Tu ets tu

Un relat de: Sol_ixent

Si t'hi fixes,
si t'hi esforces,
veuràs que no tot
és tant complicat.

Tan sols es tracta
d'intentar tirar endavant
sense deixar de mirar endarrera
i veure tot el que has fet.

Però no deixis mai
que la por al què faran,
la por al què diran et guanyi.

Tu ets tu, i res ho canviarà.

Comentaris

  • valor[Ofensiu]
    1101ilime | 20-03-2006 | Valoració: 8





    el que ha de ser, oi?

    ets molt asenyada, i saps el que vols

    endavant

  • tens tota la raó[Ofensiu]
    Azalea | 13-03-2006 | Valoració: 9

    Cal aprendre a viure sense por, amb confiança amb un mateix, conservant els records del que hem viscut, visquent el present i procurant pel futur...
    I mai deixar de ser un mateix, mai deixar que ningú ens manipuli, ens oprimeixi, ens discrimini o ens renti el cervell...
    M'ha agradat molt ;)

  • Un crit[Ofensiu]

    a l'autoafirmació de la pròpia personalitat. Potser així d'entrada resulta un xic agosarada, aquesta qualificació, però és la impressió que m'ha deixat la lectura del poema.

    Sobre el contingut, et diré tan sols que tot sovint em passa pel cap. Viure en un poble petit et dóna peu (o almenys a mi me n'ha donat) a reflexionar-hi sovint. Les aparences, d'una banda, i el bla-bla-bla a l'esquena, de l'altra, podríem dir que en són les principals causes. I al final, sí, ja no n'acabes fent cabal; feina tindries!

    Pel que fa a l'estructura, et comento que l'últiam estrofa l'he trobada un pelet críptica. S'entén, però l'has de recomençar per no perdre de vista el sentit o significat pel joc de paraules (pretès o no) que hi dónes.

    I res, que ja veus que estic poc inspirat! M'he desconnectat pràcticament de tot, d'RC, i del món i tot, ja que tinc examen d'opos d'aquí a 3 setmanes i vaig a un ritme una mica acceleradet, pq el temari és dens i em queda força per fer.

    Gràcies pels teus comentaris!!!! I ja tornaran, espero, els de més contingut.

    Una abraçada,

    Vicenç

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

140 Relats

441 Comentaris

129853 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)