NOTÍCIES D'ÚLTIMA HORA

Un relat de: Cesca
Potser sí que, aquell astròleg, tenia raó quan em va dir que la causa directa de la meva còlera estava en l’oposició de Mart al meu ascendent Escorpí. Estàs encadenat a l’agressivitat per disposició dels planetes. Ets un cas perdut. Maleït astròleg. Em va marcar més la seva sentència que la suposada influència dels astres. I encara sort que el vaig engegar a dida quan va començar amb allò del karma. Només faltaria. Arrossegar culpes i càstigs d’una vida a l’altra. Bajanades. Aquesta nit ha anat de poc. Es resistia el malparit. Amics, deia, es pensava que m’enganyaria, però a mi ningú me la fot. En eixut, aquestes taques no marxaran pas... encara queda una estona de foscor. M’he d’afanyar per arribar abans que ella es desperti. Si m’enxampa... sap que hem marxat junts. Ja venen els llops. Oloren la sang. Acabaran la feina. No caldrà explicar res. Estic de sort. Un cop més. Alguna cosa devia passar per alt l’astròleg... o alguna cosa vaig fer bé, ves a saber en quina vida. Això d’avui ja està. El pròxim fill de sa mare que em vulgui fotre que es prepari.

Notícies d’última hora: “Els llops ataquen de nou al bosc de...”

Comentaris

  • Flux de consciència[Ofensiu]
    fesolmenut | 22-04-2024 | Valoració: 10

    Bon dia, Cesca,

    en aquest microrelat ens mostres hàbilment una història (o una maledicció) a partir del flux de consciència esbojarrat d'aquest assassí. Que s'excusa en l'astrologia per justificar la seva còlera, però que planifica hàbilment els assassinats, tenint en compte que seran els llops els que acabaran de fer la feina i exculpar-lo.

    Molt bon relat i molta sort al concurs!

  • Dins la ment de l'assassí[Ofensiu]
    Elisa Martínez i Alcaina | 20-04-2024 | Valoració: 10

    Senzillament genial, Cesca! Quin humor més àcid, humor negre, del que a mi m'agrada. Té molt bon ritme, i les oracions breus o sintagmes donen molta força al monòleg intern de l'assassí. Enhorabona! I de nou, gràcies per tot.

    P.D.: He procurat posar en pràctica els teus suggeriments, però de segur que encara es poden trobar aspectes millorables al meu microrelat. ; )

  • ben planificat[Ofensiu]
    Atlantis | 20-04-2024

    el crim i la culpa és dels llops!!!

    Ben escrit i sintetitzat.

  • Una bona coartada[Ofensiu]
    marialluïsa | 19-04-2024


    entre crims i càstigs que la culpa sigui d'un tercer.
    Original, molt ben exposat i resolt. Sempre s'ha dit que la culpa és molt negre i no la vol ningú. Enhorabona

  • La natura obliga[Ofensiu]
    Solsona Bot | 18-04-2024

    Potser ser que el protagonista és una mica agressiu; això es nota en el seu llenguatge. Si és degut a la seva naturalesa o a les opinions dels altres, qui ho sap! Un bon relat que a poc a poc ens va descrivint i descobrint uns fets, amb poques frases, que, tanmateix, ens animen a seguir llegint. Felicitacions i sort!

  • En poques paraules...[Ofensiu]
    llpages | 18-04-2024 | Valoració: 10

    que n'arriben a passar, de coses! Un text que resumeix un assassinat amb coartada d'una manera un xic velada, però excel·lentment escrit. M'ha agradat pel treball de síntesi, molt bé!

  • Sentència[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 17-04-2024 | Valoració: 10

    Les arrels i la genètica lleven el cap vida darrera vida. El karma no admet contemplacions, i els astròlegs són el que són... Amb aquest relat m'ho he passat molt bé. Original i divertit. Per cert, feia dies que no et llegia i ho trobava a faltar.

    Sort Cesca.

    Una abraçada.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Cesca

Cesca

27 Relats

211 Comentaris

8989 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
M'agrada molt llegir i escriure, i per això intento aprendre a llegir i a escriure.
Ho faig amb més dedicació d'ençà que soc, més o menys, mestressa del meu temps.

solde12@gmail.com