Amb molta alegria !

Un relat de: Prou bé
Ja ho sabeu, oi? Petites dificultats i bons consells em van dur a poder formar part del vostre grup. Agraeixo les consideracions, ajudes i també algun retret, que tot ajuda.
Aniré aprenent i avançant , de mica en mica, a saber moure'm per aquestes pàgines. Sense complexos ni falses humiliats, però molt conscientment sé que de tant en tant no ho faré bé. I espero sabreu disculpar els errors indicant-me quin és el camí correcte. (que no perdonar, kfas, tens raó però era una expressió "feta") .
Amb el desitgi que gaudiu d'un bon dia, una abraçada molt cordial.

Comentaris

  • NO t'ho havia llegit [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-06-2021 | Valoració: 10

    T'expresses, con dius "amb molta alegria!" i amb optimisme, perquè has fet un relat d'introducció a Relats en Català.
    D'errades tots tenim, però així i tot endavant, Prou bé.
    Dels pocs que t'he llegit m'han agradat molt.
    Saluts

  • Gràcies atlantis[Ofensiu]
    Prou bé | 20-05-2021

    No era aquí, on puc agrair? Sí que gaudeixo molt llegint-vos i poder participar està molt bé.

  • Bona arribada[Ofensiu]
    Atlantis | 20-05-2021

    Bona arribava. Espero que gaudeixis del fòrum.

  • Gallina![Ofensiu]
    Prou bé | 18-05-2021

    Gràcies kfas pel teu desitgi d'un bon passejar! Miraré de no relliscar pel galliner!

  • Sempre fas tant enrenou?[Ofensiu]
    kefas | 18-05-2021

    Sempre fas tant enrenou
    quan entres a un galliner
    mentre dubtes si en tens prou
    d'aixó que anomenem bé?
    Si és que el bé per tu és un ou
    dels que surt del cor de gent
    que el cova amb l'enteniment
    i el pon sense cobrar un sou,
    tan si ets gall com si ets gallina
    que tinguis bon passejar
    pel cau de tot bon escriba
    que és Relats en català

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53061 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com