L’ENEMIC INVISIBLE

Un relat de: Peter Egerman
L’ENEMIC INVISIBLE

No odieu els sopars d’empresa? Jo sí. Tota aquella colla fingint germanor, com si no veiéssim les ganivetades que es foten per l’esquena cada dia. Bevent, més del compte, per dibuixar un somriure. Explicant les mateixes anècdotes de sempre. Després, desinhibits pel vi arriba pels cafès el pitjor dels convidats, en diuen l’amic invisible, cruel per naturalesa. Evidentment és invisible, si no ja l’haurien ofegat a la tassa del vàter, estrenyent-li el cap a dintre, amb fermesa, mentre buidaven la cisterna. Podria regalar alguna cosa discreta, uns mitjons, o uns calçotets ben lletjos que ningú veuria mai que no portem. Però no. L’amic invisible ens regala una gorra, o una bufanda. Una bufanda dels xinesos, d’aquelles que plagia els quadres de la Burberry. Una d’aquelles bufandes que aviat serà plena de boles. Trobarem boles dintre de tota la nostra roba. Boles irritants que faran malbé la nostra pell. Ens les posarem durant uns dies, com si ens fes il·lusió. Ningú s’ha adonat que no porto mai bufanda? Faig un altre glop de vi, amb la meva bufanda posada i bufant un espanta-sogres. Estic vermell com un irlandès ebri. Ebri d’ira i d’hipocresia pregant perquè acabin les festes, i perquè algú buidi una pistola sobre l’amic invisible en un carreró fosc. Com pica aquesta puta bufanda.

(Demano disculpes, vaig penjar per error un esborrany ple d’errades, penso que aquesta versió està una miqueta millor)

Comentaris

  • brutal[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 13-12-2019 | Valoració: 10

    jajaja
    així és company.

  • brutal[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 13-12-2019 | Valoració: 10

    jajaja
    així és company.

  • brutal[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 13-12-2019 | Valoració: 10

    jajaja
    així és company.

  • És així[Ofensiu]
    SrGarcia | 30-12-2018

    També hi ha alguna companya que permet que li toquis els pits, i posats a fer que li llepis la figa i posats a fer...
    Aquests sopars tenen el que tenen... sorpreses.

  • Quina raó que tens[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-12-2018

    Hi ha la bufanda torturadora, la crema anti-cel•lulítica, el llibre d’autor desconegut, el dibuix fet pel fill del que regala... Tota una munió de crueltats que demanen a crits les bales...
    M’ha agradat. Humor i molta raó!

  • PUBLICAT[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 21-12-2018 | Valoració: 10

    http://www.valldelcorb.info/blogs/contesnadal/?p=2167

    Recorda que no tanquem la paradeta fins passats els reis.

    Gràcies

    tribuna@guimera.info

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Peter Egerman

Peter Egerman

23 Relats

66 Comentaris

23704 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Vaig arribar tard a escriure com sempre he arribat tard a totes les coses. Vaig començar arribant tard al part, un part tardà que em va portar al món, vermell com un perdigot, en aquesta ciutat on he viscut i crescut: estimo i odio Barcelona amb la mateixa passió. També us estimo i odio a tots, amb la mateixa passió, com sinó. Suposo que no he mort encara perquè també he arribat tard aquells dies que potser tocava. Potser arribo tard a tot arreu perquè el món va massa de pressa, o potser sóc jo que vaig massa lent. Escric com a teràpia pels meus mals, però tampoc sé quins mals són, doncs també vaig arribar tard el dia que tocava la lliçó. Escric per aprendre a escriure i perquè m'agrada explicar històries, no necessito més. Espero que no sigui tard per aprendre a escriure.