La Mare

Un relat de: MJosep
La Mare~'
Hauria de venir a acompanyar a la seva mare, no creiem que arribi a dilluns. Qui sap si quan el metge em va trucar ja no hi eres, però quan vaig arribar a l’hospital, ja havies traspassat la línia de la vida per marxar a una altra dimensió. Em van deixar sola uns minuts. El teu cos encara estava calent. Vaig acaronar-te les mans igual que ho feia en les nostres trobades diàries. Sí, sentia que havia de veure't, parlar-te, riure amb tu, abraçar-te cada dia. Sempre pensava que s’acostava l’endemà en el que ja no existiries, I jo estaria totalment sola, sense mare. Tu, la única persona que ho ha donat tot per mi, que m’ho ha perdonat tot, que m’ ha estimat sense condicions, ja no hi ets. Vas marxar quan et tocava, I jo de tant en tant, com avui, sento una gran buidor i ploro fins acabar les llàgrimes. Que trist que es no poder fer-te el sopar ni sortir a prendre el nostre cafè amb llet. Tants consells que et demanava per seguir vivint, tant que et culpava de tots els meus mals i et castigava vomitant la meva ràbia, I ara, que ja no hi ets, com et recordo.

Comentaris

  • la mare[Ofensiu]
    Atlantis | 10-12-2023

    Els últims moments amb la mare on es recorda tot lo bo i també totes les baralles i discussions... Un relat curt i ben explicat les diferents sensacions de la pèrdua de la mare.

  • Elles[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 08-12-2023

    De vegades crec que quan ens enfadem amb les mares i expulsem la ira o la ràbia del nostre malestar, sempre va cap ala persona que més ens coneix i a la que més estimen, però quan ELLA ja no hi és. És quan ens sap greu totes les discussions i trobem a faltar més les abraçades i sentir-nos protegits tinguis l'edat que tinguis. Malauradament, sempre ho valorem quan ja és massa tard.
    PD: gràcies pels teus comentaris en el meu relat.
    Neus

  • Colpidor[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-12-2023 | Valoració: 10

    L'enyorança i la gratitud d'un amor incondicional.

    Preciós MJosep. Moltes gràcies pels teus amables comentaris.

    Rosa.

  • Prou bé | 06-12-2023

    Aprofitar el temps que tenim per no tenir la recança dels temps perduts. Ho expliques molt bé.
    Amb total cordialitat