Onada de capvespre

Un relat de: Canela fina
Va llevar-se amb una idea al pensament, mentre es preparava un cafè no parava de pensar que volia anar a la cala que li havien dit a cau d’orella la nit abans, com si fos el secret més preuat li van xiuxiuejar el nom i ella es va prometre no oblidar-lo tot i l’excés d’alcohol típic d’una nit d’estiu.
Un vestit de flors, les sandàlies de caminar i la pell nua. Pel camí de ronda va somriure a tots els qui passaven a la vora, conscient que no duia res sota el vestit, esperant que un cop de vent el fes voleiar quedant-li les natges a la vista, entremaliada provocadora de desig.
Va travessar un bosc de pins i saltar unes quantes roques, hi havia arribat, sorra blanca, aigua turquesa, estava sola davant l’agresta natura. Es va adormir, sentia el cos calent i la lleugera brisa del mar acariciant-li els cabells.
_Et cremaràs...
Havia sorgit del no res, la seva veu la va fer estremir, mirada transparent, bruna la pell, li va demanar si li podia fer companyia. Sacsejada per la sorpresa només va poder mirar al seu costat convidant-lo a estirar-s’hi.
Ell va agafar la crema i li va començar a escampar per l’esquena, poc a poc, amb cura, aturant-se a cada galta del cul, esmerant-se en no deixar cap raconet sense protecció, esmunyint-se entre les cuixes.
Estava molt excitada, va pensar que ell notaria que començava a estar molt humida i va fer el gest de prémer les cames, però ell les hi va tornar a obrir per llepar-li el sexe que ja palpitava de desig. Embogida va voler girar-se, no la va deixar, li va agafar les dues mans per damunt del cap i petonejant-li l’esquena va dir-li: quieta.
L’envestia com les onades al capvespre, sinuós, intens, delicat. El pes del seu cos, ardent, protegida, corrompuda per una abraçada. Ella se sentia perfum, surant dins un món transparent d’olor de mar i roses, folla de plaer. Reconeixia aquella sensació que havia rescatat d’un record llunyà, va dir-li el nom i el va repetir, un cop i un altre.
De cop, buidor. Va obrir els ulls, ja no l’omplia, ja no hi era, la màgia, ja no hi era. Sentia el mar, el sol a la pell, la sorra entre els dits però, ell...
Va desfer l’encanteri proferint un nom oblidat, un nom prohibit, el nom.

Comentaris

  • Bona vesprada, Canela fina. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-10-2021


    Hola, Canela fina, gràcies per la visita i el teu amable comentari, en "El fruit net", que és bell. Gràcies per la teva opinió i gràcies per l'abraçada... jo t'envio una altra, fina, fina.
    Fins a l'altra.
    Bona nit...

  • Bona tarda, Canela fina: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-10-2021

    No sé com et trobaràs. Fa temps que no et veig. Et recomano un nou poema meu, quan puguis i tingues temps. Gràcies per la teva amabilitat.
    Un somriure i una abraçada.

  • Hola, bona vesprada Canela Fina [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-08-2021


    Espere que estigues bé i et vaja bé. Et comente que en tinc un nou relat editat, quan pugues, t'invite a la seva lectura... Gràcies per la teua amistat...
    Saluts...

  • Sabor de mar i estiu[Ofensiu]
    Montseblanc | 04-08-2021

    Somni, record, una barreja dels dos... Tant és, l'important és que fas arribar al lector la situació i les sensacions. Cada frase destil·la sensualitat i dolçor. Venen ganes de ser a aquesta platja i tancar els ulls... Espero que estiguis tenint un bon estiu, ple de somnis i també de realitats!

  • Com sempre...[Ofensiu]
    Akeron343 | 04-08-2021 | Valoració: 10

    ...m'encanta la manera com descrius, el dolç llenguatge que amb que fas que visualitzi les imatges descrites sense haver-m'ho proposat. M'encanta aquest to oníric, de somni esfilagarsat amb el so de les onades.

    I la història, tot i que curta, és com un gotet de Cassís... dolça, intensa, que deixa un regust que perdura.

    Felicitats i gràcies pel relat.

  • Onada de capvespre[Ofensiu]
    Txesko | 28-07-2021 | Valoració: 8

    Una volta més m'has fet endinsar en el teu relat-somni, el visquia, el palpava, l'olorava, fins hi tot tenia sorra entre els peus, veia la cala i tanmateix en llegir el nom he sortit de dins amb un delit al pit. Ha estat tan breu com fantàstic, un plaer llegir-te-somiar-te.
    No canviis
    Feliç estiu

    csc

  • tots els sentits[Ofensiu]
    Atlantis | 27-07-2021

    Un record eròtic ( o un somni?) del nom prohibit. M’agrada la sensació que plasmes molt bé de l’olor, els sons, la vista i el tacte que recorre tot el relat. M’has fet visible tot el paisatge, de tal manera que m’hi he sentit a dins.

    Què bé que hagis tornat! Feia dies que no et llegia.

    Que tinguis un bon estiu.

  • Nom d'excitació.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-07-2021 | Valoració: 10


    Impressionant "onada de capvespre", on relates unes sensacions plens de desig. M'alegre de llegir-te de nou, doncs aquest relat m'ha impressionat moltíssim, com fas d'un desig, pura imaginació.

    Gràcies per la teua visita i el teu comentari, al meu poema "Vull cercar-te",
    Una abraçada.

  • Tornar a vibrar[Ofensiu]
    Paraula de gat | 26-07-2021 | Valoració: 9

    Ve de gust tornar-te a llegir, tornar a sentir-te vibrar amb els teus records, somiar amb tu sense saber qui ets. Ve de gust tornar a llegir un relat ben escrit.

  • Soledat i record[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 26-07-2021 | Valoració: 10

    La soledat és la millor amiga per al record. I l'escenari d'una cala solitària és perfecte en aquest sentit. Bellesa i tristesa alhora, literatura. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Onada[Ofensiu]
    Prou bé | 26-07-2021

    Que bonic ho dius. Com una onada revius el record d'una presència! Evocadores imatges d'amor i passió....
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58403 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa