Llençol de mar

Un relat de: Atlantis
Llençol de mar

Coneixia el mar per un espectacle infantil on feien moure un llençol blau, simulant les ones. Va veure l’espectacle quan tenia quatre anys, però malgrat que en els successius anys de la seva vida va anar moltes vegades a la platja, va viatjar en vaixell resseguint la costa de Menorca, va fer submarinisme, surf, vela, un creuer per la Mediterrània i moltes coses més damunt o sota l’aigua, sempre li va quedar gravada aquella imatge de quan el seu pare, ballarí de professió, feia moure el mar damunt de l’escenari i la seva mare li estrenyia ben fort la mà.

Per això avui no ha llençat les seves cendres al mar, sinó que les ha embolcallat en un llençol i les ha enterrat al costat de la carpa de circ, on havia treballat tota la seva vida.

Ha alçat els ulls al cel i ha donat gràcies per la immensa fantasia i amor que havia rebut del seu pare.

Comentaris

  • Veure'l com un espectacle. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-06-2025 | Valoració: 10

    Una descripció molt exacta en la costa de Menorca. L'acció és suprema i amb un amor de fantasia. La frase de llençol de mar és una metàfora molt bonica.
    M'ha agradat, el llençol de mar.
    Cordialment.

  • Bona![Ofensiu]
    llpages | 29-06-2025 | Valoració: 10

    Després de tanta aigua envoltant-lo, és un llençol blau i un terra eixuta el que acaba embolcallant-lo, un contrast que he trobat molt original. Inspirada, sí senyor!

  • Tendre[Ofensiu]

    Sembla ésser una història viridica!, ho és? M'ha colpit el cor per tot allò de tendre i amorós que transmet. Haver resseguit la història d'aquest àngel de Déu fins als darrers moments de la seva existència aquí la terra i veure'l finir deu marcar moltíssim. Una bona pensada lo d'embolcallar les cendres amb un llençol talment com si fos una ona de mar. Dellà l'inmensitat del món espiritual la seva ànima de ben segur que navegarà per horitzons d'onades llum i amor.

  • Amor i Llums[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-06-2025 | Valoració: 10

    Amor ple de llum.
    Llum ple d'amor.
    Bona inspiració. Excel.lents complements.
    Quan s'estima de veritat, tot es claaredat i felicitat.
    Un relat ple de sensibilitat. Enhorabona.
    Salutacions molt cordials.
    ...............



  • Sentiment[Ofensiu]
    Xavier Valeri Coromí | 27-06-2025 | Valoració: 10

    El que m'agrada del relat és el sentiment que provoca el record de la paròdia del mar feta amb un llençol. Tot i haver viscut de prop amb la immensitat del mar, el protagonista enllaça el mar amb el llençol que movia el pare. Molt bé.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

183 Relats

1473 Comentaris

127932 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com