Ganes de Festa Major

Un relat de: Canela fina
Vaig buscar on feien concert aquella nit, tenia ganes de festa major. Passanant, un clàssic. Sabia que hi trobaria gent, cervesa i música per ballar, en tenia prou. Amb un cop de cotxe em vaig plantar a la plaça major, plena a vessar, cares conegudes, algunes. Em vaig esmunyir entremig d’un mar de caps que s’alçaven coreografiats, onades que m’acompanyaven i tancant els ulls, la música em penetrava.
Ballava, amb la ment molt lluny de tot, el cos entregat. Ballava sense regles, com un volcà en erupció, ho deien “Buhos”, si. Em sentia lliure, invencible, la suor relliscava per l’esquena i em feia pessigolles, em notava el cos cansat però l’ànima invencible.
Vaig demanar una canya, enretirant-me els cabells de la cara i mirant-me els mugrons que lluitaven per destacar a la samarreta amarada.
_Ja no balles més?
_Estic a la mitja part.
Mirada transparent amb la força de l’Atlàntic solcant-me el rostre, vaig somriure lleugerament aclaparada per la profunditat dels seus ulls.
_Què hi fa un home que esguarda l’oceà en terres de secà?
_Admirar la dona que besaré aquesta nit.
Vaig emmudir.
Em sentia els batecs, la respiració accelerada, es va aturar el temps amb un embolcall de silenci perfumat de tarongina. Atrapada pel moment, desarmada de paraules, vaig acaronar-li la galta.
Se’m va apropar a frec dels llavis, rabiosos de desig, per articular un simple:
_Vine.
Era descapotable, els cabells esverats per la marinada, va aparcar al marge d’un tros d’ametllers sota un cel d’Swarovski. Els grills ens recordaven que era estiu mentre ens despullàvem apressats, delirosos d’estimar-nos el cos.
Petons a la pell, mans juganeres, olor de terra recent llaurada, damunt seu fent balancí aliats amb la nit, màgia.
Sacsejada de plaer, vaig mirar-lo ben endins.
_Qui ets ulls d’oceà?

Comentaris

  • Cel d'estiu[Ofensiu]
    Prou bé | 01-06-2021

    Gràcies per la teva benvinguda! Acabo de descobrir-te i en vull més. Què planerament i perfecte escrius! (Em vaig enamorar en una festa major, i fins avui 59 anys junts) gràcies Amb total cordialitat.

  • Gràcies Canela fina:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-10-2020


    Gràcies Canela Fina, per la teua visita i el teu amable comentari on m'expliques que has gaudit molt amb "Relat o espill", i has ballat amablement, llengint-ho.
    Sí, vaig fent vida normal i amb precaució sobre l'assumpte aquest del Coronavirus, que ens està fent malbé a tothotom. Vaig bé i la meua dona també, fent de tot un poc.
    Aquest virus està destruint el món.
    Saluts i abraçada intergalàctica...
    PERLA DE VELLUT

  • Gràcies Canela fina:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-10-2020


    Gràcies Canela Fina, per la teua visita i el teu amable comentari on m'expliques que has gaudit molt amb "Relat o espill", i has ballat amablement, llengint-ho.
    Sí, vaig fent vida normal i amb precaució sobre l'assumpte aquest del Coronavirus, que ens està fent malbé a tothotom. Vaig bé i la meua dona també, fent de tot un poc.
    Aquest virus està destruint el món.
    Saluts i abraçada intergalàctica...
    PERLA DE VELLUT

  • Hola Canela fina...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-10-2020


    Espere que estigues bé i et vaja bé... amb respecte com està el món.
    Quan tingues temps i ganes, t'invite a un altre poema meu, i ja em diràs...
    Saluts i una abraçada...

  • Nits d'estiu...[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-10-2020

    ...balls de festa major, llibertat per anar on és vulgui i fer el que demani el cos. Lluna, escalfor, desig, risc i confiança a la vegada... Com sempre ens fas un combinat de molt bon gust. Tant de bo que tot pugui tornar a ser...

  • Gràcies...Canela Fina.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 31-08-2020

    Gràcies Canela Fina, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que has trobat els meus versos "molt espirituals". M'alegre molt de que t'haja agradat.
    Salut i una abraçada...
    Cuida't molt, que en qualsevol lloc pot estar el COViD-19.... ull....

  • Passanant[Ofensiu]

    Vaig sortir de casa al mig dia, fent-se 150 km! Per passar un parell d'hores al poble naturista el fonoll. Vaig visitar Guimerà, em va impressionar... ja era fosc..., hi vaig sopar-hi. Perquè durant el dia pobles tant petits i sense un ànima pel carrer i mancat de temps, vaig hver d'almentar-me de mores i figues..., estava mort de fam! bonissimes! uns paisatges molt bonics... Llàstima que havia de tornar i tornar a fer els 150Km...Així que pugui visitaré aquest poblets....inclòs el teu!...

  • Festa Major dolça...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-08-2020 | Valoració: 10


    Aquest relat em fa vibrar la pell des que he començat a llegir-ho. És que té una prosa poètica tan profunda sobre els ulls d'oceà.... que emociona la pell i els ulls...
    Una eròtica dolça i fina. Enhorabona, Canela Fina.
    Una abraçada i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Bon gust en ambdós sentits...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 30-08-2020 | Valoració: 10

    Precisament abans d'ahir l'altre vaig passar per aquest poble que no havia sentit anomenar mai... Llegint el teu relat m'has fet ficar-me en la teva pell i viure totes les sensacions que experimentes. I és que mentre el llegia m'ha semblat un text summament poètic, arrelat al lloc, sensual a dojo i relatat amb una finor que fa que tot ell sigui una delícia literària, T'ho dic de debò! Nil.

  • La festa que enyorem [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 29-08-2020 | Valoració: 10

    Ai els balls que enyorem de la Festa Major ! Aquest estiu ens els hem menjat amb patates. Però tot arribarà i, tard o d’hora, tornarem a agafar-nos els cossos amb els braços tensos. Una forta abraçada.
    Aleix

  • frisanses[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 29-08-2020 | Valoració: 10

    llegint un esgarips de frisanses s'esvalotan in creixendo arreu.Felicitats

  • L'oceà de secà[Ofensiu]
    SrGarcia | 29-08-2020

    Així és el desig; comença per unes ganes de ballar i no se sap on pot arribar...

  • Lleuger com la brisa del capvespre...[Ofensiu]
    Akeron343 | 28-08-2020 | Valoració: 9

    ... així l'he sentit... com un alliberament, com un fluir, com un flotar entre el mon del desig, el mon dels somnis i el mon del cadadia.

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58327 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa