Somnis truncats

Un relat de: Atlantis
Somnis truncats
-Quan es posen al llit comença així... em compraria un pis amb terrassa, cinc habitacions i dos banys..., un cotxe de quatre places, o aniria a fer la volta al món, no, no, millor un llaüt menorquí i una casa vora del mar...
i tu en què te’ls gastaries?

Cada vigília del sorteig de la rifa s’està una bona estona divagant així.
Però avui al vespre li ha dit: ostres m’he oblidat de comprar un número! Aquesta nit no podré somiar!!!


Comentaris

  • No és banal[Ofensiu]
    TerricheT | 11-03-2022

    Pot semblar un relat banal, una història sense solta ni volta, que pretén treure un somriure al lector, i en part ja és això, ens treu un somriure. I ens fa pensar, el final ens fa pensar, i crec que un bon micro ha de tenir aquesta força, la reflexió que tu li dones, com qui no vol la cosa.
    Un bon micro.


    I gràcies per comentar el meu relat extravagant.


    F

  • Breu i bó[Ofensiu]
    MariaM | 03-03-2022 | Valoració: 10

    Breu i bó, dues vegades bó.
    Jo crec, que el número de la rifa dels teus protagonistes ja el tenen, i els toca sovint.
    Somiem!
    MariaM

  • Pràctica[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-02-2022

    De vegades ens cal un incentiu per somiar, necessitem creure que existeix al menys una petita possibilitat de que el somni es pugui fer realitat. Potser tots somiem amb una gran casa, o cotxes, o viatjar... Però a la protagonista, si no ni ha un bitllet de loteria pel mig, ja no li cap al cap, pràctica que és ella.

  • Somnis a poc preu[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 21-02-2022

    Mira, m'has fet somriure! Gràcies!
    Ja no són uns diners llençats, els de la butlleta del sorteig, si ens fan somiar.
    I gràcies, també, pels teus comentaris al meu relat d'aquest mes. Que bé que justament tu hi hagis trobat el to poètic.

  • Ben cert![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 19-02-2022

    Part de l'emoció de comprar un número de rifa, és això que acabes de descriure, aquells moments que somies, com, on o què faries si toques? Són aquelles petites vàlvules necessàries de vegades per seguir.
    Fins aviat,
    Neus

  • Bona vesprada Atlantis [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-02-2022

    Hola, Atlantis: Gràcies per la teua visita i el teu amable comentari, on em dones la teua bona opinió sobre el meu poema "Els cotxes".
    Saluts i abraçades.

  • Control.[Ofensiu]
    SrGarcia | 17-02-2022

    Potser sí que val la pena somiar; de fet hi ha molts motius per a fer-ho. Alguns, de tant somiar, han arribat a caure a la ludopatia, tots els excessos són dolents. Aquesta dona, però, sembla que controlar bé la seva tirada al joc; una persona molt viciada mai se n'oblida del seu vici.
    Sembla un entremig entre relat i acudit.

  • Divan[Ofensiu]
    kefas | 15-02-2022

    Ah, gràcies, Atlantis, ara ja sé on són els homínids! Però no els aniré a buscar, acabarien fent malbé el que queda. M'agraden molt els comentaris-resposta als relats, compostos amb una forma semblant.

    Sempre he pensat que la loteria és una alternativa al divan del psicòleg quan la situació és lleu. Potser és només una fuga cap endavant, però és possible que alleugereixi la pressió psicològica

  • una rifa[Ofensiu]
    marialluïsa | 14-02-2022 | Valoració: 10


    En in relat curt i concís ens mostres els grans somnis que gairebé tots tenim davant un sorteig.
    Molt concret i amb les paraules justes. Fantàstic. Bona sort!

  • He aquí la qüestió. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-02-2022 | Valoració: 10

    Comprar un pis o un llaüt, o una casa... A la millor comprant el número somniaria millor i tindria un poquet de sort.
    Molt intrigant i divertit.
    Gràcies per compartir.
    Cordialment.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.


    Gràcies per participar.


    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

160 Relats

1373 Comentaris

99252 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com