- Que no t'enganyen pas, que la meva dona hi ha anat dos cops i sempre li ha tocat!

Un relat de: llpages
El van haver d'ingressar amb una hemorràgia nasal que no s'aturava (amb el conseqüent risc d'aneurisma) i paroxismes de tos incontrolada (amb principi d'asfíxia) provocats per l'atac de riure en sentir aquella resposta tan naïf.
Estava fart de provar sort en aquella benzinera que prometia sexe gratuït si encertaves el número de l'u al deu després d'omplir el dipòsit fins dalt.

Comentaris

  • Defectes.[Ofensiu]
    SrGarcia | 03-03-2022

    He vist que m'has escrit un comentari que potser no anava dirigit a mi.
    El comentari a què et refereixes és desafortunat, però tots en tenim molts de defectes.

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 28-02-2022 | Valoració: 10

    M´ha agradat molt el teu relat, ens llegirem . Gràcies per fer-ho amb mi

  • Bona nit, llpages[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-02-2022


    Espere que et vaja bé. Sí, tinc sentiments i m'ha afectat molt el que m'has dit.
    Se m'ha fet el cor en un bot i un nuc a la gola, llegint algun altre poema de Noia Targarina.
    Bona nit.

  • Podria ser hahaha[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-02-2022

    Hahaha no vull pensar malament, la sort és capriciosa, podria ser que la dona tingui molta sort i l'altre no hahaha. Ai, santa innocència...

  • M'agradaria provar-ho[Ofensiu]
    kefas | 21-02-2022

    El dipòsit que cal omplir és el de la betzina, oi?

  • e-mail[Ofensiu]
    Atlantis | 20-02-2022

    tal com diu Prou bé jo també tinc el meu mail en el perfil. Si vols comentar alguna cosa en privat pots escriure per allà.

  • la meva opinió[Ofensiu]
    Atlantis | 20-02-2022

    A llpagès

    No entenc perquè m’has escrit una nota sobre un comentari de Perla de Vellut. Crec que ell ja et dirà la seva opinió. Però et diré el què opino jo.
    Noia Targina omple de missatges la pàgina sobre l’Oscar, que jo entenc que és la pèrdua del seu company i no del fill, sigui com sigui una pèrdua molt gran
    Malgrat humanament es comprengui el seu dolor, quan escriu ocupa tota la pàgina i crec que hi hauria d’haver uns criteris per enviar relats, i normalment les persones ja ho fan, per anar escrivint poc a poc els relats i no ocupar espais que poden ser pels altres.
    Això és el què l’hi ha dit Perla de Vellut, de manera informal i inclús em sembla entendre afectuosa.
    Repassant escrits sobre Noia Targina, hi ha altres intercanvis entre Perla de Vellut i Noia, Targina. Per això el comentari l’emmarco dins uns comentaris d’algú que a es coneixen a dins de la pàg.
    Així que no veig que el comentari sigui ofensiu.

  • Hola bona vesprada, llpages [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-02-2022

    Quina barbaritat! No m'ha adonat que tot el relat de Noia Targarina, que tot el relat està dedicat al seu Òscar que ja no està en el món. No sé com no m'he fixat més.
    Quan ho he llegit, és d'aqueixa manera, com em dius. M'ha emocionat, és així!
    No sé per què... però ho havia llegit tan de pressa i no he anat al fons i al contingut de tot el sentit que té.
    Com m'ha passat per alt posar aqueix comentari? Doncs no ho sé. He estat molt despistat i imbècil en fer aquest comentari. No m'havia fixat prou!

  • Nota a banda[Ofensiu]
    Prou bé | 19-02-2022

    Al meu perfil hi ha el meu e-mail. A vegades és útil emprar-lo per a comentar. Ho faig amb algun altre relataire. Si tu vols...
    Gràcies per compartir.
    Amb total cordialitat

  • Nota a banda[Ofensiu]
    Prou bé | 19-02-2022

    Llpages, no sé perquè has escrit com a comentari a un relat meu, una nota referida a perla de vellut. És per algun motiu O ha estat un error?
    Amb total cordialitat

  • No ens enganyes[Ofensiu]
    Prou bé | 19-02-2022

    ... amb un relat concís, divertit, enginyós i ben escrit!

    Contenta hagis copsat el sentit del meu relat "somiejant"....i gràcies pel comentaris que m'animen a seguir!
    Amb total cordialitat

  • Molta sort ha tingut aqueixa dona. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-02-2022 | Valoració: 10

    Ha, ha, ha. Molt enginyós aquest acudit, on l'home és tan càndid. M'ha fet riure molt.
    Enhorabona, llpages.

  • Ingenu[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-02-2022

    Un bon acudit on el desenllaç és precisament al títol.
    Quin home més ingenu el que parla, fa llàstima i tot.

l´Autor

Foto de perfil de llpages

llpages

228 Relats

1004 Comentaris

296686 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona l'any 1964. Sóc químic i treballo a la indústria farmacèutica catalana. A banda d'escriure, sóc un gran aficionat als escacs, la música clàssica, el jazz i el col·leccionisme de llibres antics de química. Els relats humorístics són els meus preferits, potser perquè són els més difícils d'escriure.