veure que darrera la natura hi ha unes relacions quantitatives que permeten preveure què passarà. Aquests planetes i estrelles que van units i tanmateix segueixen aparentment el seu propi rumb.
    Aquell impuls inicial que rebem en nàixer sembla determinar-nos a nosaltres en relació als altres. Altres amb qui estem units tot girant en l’espai, d’una o altra manera.
    Gràcies pel comentari.

  • Camins[Ofensiu]
    Montseblanc | 10-02-2022

    Sí, de vegades no hi ha més remei que fugir, però també podem canviar d'opinió si les coses al nostre voltant també es modifiquen. Els protagonistes del relat potser podrien fer l'esforç de trobar-se, perquè davant d'ells, de tots els camins possibles, només n'hi ha un que és bo, el que es creua amb el camí de l'altra persona.

  • Córrer[Ofensiu]
    Akeron343 | 13-01-2022 | Valoració: 8

    A vegades, quan el cervell no et dóna ni respostes ni silenciosa pau, l'únic que ens queda és fugir fins l'extenuació.
    A vegades és l'extenuació, la que ens deixa a punt per la silenciosa pau... i perquè les respostes aflorin.

  • Hola Canela fina...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-01-2022

    Hui me'n recordà de tu i m'he dit, com està Canela fina. Bé, que realment han passat els mesos encara no m'has visitat, des d'aleshores. Et recomane els dos últims relats meus, quan pugues i tingues temps. Gràcies per endavant.
    FELIÇ ANY NOU, així i tot, que estem a nou de gener.
    Cordialment.

  • AGRAIT...[Ofensiu]
    jomagi | 03-01-2022 | Valoració: 10

    ...en certa manera això del orgasme es paregut en aquest relat teu... Sempre a la recerca d'impossibles i frustacions... que ves a saber. Potser no ens ho esperem i resulta que som o serem amos de l'irrealitat...T'imagines un orgasme infinit!
    Una abraçada estimada.

  • No podem fugir[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 16-11-2021

    No podem fugir, encara que sempre ho intentem... Un relat senzill, amb un lèxic planer. Elements que fa que el converteixin en un bon relat.
    Fins aviat,
    Neus Marín

  • Mutuament entre ell i ella. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-11-2021 | Valoració: 10

    Sí, se sentien cercar-se un a l'altre, segon la realitat de la vida per fugir.
    Un relat que atrau per la seua senzillesa.
    Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema "Entre la tardor".
    M'alegre que t'haja agradat.
    Salutacions.
    Et recomane aquest relat "La botella anyil", quan pugues i tingues temps. Gràcies.

  • M'alegra llegir-te[Ofensiu]
    Atlantis | 15-11-2021

    M'ha agradat trobar-te en un relat de trencament i búsqueda.Fugir no sé si és una sortida però el què és difícil és oblidar.

  • I tants d'altres...[Ofensiu]
    Prou bé | 15-11-2021

    Quan només queda fugir com a única sortida significa la negació de tot el viscut i de tot el que desitges. Terrible el que ens expliques, tan bé, en poques línies. No en calen més.
    Amb total cordialitat

  • Fugir.[Ofensiu]
    SrGarcia | 14-11-2021

    Una gran veritat, Canela Fina. Fugir només vol dir això, fugir.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58034 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa